quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:01 schreef Norrage het volgende:
Als die punten hadden meegeteld (hij had matchpunt geloof ik en die verloor ie en toen werd ie boos en werd ie gediskwalificeerd) had ie wel 30 plaatsen hoger gestaan ofzo denk ik
Weet niet meer precies wat er gebeurde maar ik weet nog dat het heel uniek was, heel MTF had het erover
Nog niet bekend, ook niet of het een TV baan is (zal wel niet).quote:
Nice. Kan niet wachten, zo lang geleden dat we iemand hadden die meedeed.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Nog niet bekend, ook niet of het een TV baan is (zal wel niet).
Vandaag traint hij met Youzhny.
Hij speelt de 2e partij op zijn baan, eerst wordt er nog een vrouwenpartij gespeeld. Die partij begint om 17.00 NL tijd, dus de Bakker zal waarschijnlijk rond half 7 á 7 uur 's avonds beginnenquote:
Dank.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:14 schreef Exxon het volgende:
[..]
Hij speelt de 2e partij op zijn baan, eerst wordt er nog een vrouwenpartij gespeeld. Die partij begint om 17.00 NL tijd, dus de Bakker zal waarschijnlijk rond half 7 á 7 uur 's avonds beginnen
nope geen tv-baanquote:Op donderdag 2 september 2010 17:50 schreef Exxon het volgende:
Weet iemand of de partij van de Bakker ook ergens te zien is? Op de site van de US Open laten ze de stream niet zien buiten de regio
Door zijn knieën gaan is niet zijn sterkste kant. Ballen komen vaak wat lager terwijl hij graag de ballen wat hoger neemt. Daarnaast heeft hij een vrij lange voorbereiding wat ook niet een voordeel is op een snelle baan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:16 schreef Norrage het volgende:
Soderling is vreemd genoeg het minst goed op snelle banen als de USOpen, dus ik dicht Thiemo wel een miniem kansje toe..Omdat ze elkaar zo goed kennen (trainen vaak samen)..maar uiteraard is Soderling erg favoriet.
We hebben het wel over een wereldtopper he. Een jaar geleden stond De Bakker net top 200. Laten we nou niet weer gelijk van hem verwachten dat hij nu ff toppers gaat verslaan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:29 schreef F.M.D. het volgende:
tja het was kansloos verhaal vandaag..werd in de rally´s gewoon redelijk weggeslagen maar dat liet hij ook toe vond ik, erg jammer. als hij zo afwachtend blijft spelen tegen vooral betere spelers dan zal hij nooit van ze winnen.
Heeft hij niet gewoon te weinig power om forehand winners te slaan? Dat is moeilijk te trainen denk ik?quote:De Bakker komt tekort tegen Söderling
»
Thiemo de Bakker in actie op het gravel van Barcelona
Update: zondag 5 sep 2010, 09:54
Thiemo de Bakker heeft in de derde ronde van de US Open in New York niet voor een verrassing kunnen zorgen. De Westlander ging in het Louis Armstrong-stadion kansloos onderuit tegen Robin Söderling. Het werd 2-6, 3-6 en 3-6 tegen de als vijfde geplaatste Zweed.
De Bakker kon zijn tegenstander geen moment in de problemen brengen. Onze landgenoot serveerde matig en kon Söderling in de rally totaal niet onder druk zetten. De verliezend finalist van Roland Garros speelde vrijuit en strooide vooral met zijn verwoestende forehand met winners.
Söderling oogde aan het einde van de derde set niet helemaal fris meer. De Bakker kreeg nog drie kansen om terug te breken, maar kon het tij niet keren.
De Bakker was na z'n kansloze missie tegen Söderling nuchter in z'n analyse. "Ik moet gewoon nog beter worden om het deze mannen lastig te maken. Dat is niet erg, want Söderling is wel wereldtop", aldus de Westlander. "Ik weet waar ik aan moet werken. Het zijn in ieder geval dingen die te trainen zijn."
Power is juist goed te trainen.quote:Op zondag 5 september 2010 13:08 schreef groenen het volgende:
[..]
Heeft hij niet gewoon te weinig power om forehand winners te slaan? Dat is moeilijk te trainen denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |