Nou, niet overdrijven hèquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben net zoveel jeugd als Anne![]()
Dit is al de 2e keer deze week dat ik als oud bestempeld wordt
Ja, sorry, bij Veronica noemen ze het de zendermanagerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom kun jij dat vinden binnen 1 minuut en ik niet?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Crap, ik dacht dat ze 24 was geworden
Ik... nou ja.. Gouda, maar binnen een kwartiertje rijdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:08 schreef Duvel het volgende:
Weet er iemand trouwens in de buurt van Gouda iemand die een plaatje metaal in m'n auto kan lassen (en het roestige stuk er uit kan slijpen)?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:08 schreef Duvel het volgende:
Weet er iemand trouwens in de buurt van Gouda iemand die een plaatje metaal in m'n auto kan lassen (en het roestige stuk er uit kan slijpen)?
't Gat zit in de bodem, tussen de dorpel en de eerste draagbalk zo ongeveer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik... nou ja.. Gouda, maar binnen een kwartiertje rijden
is dat inclusief oversteken met het pontje of komt er daar nog extra tijd voor bijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik... nou ja.. Gouda, maar binnen een kwartiertje rijden
zoals een paar slowchats terugquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Gat zit in de bodem, tussen de dorpel en de eerste draagbalk zo ongeveer.
Ik zit aan de noordkant van de IJsselquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:14 schreef lipje het volgende:
[..]
is dat inclusief oversteken met het pontje of komt er daar nog extra tijd voor bij
brr das te dichtbijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit aan de noordkant van de IJssel
Kost iets meer, want dan moet je complete interieur eruit, of fiks je dat zelf ??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Gat zit in de bodem, tussen de dorpel en de eerste draagbalk zo ongeveer.
Moerkapelle is zelfs aan te fietsen, gelukkig voor jou heb ik geen fietsquote:
Ehm, volgens mij is het een holle koker op dat punt. Zou ik eens beter moeten checken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kost iets meer, want dan moet je complete interieur eruit, of fiks je dat zelf ??
Heb je wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moerkapelle is zelfs aan te fietsen, gelukkig voor jou heb ik geen fiets
Zoek eens: Autoschade Vis, Vijf Boeken, Nieuwerkerk aan den IJsselquote:
Dat boeit de slijptol geen kontquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij is het een holle koker op dat punt. Zou ik eens beter moeten checken.
Die doet 't wel!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoek eens: Autoschade Vis, Vijf Boeken, Nieuwerkerk aan den IJssel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |