Ik ben elk jaar Zwarte Piet, jeweetzelluf, (dit jaar krijg ik een nieuw pak!, zo'n echte, weetjewol!!!quote:
SCHOP M IN ZN BALLEN!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
Wtf, mijn exstiefvader heeft gewoon water over mijn kat gegooid. Vuile hufter.
exstiefvader zegt ze toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zit dat? Wat is die nu van je dan?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben elk jaar Zwarte Piet, jeweetzelluf, (dit jaar krijg ik een nieuw pak!, zo'n echte, weetjewol!!!![]()
) En mensen die ik ken doen het ook elk jaar, en we hebben zelfs een intocht binnengesleept dit jaar
vette shizzle.. maar ik ga een theater stukje schrijven.. en dan volgend jaar kunnen we dat 3 week doen, lopen we vet binnen
Was een stiefvader van dr, nu niet meer, maar wonen nog in hetzelfde huis... zoietsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn exstiefvader dus he. Waarmee we nog in een huis wonen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Extyfusvader.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het begrijp. Klinkt als gezelligheidquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn exstiefvader dus he. Waarmee we nog in een huis wonen.
Was er al een uitvoerige reportage over haar inspiratieloosheid? MET interview met het slachtoffer zelf?quote:
Had ze maandagavond ff Fok!Radio moeten bellen, was het in een kwartiertje gepiept geweestquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt best jezelf laten interviewen ja. Leuk idee.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |