abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85692322
De laatste tijd heb ik nog al een verandering ondergaan.
Mijn eerste zoen was pas op mijn 25e verjaardag, dat is een jaar geleden.

In de laatste 2 maanden heb ik echter gezoend met een vrouw van in de 40, en ook met een vriendin die al een vriend heeft (ook zijn we wat verdergegaan dan alleen zoenen).

Verder ben ik 2 weken terug met een getrouwde vrouw geweest. Die voelde zich schuldig en wilde een week later niet meer aangeraakt worden door me, daar was ik zo pissig over dat ik de volgende dag met haar beste vriendin in bed lag en haar daarna een sms heb gestuurd met "je beste vriendin is tenminste niet zo gemeen als jij". Die vriendin is best leuk maar ik ben echt niet verliefd op haar.

Gisteren zat ik weer met een andere meid klef te doen die ook wel bij me wilde blijven slapen maar ze had een belangrijke afspraak.

Ik maak me een beetje zorgen om mezelf. Dingen die ik vroeger niet kon doen omdat ik "wilde wachten op de ware" doe ik nu gewoon uit pure verveling of uit boosheid. Ik heb het idee dat mijn hart gesloten is en mijn gevoel ergens verloren is gegaan, of word ik gewoon volwassen?

Ergens voel ik me er niet goed bij om dingen te doen met vrouwen op wie ik eigenlijk niet verliefd ben, maar de eindeloze mogelijkheden die blijkbaar voor me open liggen vind ik ook wel interessant, bovendien is het een ego-boost. Gisteren heeft nog een vrouw me via een omweg geld geboden voor seks. Ik heb uitnodigingen staan om in Milaan, Rome, Marseille, en andere steden flink wat zoenen in ontvangst te komen nemen. Andere vriendinnen kunnen niet wachten op een nieuw afspraakje...

Wat moet ik nou met mezelf aan? Ik voel me een eikel...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:00:42 #2
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85692454
JohnDDD, ben je inmiddels al ontmaagd (gezien je vorige topics) ?
pi_85692552
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:00 schreef ukga het volgende:
JohnDDD, ben je inmiddels al ontmaagd (gezien je vorige topics) ?
Nee nog niet maar heb verdere alle honken flink afgelopen de laatste tijd ;)
pi_85692598
En hoe bevalt het je te rommelen met mensen die bezet zijn ?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85692612
Mijn probleem is in feite dat ik graag liefde wil, maar dat ik bij gebrek daaraan ben doorgeslagen in een soort simulatie van de liefde.
pi_85692686
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
En hoe bevalt het je te rommelen met mensen die bezet zijn ?
Met de vriendin in kwestie heb ik het zelf gestopt, zij wilde wel verder, maar ik ben niet verliefd op haar en vond het zonde voor haar om verder te gaan. En ook voor mezelf.

Met de getrouwde vrouw, daar heb ik altijd met passie van gehouden, en ik heb haar dan ook elke keer met passie geproefd...wel in de illusie dat zij ook van mij hield, wat niet zo is.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:28:18 #7
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85693727
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:02 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Nee nog niet maar heb verdere alle honken flink afgelopen de laatste tijd ;)
Zoveel meisjes heb je opeens tot je beschikking (te lezen in de OP) maar waarom maak je het dan niet af?
pi_85693990
Gewoon plezier maken tot je wel een vrouw tegenkomt die meer betekent.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:37:06 #9
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_85694127
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:03 schreef JohnDDD het volgende:
Mijn probleem is in feite dat ik graag liefde wil, maar dat ik bij gebrek daaraan ben doorgeslagen in een soort simulatie van de liefde.
Oh, het overkomt je allemaal? Je kunt er niets aan doen?"

Man, man...of je maakt een bewuste keuze om aan te rommelen en misschien wel iets in te halen, of je doet het niet en gaat op zoek naar een vaste, stabiele relatie. Maar svp niet, alsjeblieft niet, in een of andere slachtofferrol kruipen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:44:55 #10
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_85694469
Luxe-problemen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:57:16 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85694994
Maak je er niet druk over kerel! Zolang je maar oplet dat je geen vrouwen kwetst met vrienden die je niet tegen je wilt hebben (ik vertel dit omdat een vriend van me dit wel doet/deed en ik iedere week gevechten uit elkaar kon halen omdat hij zonodig een kampwijf moest dumpen :') )
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_85695209
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef JohnDDD het volgende:
De laatste tijd heb ik nog al een verandering ondergaan.
Mijn eerste zoen was pas op mijn 25e verjaardag, dat is een jaar geleden.

In de laatste 2 maanden heb ik echter gezoend met een vrouw van in de 40, en ook met een vriendin die al een vriend heeft (ook zijn we wat verdergegaan dan alleen zoenen).

Verder ben ik 2 weken terug met een getrouwde vrouw geweest. Die voelde zich schuldig en wilde een week later niet meer aangeraakt worden door me, daar was ik zo pissig over dat ik de volgende dag met haar beste vriendin in bed lag en haar daarna een sms heb gestuurd met "je beste vriendin is tenminste niet zo gemeen als jij".

Hahaha, hier stopte ik met lezen! :') How childish!!
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:03:05 #13
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_85695237
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:05 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Met de vriendin in kwestie heb ik het zelf gestopt, zij wilde wel verder, maar ik ben niet verliefd op haar en vond het zonde voor haar om verder te gaan. En ook voor mezelf.

Met de getrouwde vrouw, daar heb ik altijd met passie van gehouden, en ik heb haar dan ook elke keer met passie geproefd...wel in de illusie dat zij ook van mij hield, wat niet zo is.
"Altijd van gehouden"...? Je bent net ff aan het rommelen en je hebt het over houden-van? Hmm... zal wel aan mij liggen. De keren dat IK tegen een vrouw heb gezegd "ik hou van je" was er echt wel meer aan de hand.

Maar laat ik niet oordelen over iets wat ik niet weet. Denk alleen dat sommige mensen te snel "van iemand houden". Da's meer bijzonder dan "vlinders" hoor...
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:05:35 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85695332
Luxe problemen, man. Op een gegeven moment kom je een meisje tegen waarvoor je wel geeft.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85695358
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:28 schreef ukga het volgende:

[..]

Zoveel meisjes heb je opeens tot je beschikking (te lezen in de OP) maar waarom maak je het dan niet af?
Eigenlijk wil ik wachten op iemand die speciaal voor me is. Dat wordt dan toch m'n eerste, zoiets blijft altijd bijzonder. Ik wil niet zomaar met een of andere scharrel naar bed...
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:06:58 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85695382
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:03 schreef JeOma het volgende:

[..]

"Altijd van gehouden"...? Je bent net ff aan het rommelen en je hebt het over houden-van? Hmm... zal wel aan mij liggen. De keren dat IK tegen een vrouw heb gezegd "ik hou van je" was er echt wel meer aan de hand.

Maar laat ik niet oordelen over iets wat ik niet weet. Denk alleen dat sommige mensen te snel "van iemand houden". Da's meer bijzonder dan "vlinders" hoor...
JohnDDD had al jarenlang een soort passie/liefde voor die getrouwde vrouw. Ik weet het verhaal niet helemaal, hij zat in haar friendzone of zoiets.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85695391
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:03 schreef JeOma het volgende:

[..]

Ik heb haar ten huwelijk gevraagd en dat was serieus hoor...Heb echt van die vrouw gehouden maar nu begrijp ik wel dat ze niet van mij houdt en mij gebruikt heeft...
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:08:08 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85695427
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik wachten op iemand die speciaal voor me is. Dat wordt dan toch m'n eerste, zoiets blijft altijd bijzonder. Ik wil niet zomaar met een of andere scharrel naar bed...
Verkeerde gedachte, vind ik.

Niet met de eerste de beste de bed in, maar zodra je eentje vind dat je geil en sexy vindt, gewoon doen. De ervaring zal goed voor je zijn.
pi_85695448
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:02 schreef -XX- het volgende:

[..]

Hahaha, hier stopte ik met lezen! :') How childish!!
ja je hebt groot gelijk! dat baart me dus zorgen, dat ik dit soort belachelijke dingen doe, terwijl ik altijd iemand ben geweest die daar niet aan deed...
pi_85695453
Is het boek al uit?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:09:06 #21
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_85695466
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:07 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik heb haar ten huwelijk gevraagd en dat was serieus hoor...Heb echt van die vrouw gehouden maar nu begrijp ik wel dat ze niet van mij houdt en mij gebruikt heeft...
Holy shit. En dat allemaal in een tijdbestek van...? 2 weken? Waar hebben we 't over... ik ken kennelijk de voorgeschiedenis niet, maar het klinkt vrij drastisch...
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_85695508
Wat ben jij een klein kind. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_85695515
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Verkeerde gedachte, vind ik.

Niet met de eerste de beste de bed in, maar zodra je eentje vind dat je geil en sexy vindt, gewoon doen. De ervaring zal goed voor je zijn.
Ik weet het niet hoor, ik heb met zoenen en andere kwaliteiten inmiddels flink wat ervaring opgedaan maar daar werd ik ook niet zo blij van hoor, er mist toch iets als je niet van iemand houdt.

En natuurlijk ga ik ook niet met lelijke vrouwen dus geil en sexy is het toch bij voorbaat wel...
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:10:38 #24
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85695521
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:09 schreef JeOma het volgende:

[..]

Holy shit. En dat allemaal in een tijdbestek van...? 2 weken? Waar hebben we 't over... ik ken kennelijk de voorgeschiedenis niet, maar het klinkt vrij drastisch...
Nee, ze waren jaren bezig.
pi_85695535
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:09 schreef JeOma het volgende:

[..]

Nee dat was vorig jaar. Ik ben al 2 jaar verliefd op haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')