abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 2010 @ 19:31:45 #251
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86912877
Vraag is, en die ik nog nergens beantwoord heb gezien, waarom NOC NSF die strenge eis hanteert?
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_86912910
Dat is een beetje de OS eis geloof ik, je moet een reele kans hebben op goud ofzo :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 27 september 2010 @ 19:36:44 #253
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86913089
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:32 schreef Norrage het volgende:
Dat is een beetje de OS eis geloof ik, je moet een reele kans hebben op goud ofzo :')
Dit is in principe nog steeds geen antwoord maar ik denk dat ik dan wel een vermoeden heb:
NL mag maar een gelimiteerd aantal sporters naar de OS sturen, prestaties uit het verleden bepalen dat aantal. De Bakker als delnemer zal (naar verwachting van NOC NSF) geen goed genoege prestatie neerzetten die het aantal NLse deelenmers vergoot maar waarschijnlijk eerder verkleind. Ze kiezen dus liever voor kansrijkere sporten als zwemmen.
pi_86913627
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:36 schreef Outlined het volgende:

[..]

Dit is in principe nog steeds geen antwoord maar ik denk dat ik dan wel een vermoeden heb:
NL mag maar een gelimiteerd aantal sporters naar de OS sturen, prestaties uit het verleden bepalen dat aantal. De Bakker als delnemer zal (naar verwachting van NOC NSF) geen goed genoege prestatie neerzetten die het aantal NLse deelenmers vergoot maar waarschijnlijk eerder verkleind. Ze kiezen dus liever voor kansrijkere sporten als zwemmen.
Volgens mij is het veel simpeler. Sporters uitsturen kost geld en dat doen wordt alleen geinvesteerd in spelers die echt tot de wereldtop behoren, plaats bij de beste 8 moet haalbaar zijn. Zou niet weten waarom NL niet meer sporters mag sturen, als ze zich kwalificeren is dat genoeg.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 27 september 2010 @ 19:50:59 #255
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86913753
quote:
Zou niet weten waarom NL niet meer sporters mag sturen, als ze zich kwalificeren is dat genoeg.
Omdat ik vermoed dat het aantal sporters dat je mag sturen afhankelijk is van prestaties uit het verleden. Maar geld zou me eigenlik ook niks verbazen, dat is namelijk de uitleg die het NOC NSF het minst graag geeft en aangezien ik nog geen uitleg gehoord heb zal dat het dus wel zijn. :N
  maandag 27 september 2010 @ 20:17:43 #256
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_86915171
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:50 schreef Outlined het volgende:

[..]

Omdat ik vermoed dat het aantal sporters dat je mag sturen afhankelijk is van prestaties uit het verleden. Maar geld zou me eigenlik ook niks verbazen, dat is namelijk de uitleg die het NOC NSF het minst graag geeft en aangezien ik nog geen uitleg gehoord heb zal dat het dus wel zijn. :N
Heeft niks te maken met maximale grootte van je ploeg oid. Dat is de grootst mogelijke onzin. Als je sporters hebt die zich kwalificeren volgens de eisen van het IOC, dan mogen ze meedoen. Of je nou een land bent met 10, 100 of 1000 man Olympische ploeg. Alleen geldt er wel dat bij bepaalde onderdelen een maximum per land is, maar dit geldt voor elk land en heeft niets met prestaties te maken.

NOC-NSF hanteert zulke strenge eisen omdat ze van het beleid zijn dat iedereen die uitgezonden wordt, een reële kans op een medaille moet hebben. Waar de internationale eisen soms meer neigen naar "meedoen is belangrijker dan winnen" neigen de Nederlandse eisen naar het omgekeerde. Aan de ene kant wel terecht imo, maar het stellen van 1 algemene eis (top-8) en die over de gehele breedte op elke sport identiek toepassen is dan weer een misser. Veel sporten zijn fundamenteel verschillend en dus heb je ook andere maatstaven om prestaties te meten nodig ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_86915339
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

Volgens mij is het veel simpeler. Sporters uitsturen kost geld en dat doen wordt alleen geinvesteerd in spelers die echt tot de wereldtop behoren, plaats bij de beste 8 moet haalbaar zijn. Zou niet weten waarom NL niet meer sporters mag sturen, als ze zich kwalificeren is dat genoeg.
Dat is inderdaad de reden. Puur financieel. Als de sporter in hun ogen geen reële kans heeft op top 8 mag hij niet gaan.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 27 september 2010 @ 20:47:59 #258
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86916795
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:42 schreef luckass het volgende:

[..]

Martin niet op de Olympische Spelen, de ironie.
Dat zou juist zo mooi zijn.
Dan krijg je pas echt de echte olympisch gedachte. Mee doen is namelijk belangrijker dan winnen als Hij mee doet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 27 september 2010 @ 20:51:19 #259
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86916978
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

Kortom, een "slechte" sporter levert niet genoeg geld op, dus mag hij niet mee.

Die hele olymische spelen mogen van mij gestolen worden eigenlijk. Ik heb nooit begrepen wat daar zo belangrijk aan is. Vooral niet bij tennis :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86985702
Thiemo speelt vanmiddag nog de 2e ronde tegen Daniel Brands. Hij staat gepland na de pot Gulbis - Schuetller. Die zijn al bijna 2,5 uur bezig, het staat daar 76 67 31* ...
pi_86987583
En hij is begonnen.
pi_86989038
tiebreak 1ste set.
pi_86989152
Brands serveert als een beest in de tiebreak (3 aces op 5 servicepunten), en Thiemo speelt een nogal lamlendige tiebreak .... dus dan wordt het 2-7 voor de Duitser die de 1e set pakt met 6-7.
pi_86989161
Eerste set in de tiebreak naar Brands, die bizar sterk serveerde daarin.
pi_86989199
eerste set voor Brands.
Bij mijn lokale club zijn er nog meer toeschouwers haha..beetje droevig gezicht.
pi_86989443
Thiemo en tiebreaks :|W 8)7 :X _O-
Het is echt ongelooflijk zeg...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 29 september 2010 @ 18:17:56 #267
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86989472
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:08 schreef rooneyelst het volgende:
eerste set voor Brands.
Bij mijn lokale club zijn er nog meer toeschouwers haha..beetje droevig gezicht.
Ik wilde net zeggen :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_86989783
Break Thiemo.
pi_86989993
Brands is het kwijt: 5-1 Thiemo.
pi_86990028
D'n Daniel is het helemaal kwijt nu, speelt vrij dramatisch :')

Hopen dat hij niet ineens zn best gaat doen ..
pi_86990104
Doet Thiemo op zich ook wel weer vaker, opzettelijk al die tiebreaks verliezen..om er dan in 2e set overheen te klappen :P
pi_86990110
1-1 in sets.
pi_86990840
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef Norrage het volgende:
Doet Thiemo op zich ook wel weer vaker, opzettelijk al die tiebreaks verliezen..om er dan in 2e set overheen te klappen :P
zoals Hij dat meestal met wedstrijden deed
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_86990949
Iemand al nieuws over de derde set?
pi_86991018
4-3 brands, nog alles op service

thiemo 2 breakkansen gehad maar niet benut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: