Ja, via Ebay.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, via Ebay.
Maar Louis heeft me begin augustus gebeld dat mijn helm niet meer leverbaar is en dat ik iets anders uit kon kiezen of mijn aanbetaling terug kon krijgen. Nou ben ik er afgelopen maandag mijn aanbetaling terug gaan halen (wilden ze mij in eerste instantie een tegoedbon geven ook nog..)
En nou bellen ze dus op dat ik mijn helm op kan halen.
Neeeh eens gegeten blijft gegetenquote:
Remko Terlouw.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
Fak! welke hoer heeft het bedacht om 2 and a half man naar 19:30 te verplaatsen!![]()
Weer de helft gemist
jij geniet echt van je vakantie hèquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
Fak! welke hoer heeft het bedacht om 2 and a half man naar 19:30 te verplaatsen!![]()
Weer de helft gemist
schnitzelbestelvrouwtjequote:
Ik heb kei veul gedaan deze vakantie in huisquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:47 schreef lipje het volgende:
[..]
jij geniet echt van je vakantie hè
waromweet jij dat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's de programmadirecteur van Veronica.
1.25 menquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
Weer de helft gemist
Waarom kun jij dat vinden binnen 1 minuut en ik niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat ik het opzoek?. Ik weet alles
.
De jeugd heeft de toekomst google-skillz.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom kun jij dat vinden binnen 1 minuut en ik niet?
Ik ben net zoveel jeugd als Annequote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
De jeugd heeft de toekomst google-skillz.
Vandaag weer olie besteldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef lipje het volgende:
je rijdt Alfa, dan word je snel ouden arm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |