Wat doe je dan voor werkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef Frishe het volgende:
[..]
In ons vakgebied wordt het pas na 10 uur interessant....
Kom mij ook es een stuk brengen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:37 schreef nattermann het volgende:
Goeiemiddag
Weer klaar met werken. Nu kwarktaart eten
Niks jong, maak zelfquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kom mij ook es een stuk brengen.
Mja in de rest van het land nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef nattermann het volgende:
[..]
Niks jong, maak zelf!
Wat is er trouwens een bonje om het weer? Hier is helemaal niks bijzonders. Bijna al de hele dag droog zelfs!
Sinds wanneer bis dich Limburger?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef ThaTim het volgende:
Ig dag dat veer plat ginge kalle hie
Bin ich ummer geweesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Sinds wanneer bis dich Limburger?
En niks Limburg represent ofzo he jong.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Bin ich ummer gewees
Mer iegelik kal ich gein plat. Mien auwersj komme neet oet Limburg
Wat bedoel je.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
En niks Limburg represent ofzo he jong.
Om het even makkelijker voor je te maken, ben je er niet trots op om Limburger te zijn dan?quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Om het even makkelijker voor je te maken, ben je er niet trots op om Limburger te zijn dan?
Mooi zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee ofzo
En als er in topics limburgers gebashed worden verdedig ik ze
De onderste.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:09 schreef ThaTim het volgende:
Hoe zeggen jullie in het limburgs twee?
In de 4 omringende dorpen waar ik woon wordt het steeds verschillend gezegd
Twea
Twie
Zjweah
Twei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |