Dat houdt in? Zelf graven en aanleggen enz?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb een vak geleerd.
[..]
Uitvoerder bij Liander.
ik ben een creatieve boekhouderquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:54 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Bart & ik hadden een vak moeten leren...
Wat doen jullie eigenlijk allemaal? Werk/studie/huismoeder of vader?
Aha, een soortgenoot.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik ben een creatieve boekhouder
Omdat ik jouw definitie wilde weten misschienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan.
[..]
Dat je zweet.
Wat ontzettend jammer nouquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:10 schreef Bart het volgende:
50kV-storing in Zaandam, halve stad zit zonder stroom.
welk bedrijf werk je? of heb je een eigen bedrijf?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:10 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Aha, een soortgenoot.
Ben erg creatief de laatste dagen, PwC is hier voor controle
Cool, mijn vriendin werkt ook in t MCAquote:
Ga eens op jezelf wonenquote:
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:10 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Dat houdt in? Zelf graven en aanleggen enz?
(geen verstand van)
Nou, die heb je nuquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik jouw definitie wilde weten misschien
Op sommige momenten is zweten best lekkerquote:Zweten![]()
Ja, want wij doen geen 50kVquote:
BurgGolf, een golfbanenexploitant door heel NL.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
welk bedrijf werk je? of heb je een eigen bedrijf?
Geen geld voor over nu. Schuldbeperking, je weet wel.quote:
Ik ben een hele saaie huismutsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:54 schreef J.J.McKay het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk allemaal? Werk/studie/huismoeder of vader?
Welke afdeling werkt ze?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:12 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Cool, mijn vriendin werkt ook in t MCA
net als 3000 anderen ofzo?
Goed geregeld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ga eens op jezelf wonen.
[..]
Natuurlijk niet. Ik stuur monteurs aan die dat doen.
Red Bullquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik dat doe, is m'n concentratie weg tegen de tijd dat ik op moet letten. Helaas ervaringsdeskundige.
Als verder alles het doet, dan is dat heel goed mogelijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:14 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Goed geregeld.
Mijn ventilator in de douche kapte er vanochtend ineens mee. Denk door de harde wind die in de schoorsteen bief. Idee wat t kan zijn geweest? Doorgebrand ofzo?
Kent ze Arjen ten Voorde?quote:
Daar word ik alleen maar ziek van.quote:
Das klote, zit er net 3 maanden in :Squote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Als verder alles het doet, dan is dat heel goed mogelijk.
Dan drink je toch gewoon alleen de rode wodka?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar word ik alleen maar ziek van.En het is gewoon vies.
Die werkt op nucleaire geneeskunde, is een buurman van me.quote:
Daar ben ik iedere dinsdag om te assisteren bji de puncties op kamer 15quote:
Daar gaat m'n concentratievermogen echt van profiteren...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan drink je toch gewoon alleen de rode wodka?
Dat maakt dan toch niet meer uitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar gaat m'n concentratievermogen echt van profiteren...
De wereld is klein!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daar ben ik iedere dinsdag om te assisteren bji de puncties op kamer 15. En indien nodig ben ik ook te vinden op kamer 8,13 of 21 als ik punctiedienst heb
.
Puncties.
Uhm..... Nee, sorry.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:20 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
De wereld is klein!
Naja, mijn vriendin is dus de leukste vrouw van die afdeling.
Dan weet je zo wie t is!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat maakt dan toch niet meer uit.
Ja soms heb ik echt het verkeerde vak gekozenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:22 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Nee, das pas een écht kippenhok.
Maar... wie is het? Ben benieuwd of ik haar toevallig kenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:23 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hahahaha, duh! Lopen tig vrouwen rond!
Daar wíl je niet tussen zitten..echt niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja soms heb ik echt het verkeerde vak gekozen.
Tussen 20 vrouwen? Echt wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:25 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Daar wíl je niet tussen zitten..echt niet.
Ze is nu zwanger en niet op werk...nog niet bevallen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar... wie is het? Ben benieuwd of ik haar toevallig ken.
20?quote:
Als t nu 20 LEUKE vrouwen zijn, dan heb je gelijkquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
20?Ik geloof dat de radiologie een team is van ongeveer 150 mensen waarvan ongeveer 80% vrouw is.
Vrouwen zijn per definitie leuk als je ze nooit zietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:28 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Als t nu 20 LEUKE vrouwen zijn, dan heb je gelijk
Want?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:29 schreef Bart het volgende:
Vrouwen zijn per definitie leuk als je ze nooit ziet.
Nou, je norm gaat naar beneden. Net als dat je veel bier op hebt. Dan ligt de grens ook lager.quote:
Jij kort echt tekort.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:29 schreef Bart het volgende:
[..]![]()
Nog beter zelfs.
[..]
Vrouwen zijn per definitie leuk als je ze nooit ziet.
Je vergelijkt vrouwen met bierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef Bart het volgende:
Nou, je norm gaat naar beneden. Net als dat je veel bier op hebt. Dan ligt de grens ook lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |