Alex... Wat doe je....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
excuses voor de mensen die op deze link klikken![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:27 schreef solaire het volgende:
je mag een paar knappe dames gaan zoeken voor een paar fokkers !
Hmm. Ik zit op het werk in Kerkrade.... Hier wonen geen mooie vrouwen....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:27 schreef solaire het volgende:
je mag een paar knappe dames gaan zoeken voor een paar fokkers !
je mag er ook een meerdagen plan van maken hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:33 schreef Frishe het volgende:
[..]
Hmm. Ik zit op het werk in Kerkrade.... Hier wonen geen mooie vrouwen....
haha pas op wat je zegt hier hahaquote:
Ach ik ben nogal selectief dus ze moeten eerst door de keuringquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:43 schreef Softfeel het volgende:
[..]
haha pas op wat je zegt hier haha
ooh is die zo streng dan bij jou?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:46 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ach ik ben nogal selectief dus ze moeten eerst door de keuring
Die is door ervaring alleen maar strenger geworden jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:51 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ooh is die zo streng dan bij jou?
ik ben aan het denken om mijn strenge keuring eens aan te passen haha
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:54 schreef Softfeel het volgende:
ja oke maar ik merk dat ik dan weer te selectief ben door al deze ervaringen die ik opdoe..
dus ik moet hem denk ik bijstellen
Noem me eens een vrouw waarmee dat wel kanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:00 schreef Sistyria het volgende:
Plus ik ben ook niet erg makkelijk om mee te leven![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef Frishe het volgende:
[..]
Noem me eens een vrouw waarmee dat wel kan
ooh maar er zijn genoeg mannen die er mee kunnen omgaan hoor dat weet ik zekerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:03 schreef Sistyria het volgende:
[..]
![]()
Kijk ik ben best ideaal.
Ben zorgzaam, kook en bak graag, ben nog goed in andere dingen![]()
Maar ik heb ook vreemde karakter trekjes (achteraf weet ik nu dus dat het Asperger trekjes zijn).
Misschien wel handig want dan is er wel een soort van gebruiksaanwijzing voor mij
Iedereen heeft wel zijn eigenaardigheden toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:03 schreef Sistyria het volgende:
[..]
![]()
Kijk ik ben best ideaal.
Ben zorgzaam, kook en bak graag, ben nog goed in andere dingen![]()
Maar ik heb ook vreemde karakter trekjes (achteraf weet ik nu dus dat het Asperger trekjes zijn).
Misschien wel handig want dan is er wel een soort van gebruiksaanwijzing voor mij
Dat is een ding dat zeker isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:12 schreef Frishe het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel zijn eigenaardigheden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |