Dude, chillaxquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:25 schreef Outlined het volgende:
Oh wat was dit tricky. 30-40, Korolev slaat een aanvalsbal, denkt zelf dat hij uit is en loop al door naar zijn stoel, de bakker denkt ook dat hij uit is en challanged en krijgt gelijk en de break. OMG wat als er geen haw eye aanwezig is/was. Moet je niet aan denken, zo spannend.
Je hebt inderdaad gelijk. De winnaar van Stahkovsky / Robredo moet later vandaag nog aan de bak tegen Baggy in de QF.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:36 schreef danusz1986 het volgende:
Ik denk dat ze morgen spelen. Aangezien ze maandag met de US Open beginnen doen ze de finales op denk ik op zaterdag.
New Haven is een van de zeldzame 250 met een groter schema. 48 (16 byes voor de 16 top seeds). Vermoedelijk omdat het het enige toernooi in deze week is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:41 schreef Outlined het volgende:
Het is trouwens een 64 schema, wel vol met byes. Verbaasd me, dacht dat dit een 32 schema zou zijn.
Stakhovsky is iets van 3-0 in semifinales en 3-0 in finales, hij is een beest in de latere stadia van toernooien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:33 schreef danusz1986 het volgende:
GSM Stakhovsky 5-7 6-1 7-6 (4)
De Bakker dus tegen Stakhovsky. Ik zeg kansen. Meer kans als tegen Baghdatis.
Martin Verkerk zag ook pas op latere leeftijd het lichtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef Salamando het volgende:
Hij is iets ouder dan mij, maar hij staat daar en ik zit hier te FOK!ken, terwijl ik net zoveel potentie heb!![]()
Go Thiemo
Daar hou ik me dan maar aan vastquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:41 schreef Outlined het volgende:
[..]
Martin Verkerk zag ook pas op latere leeftijd het licht![]()
Wat let je, go for it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Leuk stukje inderdaad! Heel veel respect voor Thiemo is er aan het ontstaan in de tenniswereld. Leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:50 schreef rooneyelst het volgende:
Leuk stukje over Thiemo:
http://www.atpworldtour.c(...)ker-On-The-Rise.aspx
Hoe laat gaat het worden?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:44 schreef luckass het volgende:
Thiemo om 20:00 (NL) in de halve finale.
Er staat ook vrijwel standaard op het programma "not before..."quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:24 schreef Tim86 het volgende:
Logisch toch
Vrouwenpartij voor hem liep uit..tijden bij tennis staan nooit vast en moet je altijd lezen als "Not before..."
Ja he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:24 schreef luckass het volgende:
Ze staan in te spelen. Die Stakhovsky lijkt best veel op Thiemo zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |