Die sjefke is gewoon thuis gekomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij krabt zn nagels aan de bankAan de zijkant waar ik zit, dus ik zeg er wat van, komt ie met zn kop boven de leuning uit (hangend aan zijn nagels): "miauw?"
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kan je toch niet boos op worden
Hij zit zich nu te wassen![]()
Het is wel een mieperdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Sjef voelt zich al aardig thuis, geloof ik ()
Ja!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef prupke het volgende:
miauwt ie zo?
http://www.youtube.com/user/krijghetzuur#p/a/u/1/S5zLh_bIjkM
Ik heb er nu tweequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
Mieperige katten zijn het leukst!
Ik benheb er eentje
Als ze aan elkaar gewend zijn gaan ze vast de hele dag tegen elkaar kletsenquote:
Daar is Bert ook goed in. Alles doen wat god verboden heeft, en dan op het moment dat je hem op z'n kop scheefhouden en een heel schattig 'mieuw' geluidje laten horen.quote:
Op die manier kan hij ook hard miauwen.....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!En hij kijkt nu heel verbaasd naar Nelis, of die zo miauwt
Ach, voorlopig moet ie nog wennen dus doe ik niet strengquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:19 schreef prupke het volgende:
[..]
Op die manier kan hij ook hard miauwen.....
Bij ons liep hij dan door de gang om te kijken waar zijn klanken het beste uitkwamen
En het krabben aan de bank..... foei
(ik pakte hem dan meestal goed bij zijn nekvel en dan mijn andere hand te ondersteuning bij zijn buikje en dan aan de krabpaal hangen)
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:27 schreef prupke het volgende:
ow @ tombolafan : dit gebeurd er als sjef galia meloen voor zijn neus krijgt
[ afbeelding ]
zal ik zijn geweest gok ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je die foto zelf gemaakt?
Het lijkt zo alsof ze met haar andere arm over die katten heen de foto maakt, ik had al diep respectquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:31 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zal ik zijn geweest gok ik.
nope ik ben degene die de meloen vasthoud.... en die meloen moest ik naderhand onder het bed uit snukken uit sjef zijn bekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je die foto zelf gemaakt?
Ja, naast batterijen voor mijn fototoestelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem aan dat dr al gailameloen op je boodschappenlijstje staat?
Whut?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem aan dat dr al gailameloen op je boodschappenlijstje staat?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, naast batterijen voor mijn fototoestel
heb een reserve in de camera, en 2 volle accu's bij wanneer ik foto's ga maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar moet je echt minstens twee reservesetjes van in huis hebben, ik heb altijd een reservesetje in mn cameratasje en een in mn wandeltas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |