Dat doet het, ik heb net nog in Call of Duty 4 met de gedempte G3 een killstreak van 10 gehad.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nu lacht het geluk je zeker toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
haha dewina die vieze motje ze neukt gratis for freequote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Aneesha, Dewina, Gaille, Harmony, Bless, Surprise, Destiny, Prosperity...
dit ze deed zo bij mij met die kanser lelike kop swaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
haha dewina die vieze motje ze neukt gratis for free
ze is een vieze wijf kijk der dan gaverdamme low class bitch
[ afbeelding ]
haha viese sletje is het en ze maakt trobi om vito maar vito gaat al met die bitch van een Qsandraquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:30 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
dit ze deed zo bij mij met die kanser lelike kop swa
oooo qsandra eersd was sei fucked up leker maar nu is sei lelijk en vito ging tog met die prisila nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
haha viese sletje is het en ze maakt trobi om vito maar vito gaat al met die bitch van een Qsandra
kenserquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:39 schreef Alexxxxx het volgende:
excuses voor de mensen die op deze link klikken![]()
Wat is de afspraak met die eend man, wat is de afspraakquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:39 schreef Alexxxxx het volgende:
excuses voor de mensen die op deze link klikken![]()
Date a la foie gras.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is de afspraak met die eend man, wat is de afspraak
Sjeezus man waar was je?quote:
Me moeder kwam net al verhaal halen, tering zeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 03:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sjeezus man waar was je?
Ik heb per ongeluk je familie gebeld om te vragen waar je was.
Ik heb ze misschien een beetje bezorgd gemaakt
Sorry man.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 03:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Me moeder kwam net al verhaal halen, tering zeg.
1 2 3 4 5 | helaas komen van karkerlakken als ze vertrapt worden nageslacht uit. dus zo komen we er nooit vanaf. |
Ik dacht dat dit tot een uur of 4 door ging, hoorde er altijd de wildste verhalen over.quote:
KLB is dicht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 03:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik loop een paar dagen achter, wat zijn de laatste ontwikkelingen alhier?
Laura het zeil meisje en precies dezelfde foto's van chicks die elke dag worden gepost.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 03:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik loop een paar dagen achter, wat zijn de laatste ontwikkelingen alhier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |