abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:59:24 #176
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_85897359
gediskwalificeerd :D want :?
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_85897402
Als die punten hadden meegeteld (hij had matchpunt geloof ik en die verloor ie en toen werd ie boos en werd ie gediskwalificeerd) had ie wel 30 plaatsen hoger gestaan ofzo denk ik :D

Weet niet meer precies wat er gebeurde maar ik weet nog dat het heel uniek was, heel MTF had het erover :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 01:19:57 #178
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_85897843
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 01:01 schreef Norrage het volgende:
Als die punten hadden meegeteld (hij had matchpunt geloof ik en die verloor ie en toen werd ie boos en werd ie gediskwalificeerd) had ie wel 30 plaatsen hoger gestaan ofzo denk ik :D

Weet niet meer precies wat er gebeurde maar ik weet nog dat het heel uniek was, heel MTF had het erover :D
:P post eens wat vaker leuke weetjes van dat forum.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_85901888
Goede winst van Thiemo gisteren! Op naar de 3e ronde.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_85960145
Hoe laat speelt hij?
pi_85960238
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef El_Bassie het volgende:
Hoe laat speelt hij?
Nog niet bekend, ook niet of het een TV baan is (zal wel niet).
Vandaag traint hij met Youzhny ^O^ .
pi_85960340
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:54 schreef luckass het volgende:

[..]

Nog niet bekend, ook niet of het een TV baan is (zal wel niet).
Vandaag traint hij met Youzhny ^O^ .
Nice. Kan niet wachten, zo lang geleden dat we iemand hadden die meedeed.
pi_85982769
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef El_Bassie het volgende:
Hoe laat speelt hij?
Hij speelt de 2e partij op zijn baan, eerst wordt er nog een vrouwenpartij gespeeld. Die partij begint om 17.00 NL tijd, dus de Bakker zal waarschijnlijk rond half 7 á 7 uur 's avonds beginnen :)
Little baby Ruth...
pi_85982801
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:14 schreef Exxon het volgende:

[..]

Hij speelt de 2e partij op zijn baan, eerst wordt er nog een vrouwenpartij gespeeld. Die partij begint om 17.00 NL tijd, dus de Bakker zal waarschijnlijk rond half 7 á 7 uur 's avonds beginnen :)
Dank.
pi_85991830
Weet iemand of de partij van de Bakker ook ergens te zien is? Op de site van de US Open laten ze de stream niet zien buiten de regio :(
Little baby Ruth...
pi_85991856
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:50 schreef Exxon het volgende:
Weet iemand of de partij van de Bakker ook ergens te zien is? Op de site van de US Open laten ze de stream niet zien buiten de regio :(
nope geen tv-baan
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_86001138
Op de site van de US Open staat de wedstrijd van de Bakker al ruim een kwartier op 4-4 met 0-30 voor de Bakker. Regenpauze of een falende score-update?
Little baby Ruth...
  donderdag 2 september 2010 @ 23:01:41 #189
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86005423
6-7 6-2 3-2 op dit moment.
Het gaat blijkbaar niet zo makkelijk, hoewel de uitslag van de 2de set goed is :)
Deze ronde winnen zou mooi zijn. Dan heb je in de laatste 3 grand slams een 3de ronde staan. Lekker stabiel :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86006664
Thiemo 2-1 sets voor en zojuist een break achter. Heeft ie alweer weggewerkt volgens mij.
U MAD?
pi_86007128
Thiemo dus naar de derde ronde na de opgave van Dodig in de 4e set. Hij pakt 90 punten nu, er vervallen 102 punten (75 Brasov en 27 Alphen), maar daardoor komt er plek vrij voor één non-countable tournament. Dat is in dit geval 13 punten van Kolding vorig jaar. Kortom, hij wint virtueel 1 punt t.o.v. vorig jaar. Dit jaar gaan er nog maar 53 punten af, dus het is bijna zeker dat Thiemo het jaar afsluit in de top-50 van de wereld.
pi_86007150
GSM, opgave Dodig. Ben benieuwd wat ie nu tegen Soderling kan.
Vorige keer was ie wel wat vermoeid en nerveus volgens mij.
Ik neem aan dat ie op een TV-baan speelt, kunne we hem eindelijk in actie aanschouwen.
pi_86007154
mooi, volgende ronde zien we thiemo eindelijk op tv/stream. alleen tegen soderling op een snelle hardcourt baan geef ik hem heel weinig kans. vind hem (nog) niet het type spel hebben om soderling pijn te doen.
pi_86008021
Soderling is vreemd genoeg het minst goed op snelle banen als de USOpen, dus ik dicht Thiemo wel een miniem kansje toe..Omdat ze elkaar zo goed kennen (trainen vaak samen)..maar uiteraard is Soderling erg favoriet.
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:07:33 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86013355
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:16 schreef Norrage het volgende:
Soderling is vreemd genoeg het minst goed op snelle banen als de USOpen, dus ik dicht Thiemo wel een miniem kansje toe..Omdat ze elkaar zo goed kennen (trainen vaak samen)..maar uiteraard is Soderling erg favoriet.
Door zijn knieën gaan is niet zijn sterkste kant. Ballen komen vaak wat lager terwijl hij graag de ballen wat hoger neemt. Daarnaast heeft hij een vrij lange voorbereiding wat ook niet een voordeel is op een snelle baan.

Als je kijkt naar bijvoorbeeld Djokovic, Roddick of Federer. Die hebben een kortere slag. Daarnaast kunnen ze die slag korter maken zodat ze alleen de bal hoeven te sturen. Soderling heeft een stijl van slaan waarbij dat bijna niet mogelijk is. Nadal heeft dat bijvoorbeeld ook niet. Ook 1 van de redenen dat hij minder uit de voeten kan op snelle banen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_86068274
tja het was kansloos verhaal vandaag..werd in de rally´s gewoon redelijk weggeslagen maar dat liet hij ook toe vond ik, erg jammer. als hij zo afwachtend blijft spelen tegen vooral betere spelers dan zal hij nooit van ze winnen.
pi_86071102
telegraaf.nl: De Bakker keert komende week terug in Nederland waar hij zich gaat voorbereiden op de komende trip. Die brengt hem in Azië, waar de Nederlander de ATP-toernooien van Bangkok, Tokio en Shanghai speelt. ,,Daarna speel ik waarschijnlijk nog drie toernooien in Europa en dan zit het seizoen erop.”
  zondag 5 september 2010 @ 12:32:09 #198
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86085267
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:29 schreef F.M.D. het volgende:
tja het was kansloos verhaal vandaag..werd in de rally´s gewoon redelijk weggeslagen maar dat liet hij ook toe vond ik, erg jammer. als hij zo afwachtend blijft spelen tegen vooral betere spelers dan zal hij nooit van ze winnen.
We hebben het wel over een wereldtopper he. Een jaar geleden stond De Bakker net top 200. Laten we nou niet weer gelijk van hem verwachten dat hij nu ff toppers gaat verslaan.
pi_86086290
quote:
De Bakker komt tekort tegen Söderling
»
Thiemo de Bakker in actie op het gravel van Barcelona
Update: zondag 5 sep 2010, 09:54

Thiemo de Bakker heeft in de derde ronde van de US Open in New York niet voor een verrassing kunnen zorgen. De Westlander ging in het Louis Armstrong-stadion kansloos onderuit tegen Robin Söderling. Het werd 2-6, 3-6 en 3-6 tegen de als vijfde geplaatste Zweed.

De Bakker kon zijn tegenstander geen moment in de problemen brengen. Onze landgenoot serveerde matig en kon Söderling in de rally totaal niet onder druk zetten. De verliezend finalist van Roland Garros speelde vrijuit en strooide vooral met zijn verwoestende forehand met winners.

Söderling oogde aan het einde van de derde set niet helemaal fris meer. De Bakker kreeg nog drie kansen om terug te breken, maar kon het tij niet keren.

De Bakker was na z'n kansloze missie tegen Söderling nuchter in z'n analyse. "Ik moet gewoon nog beter worden om het deze mannen lastig te maken. Dat is niet erg, want Söderling is wel wereldtop", aldus de Westlander. "Ik weet waar ik aan moet werken. Het zijn in ieder geval dingen die te trainen zijn."
Heeft hij niet gewoon te weinig power om forehand winners te slaan? Dat is moeilijk te trainen denk ik?
- verwijderd door admin -
pi_86086711
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:08 schreef groenen het volgende:

[..]

Heeft hij niet gewoon te weinig power om forehand winners te slaan? Dat is moeilijk te trainen denk ik?
Power is juist goed te trainen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')