ik mag erin?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook! Kom er maar in, Sjaraan!
Dat koppiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
k, u can giev moar nomz nao!
[ afbeelding ]
omnomnomnom chick peas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I sed, k, u can giev moar nomz nao!
[ afbeelding ]
mooi beestquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
omnomnomnom chick peas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juli en augustusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
mijn eerste td pakketje was op 28-3
Ohmyquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
mijn eerste td pakketje was op 28-3
HALLO! dat opi goth pakketje waren maar 4 lakjes voor mij, de rest was voor anderen!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana, 16 pakketjes in nog geen 5 maanden
De rest was wel allemaal voor jezelfquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HALLO! dat opi goth pakketje waren maar 4 lakjes voor mij, de rest was voor anderen!!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De rest was wel allemaal voor jezelf![]()
dat meen je nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:46 schreef Diconnected het volgende:
WHAT THE. Cosmix op TD zijn nu 10 DOLLAR!
tsja al die andere webshops zien we niequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik durfde het nog wle te posten omdat ik het nog wel mee vond vallen ....
Naja kan ze toch niet bestellen zie ik, niet overseasquote:
wel 5 in 2 maandenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:48 schreef kieskleurig het volgende:
View Print Order # Date Total Status Date Shipped Tracking Number
View Print 256054 4/9/2010 $53.88 Shipped 4/9/2010 LN753067445US
View Print 253593 3/15/2010 $54.69 Shipped 3/16/2010 LJ572278353US
View Print 252695 3/5/2010 $72.71 Shipped 3/8/2010 LJ572142007US
View Print 251226 2/19/2010 $47.97 Shipped 2/22/2010 LJ571908455US
View Print 250198 2/8/2010 $47.94 Shipped 2/10/2010 LJ571722138US
Vind mijn lijstje ook erg bescheiden
ik denk dat we dat zo maar even houdenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja al die andere webshops zien we nie
You al met de mamsie gepraat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:50 schreef Diconnected het volgende:
Jullie hebben massaal gister besteld zeg
Nee, straks na het etenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
You al met de mamsie gepraat?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, straks na het eten
We eten tortilla'snoms
geen nagellakverslaving .. im doomed!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.addiction-solu(...)T-1KMCFZEy3godfyTxOQ
nee kloptquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar jij mag niet meer tot je vakantie
Is dat ook echt je collectie zoals je 'm hebt staan thuis? Ook onderwegjes toch?quote:
Ook onderwegjes idd... in m'n eigen excel zijn die geel tho.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is dat ook echt je collectie zoals je 'm hebt staan thuis? Ook onderwegjes toch?
Nu ook in Googlequote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook onderwegjes idd... in m'n eigen excel zijn die geel tho.
Hehehehehe jij wel jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
ik doe ook onderwegjes in sheet want anders bestel ik weer lakjes dubbel
OH HAI!quote:
Broccoliquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:34 schreef Loqi het volgende:
Zo, terug van de kapper![]()
onze kat eet ook erwten.. en die kotst ie niet uit ook nog niet![]()
broccoli lust ie ook
Ja hij is een beetje vaag (laat zich ook ondersteboven vasthouden enzo) maar wel echt super super lievquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OH HAI!
[..]
Broccoli. Gekke kat!
Wij gaan zo mosselen etenquote:
Ohhhhhhquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:44 schreef Lindytje het volgende:
Wij gaan zo mac&cheese eten, met hammetjes er doorheen, anders is het een beetje saai
Als ie bluetooth ontvangt wel ja...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn computer moet toch ook bluetooth kunnen herkennen?
Zooo... nog even afwassen en dan.....quote:
Weetje, daar hebben ze van die kant en klare pakken met de ham enzo der ook al in. Onzettend slecht en vet, maar mwooooh lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa!!! Ga jij vast heul vaak eten vanaf december?
Koffie!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zooo... nog even afwassen en dan.....
moet er wel een bluetooth ontvasnger inzetten en hij moet aanstaan!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn computer moet toch ook bluetooth kunnen herkennen?
aahw wat een scheetjeee!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
omnomnomnom chick peas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zwanger en ik wet niet van wie...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Weetje, daar hebben ze van die kant en klare pakken met de ham enzo der ook al in. Onzettend slecht en vet, maar mwooooh lekker
[..]
Koffie!
Naja heuw ik weet niet hoe ik er mee moet beginnen. 'Mam, ik wil je wat vertellen' klinkt gelijk zo drastisch
Yep die hebben ook op hun falie gehadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
aahw wat een scheetjeee!
Wat hoor ik nu.. geen Orly meer overseas bij TD?
Jammerrr! Ben ik ff blij dat ik zondag al heb besteld!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep die hebben ook op hun falie gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan heeft ze al een hartaanval gehad voordat dico uberhaupt aan de 2e zin kan beginnenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben zwanger en ik wet niet van wie...
Haha garpje ik ga verhuizen....
Zoiets?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben zwanger en ik wet niet van wie...
Haha garpje ik ga verhuizen....
Zoiets?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Jammerrr! Ben ik ff blij dat ik zondag al heb besteld!Ik ga de opleiding tot nagelstyliste doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh waar?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga de opleiding tot nagelstyliste doen
Succes vanavquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Weetje, daar hebben ze van die kant en klare pakken met de ham enzo der ook al in. Onzettend slecht en vet, maar mwooooh lekker
[..]
Koffie!
Naja heuw ik weet niet hoe ik er mee moet beginnen. 'Mam, ik wil je wat vertellen' klinkt gelijk zo drastisch
Dat!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:16 schreef DeltaCephei het volgende:
HAHA! Ik dacht dat er iets wasIk roep GLITTER of NEON!
vergeet er neit bij te zeggen dat je hem in zijn rug gaat krabben ermee!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zo tegen mijndan ga ik van die heksen nagels maken bij mezelf
Ohw, sowwiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:16 schreef DeltaCephei het volgende:
HAHA! Ik dacht dat er iets wasIk roep GLITTER of NEON!
Ruby Pumps!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef AmyGrace het volgende:
Nou...
Ik weet niet welk lakje ik nu op zal doen...Dus als jullie suggesties hebben
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vergeet er neit bij te zeggen dat je hem in zijn rug gaat krabben ermee!
Oh, die is wel heel mooi ja! Idee!quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een ongelooflijke stressdag !! Vanmorgen op werk gekomen: Geen internet. Bel je de provider, gaan die pas om 9u openOm 9u weer internet, klapt 1 van onze hoofdservers er uit. Klant (waarvan die server is) meteen pissed aan de telefoon; proberen uit te leggen dat het niet aan ons ligt maar aan de provider.
Dan vanaf 9u de héle tijd gebeld met de provider. Tig keer gehoord dat ze terug zouden bellen waarna ze het natuurlijk niet doen.
Uiteindelijk kon mijn collega er om 17u terecht en plots deed de server het weerHij heeft niks gedaan en de provider 'beweert' dat er geen storingen waren en dat ze niks hebben gewijzigd. Ja daahaag...
![]()
En nu ben ik echt kapot van deze dag; dus ik duik ook zo mijn bed in.. Pfff 2 dagen voor mijn vakantie zo stressen.
*zo dat lucht op*
Pff, wat een gedoe! Ik kan me voorstellen dat je kapot bent. Lekker uitrusten nuquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een ongelooflijke stressdag !! Vanmorgen op werk gekomen: Geen internet. Bel je de provider, gaan die pas om 9u openOm 9u weer internet, klapt 1 van onze hoofdservers er uit. Klant (waarvan die server is) meteen pissed aan de telefoon; proberen uit te leggen dat het niet aan ons ligt maar aan de provider.
Dan vanaf 9u de héle tijd gebeld met de provider. Tig keer gehoord dat ze terug zouden bellen waarna ze het natuurlijk niet doen.
Uiteindelijk kon mijn collega er om 17u terecht en plots deed de server het weerHij heeft niks gedaan en de provider 'beweert' dat er geen storingen waren en dat ze niks hebben gewijzigd. Ja daahaag...
![]()
En nu ben ik echt kapot van deze dag; dus ik duik ook zo mijn bed in.. Pfff 2 dagen voor mijn vakantie zo stressen.
*zo dat lucht op*
Opzich is het zo wel goed! Als je wil dat je foundation egaler is en langer mooi blijft zitten kun je nog een primer aanbrengen (tussen de dagcreme en foundation dus). En met een primer heb ik meestal minder foundation nodig.. Handig als je zuinig wil zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
even makeup vraagje trouwens ... ik doe dagcrreme op en als dat ingetrokken is foundation. Moet er eigenlijk nog iets onder de foundation of is het zo wel goed?
krijg je geen plamuur effect van?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:56 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Opzich is het zo wel goed! Als je wil dat je foundation egaler is en langer mooi blijft zitten kun je nog een primer aanbrengen (tussen de dagcreme en foundation dus). En met een primer heb ik meestal minder foundation nodig.. Handig als je zuinig wil zijn
Ik ook hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef mirannie het volgende:
Hihi, ben ik nou de enige die niks op het gezicht smeert?? Behalve dan af en toe dagcreme en dat al niet eens altijd, alleen als het erg droog is.
ik ben wit, zonder iets op lijkt het alsof ik dood ben ...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef mirannie het volgende:
Hihi, ben ik nou de enige die niks op het gezicht smeert?? Behalve dan af en toe dagcreme en dat al niet eens altijd, alleen als het erg droog is.
Ja, maar als je altijd wat op je gezicht hebt, kan de zon er ook nooit bijkomen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben wit, zonder iets op lijkt het alsof ik dood ben ...
Die van ons vrit dat ook allemaalquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OH HAI!
[..]
Broccoli. Gekke kat!
Nee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef mirannie het volgende:
Dan kun je beter een beetje bronzer en blush gebruiken. Foundation gebruiken om bruiner te lijken is over het algemeen niet zo'n succes. Of je moet je hals, nek, decollete ook helemaal mee willen smeren..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben wit, zonder iets op lijkt het alsof ik dood ben ...
UV-stralen kunnen gewoon door make-up heen. Tenzij je een dagcrème of make-up met een beschermingsfactor gebruikt natuurlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar als je altijd wat op je gezicht hebt, kan de zon er ook nooit bijkomen natuurlijk.
Of is dat een rare gedachte?
Kiek moar ff naar dat linkje wat ik net plaatste. Er gaat een wereld voor je open!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:06 schreef Puckzzz het volgende:
Primer onder je foundation? Nooit van gehoord. Do tell!!
Ik lig lekker in bed mijn swype skillz te oefenen. Best een relaxed systeem!
Jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar als je altijd wat op je gezicht hebt, kan de zon er ook nooit bijkomen natuurlijk.
Of is dat een rare gedachte?
oke handig!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:03 schreef AmyGrace het volgende:
http://www.misslipgloss.nl/primer/
En ik hou ook niet van een plamuurkop hoor. Ik gebruik maar heeel af en toe foundation. Normaal alleen wat concealer en poeder...wel altijd dag- en nachtcrème.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:05 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
UV-stralen kunnen gewoon door make-up heen. Tenzij je een dagcrème of make-up met een beschermingsfactor gebruikt natuurlijk
En je oren, en je haargrens! Lol!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dan kun je beter een beetje bronzer en blush gebruiken. Foundation gebruiken om bruiner te lijken is over het algemeen niet zo'n succes. Of je moet je hals, nek, decollete ook helemaal mee willen smeren..
nee dit is just handig!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:08 schreef AmyGrace het volgende:
Nu lijkt het net of ik een makeup-popje benDat valt heel erg mee, maar ik lees graag beautyblogs ed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat geeft dat nou?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Dat bewijst maar weer hoe weinig ik van make-up weet
Dan kun je misschien ook alleen een btje concealer gebruiken. Hoef je niet je hele gezicht vol te smerenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me een poederdoos met foundation, maar ik geef toe dat ik nog nooit fatsoenlijke foundation gebruikt heb. Sinds ik zo'n pukkelhoofd heb misschien toch maar es naar gaan kijken
Same here! Maar krijg ook altijd puistjes van alles wat ik op mijn gezicht smeer. Heb dus normaal nauwelijks puistjes, ook niet in mijn puberteit, maar zodra ik er iets opsmeer (ja, zelfs dagcreme) dan heb ik gegarandeerd een paar dagen later puistjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me een poederdoos met foundation, maar ik geef toe dat ik nog nooit fatsoenlijke foundation gebruikt heb. Sinds ik zo'n pukkelhoofd heb misschien toch maar es naar gaan kijken
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dit is just handig!
ik wil wel voor feestjes enzo wat meer makeup gaan doen, gewoon voor de leuk, maar wle au naturel achtig
Ik vind het zo rot voor je meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel me altijd een beetje beter als ik me wat opgetut heb![]()
ik eerst ook, maar met die nieuwe foundation van clinique speciaal voor als je normaal puistjes krijgt heb ik dat niet meer.... ideaaalquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Same here! Maar krijg ook altijd puistjes van alles wat ik op mijn gezicht smeer. Heb dus normaal nauwelijks puistjes, ook niet in mijn puberteit, maar zodra ik er iets opsmeer (ja, zelfs dagcreme) dan heb ik gegarandeerd een paar dagen later puistjes
Ja doe ik ook vaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:12 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wat geeft dat nou?
[..]
Dan kun je misschien ook alleen een btje concealer gebruiken. Hoef je niet je hele gezicht vol te smeren
oh ik moet die van Estee Lauder hebben!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:03 schreef AmyGrace het volgende:
http://www.misslipgloss.nl/primer/
En ik hou ook niet van een plamuurkop hoor. Ik gebruik maar heeel af en toe foundation. Normaal alleen wat concealer en poeder...wel altijd dag- en nachtcrème.
je bent een trut!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
nou sharaan, de nieuwe color clubs staan op td!
Good nightquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:16 schreef AmyGrace het volgende:
Nou, dames.. Ik ben het internetten zat. Ik ga nog een beetje tv-kijken en dan naar bed. Fijne avond allemaal en welterusten!
wat zijn ze goedkoop!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je was er vroeg of laat toch wel achter gekomen
Melatonine! Ik slaap er goed opquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:16 schreef mirannie het volgende:
Oh crap! Ik moet eigenlijk al weer mijn bed in, maar ben nog 0,0 moe. Klote baan!
Truste!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja, ik duik ook mn bed in. Geeuw!
Ik heb het vorige week geprobeerd, maar het deed bijna niks met mequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:17 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Melatonine! Ik slaap er goed op![]()
Je zoekt uitvluchten!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef Diconnected het volgende:
Krijgt ze net telefoon terwijl ik tegen over der zit
Shit!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef Diconnected het volgende:
rustig blijven en wachten tot ze klaar is met bellenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef Diconnected het volgende:
Wow SQ, wat een prachtpoes heb jijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
omnomnomnom chick peas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nietquote:
Indeed!quote:
*adem in, adem uit*quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
rustig blijven en wachten tot ze klaar is met bellen
hahahaha geweldig dit!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:01 schreef Puckzzz het volgende:
Zo kwamen mijn zoon en schoondochter laatst thuis. Het welkomst commitee vanuit de badkamer
[ afbeelding ]
Me too!quote:
Ruk, het is nog ontstoken, dus ik mag me woensdag weer meldenquote:
Dat is mooi kut dan!! Maar je hebt nu wel beduidend minder pijn toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ruk, het is nog ontstoken, dus ik mag me woensdag weer melden
Dan gaat ie kijken of ie 'm kan redden
Not at all, ik probeer er enkel luchtig mee om te gaan. Maar ik kan het me indenken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Niet
[..]
Indeed!
[..]
*adem in, adem uit*
Jullie denken vast dat ik me aanstel ofzo![]()
Ik voel bijna niks meer gelukkig, alleen door die krater kan ik wel veel dingen niet etenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is mooi kut dan!! Maar je hebt nu wel beduidend minder pijn toch?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:30 schreef Diconnected het volgende:
Goed, ze is uitgebeld. daar gaan we
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:30 schreef Diconnected het volgende:
Succes wijffiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:30 schreef Diconnected het volgende:
Ja, dat is inderdaad wel lastig dan!! Maar goed, misschien goed voor de lijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik voel bijna niks meer gelukkig, alleen door die krater kan ik wel veel dingen niet eten
nou, roomijs kan ik wel eten, broccoli niet, dus ik betwijfel hetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel lastig dan!! Maar goed, misschien goed voor de lijnMag ook best iets positiefs uit voortkomen toch?!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, roomijs kan ik wel eten, broccoli niet, dus ik betwijfel het
yay succesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:30 schreef Diconnected het volgende:
nee hoor, de zenuwen zijn toch stoek?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, dat schiet dan niet op
Maar roomijs? Dat is vet koudAuch!
Hehehe, lekker ijs happenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, de zenuwen zijn toch stoek?
Ik kan niet kauwen want ontstoken, maar kou doet me niks
Succes!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:30 schreef Diconnected het volgende:
ja ik zelf ook, maar vond het toch wel leuk klinkenquote:
jonge dat was kei blurry, dat kon je toch heul niet zienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:38 schreef mirannie het volgende:
Zit op RTL5 een film te kijken met Jennifer Aniston. Ze was net naakt, maar die heeft gewoon GEEN kont
Hihiquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
mijn poes vindt zichzelf ook erg mooi
Nou, op een bepaald punt wel. Zit ik wel eens te klagen over mijn kont, maar ik heb er tenminste één!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge dat was kei blurry, dat kon je toch heul niet zien
herman is een slet!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi. Mijn poes loopt net weg. Lag helemaal over m'n toetsenbord heen!
jouw poes loopt wel vaker wegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi. Mijn poes loopt net weg. Lag helemaal over m'n toetsenbord heen!
Jij weet ook meteen welke poes van mij dat doet hequote:
Mijn poes heeft bindingsangst denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jouw poes loopt wel vaker weg
we kijken dezelfde filmquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:38 schreef mirannie het volgende:
Zit op RTL5 een film te kijken met Jennifer Aniston. Ze was net naakt, maar die heeft gewoon GEEN kont
Altijd gezellig!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai, speeltje neemt tijd in beslag. Ondoden afslachten
Jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij weet ook meteen welke poes van mij dat doet he?
[..]
Mijn poes heeft bindingsangst denk ik.
Meldt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
we kijken dezelfde filmmaar ik wil dat figuur wel hoor!
Haha, ja, ik ook wel, maar dan wel graag wat meer kont hoor, dit is gewoon niet mooi.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
we kijken dezelfde filmmaar ik wil dat figuur wel hoor!
quote:
Nou, zoals ze d'r nu blij loopt zit er genoeg bips aanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haha, ja, ik ook wel, maar dan wel graag wat meer kont hoor, dit is gewoon niet mooi.
kwarsten..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
oke ... wat voor kwarsten heb ik nodig?
Oh noesquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh noes
En ik voel me verlaten. Huis is leeg zonder ook maar enige aankondiging.
Of ik zat gewoon niet op te letten, dat kan ook
Awwquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh noes
En ik voel me verlaten. Huis is leeg zonder ook maar enige aankondiging.
Of ik zat gewoon niet op te letten, dat kan ook
Nemen ze mobiel niet op?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wel killing though, waar zouden ze zitten?
Die liggen nog thuis.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die liggen nog thuis.
Ach, ik kom er wel achter waar ze zaten wanneer ze weer thuus zijn. Ik gok bij m'n oom en tante verderop in de straat, want de auto staat er nog.
En nu ik een beetje nadenk zal dat ook wel, aangezien m'n oom jarig is vandaag.
Ik werd afgeleid door een ingame slijmbal.quote:
wat ga je falen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wel een excuus om te falen though, inkomsten die ik niet verwachtte.
Spelletjesquote:
Zekerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spelletjes
Ik mot nog zijn geile Guitar Hero gitaar hebben, uiteraard.
Kan ook, ik had eigenlijk nog niet gekeken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker
Je kan ook meteen Band Hero nemen natuurlijk
ik heb die voor m'n broertje gekocht... naja, m'n moeder op aanraden van mij. Alles in 1 pakketten ftwquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Band Hero is langs me heen gegaan
Hmm, interesting.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb die voor m'n broertje gekocht... naja, m'n moeder op aanraden van mij. Alles in 1 pakketten ftw
Trusten!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehe!
ik ga slapen meisjes!
Een liter kauwgomballendrank?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:50 schreef Joysa het volgende:
Ik heb een half uur geleden 2 halve liters red bull op, hoe wil ik ooit slapen
whyyyyyyquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:50 schreef Joysa het volgende:
2e gratis bij AHquote:
Pfff..Hoe krijg je dat weg...zonder wodka?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:50 schreef Joysa het volgende:
mooie kat/poesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
omnomnomnom chick peas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik daar heul veul wodka voor nodig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pfff..Hoe krijg je dat weg...zonder wodka?
En, hoe ging het met moeders?quote:
Helaasch, ik speel voornamelijk RPG's op m'n pc.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:19 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook wel weer gaan pc gamen eigenlijk. Ben een beetje uitgekeken op mijn SNES en GC spellen. Heeft er iemand nog tips voor een leuke pc game? Ik ben niet zo van de shooters of rpg's, maar een leuke adventure ofzo
Studie is niet te doen, kost verschrikkelijk veel geld namelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef vamperotica het volgende:
Lieffie....
Ik heb geen idee hoe je (gezins)situatie er uit ziet....
En als moeder sprekende...Ik zou mn ogen uit mn kop janken als mijn dochter met deze beslissing kwam.....
Maar ik zou ook ontzettend trots zijn dat ze die stap durft te nemen en dr er vol voor laten gaan....Misschien is het mogelijk om daar iets van een studie oid te doen? Of lijkt je dat niets?
Ik ben zelf ook met MBO SPW begonnen toen ik 20 of 21 was...Nooit afgemaakt, omdat dochterlief zich aandiende, maar er zaten er wel meer vfan mijn leeftijd....en anders deeltijd oid?
En tuurlijk...de kans dat je daar iemand tegenkomt is aanwezig, maar voor t zelfde geld loop je hier tgen en chinees aan en ga je bami eten in Shanghai...
Mijn man heeft ook MBO gedaan en werkt op HBO-niveau, als je lang hard werkt kom je daar vanzelf. Ze noemen het zelf HBO werk en denkniveau, en zeggen niet 'je moet een HBO-diploma hebben'. Je ervaring is veel waardevoller dan je papieren. En als je nu een HBO-papiertje wilt dan haal je dat toch alsnog? Daar zijn genoeg mogelijkheden voor....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:57 schreef mirannie het volgende:
En ook ik heb nog nooit van mijn leven geweten wat ik wilde doen, maar een HBO opleiding geeft veel meer mogelijkheden, omdat er vaak alleen HBO werk en denk niveau gevraagd wordt, wat ik dus niet kan aantonen omdat ik geen papiertje heb...
Ja, maar doordat je dat papiertje niet hebt, begin je met een beginners salaris wat honderden euro's onder mijn huidige salaris ligt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mijn man heeft ook MBO gedaan en werkt op HBO-niveau, als je lang hard werkt kom je daar vanzelf. Ze noemen het zelf HBO werk en denkniveau, en zeggen niet 'je moet een HBO-diploma hebben'. Je ervaring is veel waardevoller dan je papieren. En als je nu een HBO-papiertje wilt dan haal je dat toch alsnog? Daar zijn genoeg mogelijkheden voor....
En ik ben over 20 jaar nog niet klaar met het afbetalen van de grootste fout van mijn leven..... Ik weet niet waar ik ongelukkiger mee zou zijn.....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:10 schreef mirannie het volgende:
Daarbij probeer ik juist aan te geven dat "later nog even erbij gaan studeren" echt niet zo makkelijk is als het lijkt. Al met al zou ik ongeveer 3 uur per week ervoor vrij kunnen maken, dat houdt in dat ik over 20 jaar nog niet klaar ben....
Heb je meer dan een ton schuld dan? Dat kan toch niet van 3 jaar studeren??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
En ik ben over 20 jaar nog niet klaar met het afbetalen van de grootste fout van mijn leven..... Ik weet niet waar ik ongelukkiger mee zou zijn.....
eenschquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:49 schreef Puckzzz het volgende:
En juist voordat Dico op een gegeven moment thuiszit met een baan en kids moet ze doen wat haar hart haar ingeeft! Anders zit ze daar straks met allerlei 'What if's'
Ik ben op mijn 17e alleen naar Engeland gegaan, heb daar ruim 2 jaar gewoond en geen seconde spijt. De ervaring van mijn leven met hele goede maar ook hele slechte ervaringen.
Het wordt vast leuk!! Have fun! En niet te zenuwachtig zijn meis!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:26 schreef Lindytje het volgende:Ik kom even binnenvallen... vandaag intro: ik ben schijtzenuwachtig!!! Niet normaal...
Buh, ik wil heul geen introdag
Jamaar, jamaar... straks zit ik de hele dag alleen omdat iedereen elkaar al kent van introkampen enzo, en vinden ze mij stom en weet ik niks te zeggen en en en en....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het wordt vast leuk!! Have fun! En niet te zenuwachtig zijn meis!
Gaat heulemaal goed komen!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:26 schreef Lindytje het volgende:Ik kom even binnenvallen... vandaag intro: ik ben schijtzenuwachtig!!! Niet normaal...
Buh, ik wil heul geen introdag
Hoe kunnen ze jou nou stom vinden?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar... straks zit ik de hele dag alleen omdat iedereen elkaar al kent van introkampen enzo, en vinden ze mij stom en weet ik niks te zeggen en en en en....
Welnee!! Dat komt echt wel goed! Er zijn er heus meer die niet naar introkamp zijn geweestquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar... straks zit ik de hele dag alleen omdat iedereen elkaar al kent van introkampen enzo, en vinden ze mij stom en weet ik niks te zeggen en en en en....
Nou, dat kan zomaar hoor!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze jou nou stom vinden?!
Ja, dat is misschien wel zo inderdaad... Goede!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welnee!! Dat komt echt wel goed! Er zijn er heus meer die niet naar introkamp zijn geweest
Dat kan vies tegenvallen weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welnee!! Dat komt echt wel goed! Er zijn er heus meer die niet naar introkamp zijn geweest
Dat is misschien ook wel weer zo...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan vies tegenvallen weet ik uit ervaring
Maar Lin, na een week weet je al niet beter meer!
Echt??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan vies tegenvallen weet ik uit ervaring
Maar Lin, na een week weet je al niet beter meer!
Hoezo? Dacht dat Rabo best ok was eigenlijk/quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat een ballentent die rabobank
Mogguh trouwens![]()
De cc's lijken geblokkeerd maar telefonisch kunnen ze niets zeggenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hoezo? Dacht dat Rabo best ok was eigenlijk/
Bij de rabo niet normaal niet zo'n probleem maar ik heb hem gewoon nodig voor de winkelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:18 schreef mirannie het volgende:
Driver is on the way![]()
Maar ik ben niet thuis![]()
@ Bubs
CC's gaan over het algemeen buiten de bank om. Bij ons (ABN) wel in ieder geval en bij de bank waar ik bankier (SNS) ook.
idd wat een weerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:06 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat een pokkeweer, ik wilde foto's maken buiten!
Ja, brrr, koud, regen, ellende. Straks als ik thuis kom gauw een lekkere warme trui aan en sokken!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:06 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat een pokkeweer, ik wilde foto's maken buiten!
Heel veel sterkte!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:12 schreef Mirjam het volgende:
ik moet zo voor het eerst zelf naar revalidatie rijden, uitgerekend met dit weer
ik knal dan ook bijna uit elkaar vand e zenuwen
Sterktequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:12 schreef Mirjam het volgende:
ik moet zo voor het eerst zelf naar revalidatie rijden, uitgerekend met dit weer
Rustig aan, neem je tijd! Vorige keer dat je gereden hebt was t welliswaar droog,maar toemw heb je n behoorlijk eind gereden en dat ging primaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:12 schreef Mirjam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |