Stakovsky is zo iemand die als het loopt iedereen kan verslaan...Getuige zijn overall hele slechte resultaten met af en toe een enorme uitschieter (toernooiwinsten)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:46 schreef TheArt het volgende:
Thiemo speelt op zich niet slecht ofzo, maar hij is te passief nog op hardcourt en wordt zodoende constant weggedrukt door Stakhovsky. Stakhovsky gaat het toernooi overigens heus wel winnen. Hij speelt gewoon erg goed tennis.
Hij heeft nog nooit een ATP halve finale of finale verloren zelfs.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Stakovsky is zo iemand die als het loopt iedereen kan verslaan...Getuige zijn overall hele slechte resultaten met af en toe een enorme uitschieter (toernooiwinsten)
Juist. Thiemo was nooit de speler die zo een record op hardcourt zou verbreken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een ATP halve finale of finale verloren zelfs.
Wel 30-30.
Jammerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef Exxon het volgende:
En het is voorbij.. de Bakker was helaas een maatje te klein vandaag
Even terzijde: Had ik ook nooit verwacht nee..Vond dat zo'n 13 in een dozijn top 20 tennisserquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:51 schreef Komakie het volgende:
Soderling lijkt me wel 2 maatjes te groot op dit moment.
Ik had trouwens nooit verwacht dat die zo goed zou worden. Maar dat terzijde
En dan verliest is alsnog in de 2e rondequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
Gonzalez is retired, dus 2e ronde moet hij wel door kunnen komen.
Soderling had het vandaag al lastig tegen Jorg Haider.
Alles kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |