Dit is in principe nog steeds geen antwoord maar ik denk dat ik dan wel een vermoeden heb:quote:Op maandag 27 september 2010 19:32 schreef Norrage het volgende:
Dat is een beetje de OS eis geloof ik, je moet een reele kans hebben op goud ofzo
Volgens mij is het veel simpeler. Sporters uitsturen kost geld en dat doen wordt alleen geinvesteerd in spelers die echt tot de wereldtop behoren, plaats bij de beste 8 moet haalbaar zijn. Zou niet weten waarom NL niet meer sporters mag sturen, als ze zich kwalificeren is dat genoeg.quote:Op maandag 27 september 2010 19:36 schreef Outlined het volgende:
[..]
Dit is in principe nog steeds geen antwoord maar ik denk dat ik dan wel een vermoeden heb:
NL mag maar een gelimiteerd aantal sporters naar de OS sturen, prestaties uit het verleden bepalen dat aantal. De Bakker als delnemer zal (naar verwachting van NOC NSF) geen goed genoege prestatie neerzetten die het aantal NLse deelenmers vergoot maar waarschijnlijk eerder verkleind. Ze kiezen dus liever voor kansrijkere sporten als zwemmen.
Omdat ik vermoed dat het aantal sporters dat je mag sturen afhankelijk is van prestaties uit het verleden. Maar geld zou me eigenlik ook niks verbazen, dat is namelijk de uitleg die het NOC NSF het minst graag geeft en aangezien ik nog geen uitleg gehoord heb zal dat het dus wel zijn.quote:Zou niet weten waarom NL niet meer sporters mag sturen, als ze zich kwalificeren is dat genoeg.
Heeft niks te maken met maximale grootte van je ploeg oid. Dat is de grootst mogelijke onzin. Als je sporters hebt die zich kwalificeren volgens de eisen van het IOC, dan mogen ze meedoen. Of je nou een land bent met 10, 100 of 1000 man Olympische ploeg. Alleen geldt er wel dat bij bepaalde onderdelen een maximum per land is, maar dit geldt voor elk land en heeft niets met prestaties te maken.quote:Op maandag 27 september 2010 19:50 schreef Outlined het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat het aantal sporters dat je mag sturen afhankelijk is van prestaties uit het verleden. Maar geld zou me eigenlik ook niks verbazen, dat is namelijk de uitleg die het NOC NSF het minst graag geeft en aangezien ik nog geen uitleg gehoord heb zal dat het dus wel zijn.
Dat is inderdaad de reden. Puur financieel. Als de sporter in hun ogen geen reële kans heeft op top 8 mag hij niet gaan.quote:Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Volgens mij is het veel simpeler. Sporters uitsturen kost geld en dat doen wordt alleen geinvesteerd in spelers die echt tot de wereldtop behoren, plaats bij de beste 8 moet haalbaar zijn. Zou niet weten waarom NL niet meer sporters mag sturen, als ze zich kwalificeren is dat genoeg.
Dat zou juist zo mooi zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 18:42 schreef luckass het volgende:
[..]
Martin niet op de Olympische Spelen, de ironie.
Kortom, een "slechte" sporter levert niet genoeg geld op, dus mag hij niet mee.quote:Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Volgens mij is het veel simpeler. Sporters uitsturen kost geld en dat doen wordt alleen geinvesteerd in spelers die echt tot de wereldtop behoren, plaats bij de beste 8 moet haalbaar zijn. Zou niet weten waarom NL niet meer sporters mag sturen, als ze zich kwalificeren is dat genoeg.
Ik wilde net zeggenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:08 schreef rooneyelst het volgende:
eerste set voor Brands.
Bij mijn lokale club zijn er nog meer toeschouwers haha..beetje droevig gezicht.
zoals Hij dat meestal met wedstrijden deedquote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef Norrage het volgende:
Doet Thiemo op zich ook wel weer vaker, opzettelijk al die tiebreaks verliezen..om er dan in 2e set overheen te klappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |