Dat houdt in? Zelf graven en aanleggen enz?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb een vak geleerd.
[..]
Uitvoerder bij Liander.
ik ben een creatieve boekhouderquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:54 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Bart & ik hadden een vak moeten leren...
Wat doen jullie eigenlijk allemaal? Werk/studie/huismoeder of vader?
Aha, een soortgenoot.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik ben een creatieve boekhouder
Omdat ik jouw definitie wilde weten misschienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan.
[..]
Dat je zweet.
Wat ontzettend jammer nouquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:10 schreef Bart het volgende:
50kV-storing in Zaandam, halve stad zit zonder stroom.
welk bedrijf werk je? of heb je een eigen bedrijf?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:10 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Aha, een soortgenoot.
Ben erg creatief de laatste dagen, PwC is hier voor controle
Cool, mijn vriendin werkt ook in t MCAquote:
Ga eens op jezelf wonenquote:
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:10 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Dat houdt in? Zelf graven en aanleggen enz?
(geen verstand van)
Nou, die heb je nuquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik jouw definitie wilde weten misschien
Op sommige momenten is zweten best lekkerquote:Zweten![]()
Ja, want wij doen geen 50kVquote:
BurgGolf, een golfbanenexploitant door heel NL.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
welk bedrijf werk je? of heb je een eigen bedrijf?
Geen geld voor over nu. Schuldbeperking, je weet wel.quote:
Ik ben een hele saaie huismutsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:54 schreef J.J.McKay het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk allemaal? Werk/studie/huismoeder of vader?
Welke afdeling werkt ze?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:12 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Cool, mijn vriendin werkt ook in t MCA
net als 3000 anderen ofzo?
Goed geregeld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ga eens op jezelf wonen.
[..]
Natuurlijk niet. Ik stuur monteurs aan die dat doen.
Red Bullquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik dat doe, is m'n concentratie weg tegen de tijd dat ik op moet letten. Helaas ervaringsdeskundige.
Als verder alles het doet, dan is dat heel goed mogelijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:14 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Goed geregeld.
Mijn ventilator in de douche kapte er vanochtend ineens mee. Denk door de harde wind die in de schoorsteen bief. Idee wat t kan zijn geweest? Doorgebrand ofzo?
Kent ze Arjen ten Voorde?quote:
Daar word ik alleen maar ziek van.quote:
Das klote, zit er net 3 maanden in :Squote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Als verder alles het doet, dan is dat heel goed mogelijk.
Dan drink je toch gewoon alleen de rode wodka?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar word ik alleen maar ziek van.En het is gewoon vies.
Die werkt op nucleaire geneeskunde, is een buurman van me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |