SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eng niet maarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
??
hij is zó eng in die film![]()
ik vind de originele de enige film uit de jaren '70 die ik leuk vind (wat ik ken dan)was ie in de film ook niet jammer genoeg
Oja, ik kwam er ook achter dat ik Ringu zelfs helemaal niet meer eng vind
Terwijl wie die toch midden in de nacht op vakantie hebben zitten kijken
[ Bericht 36% gewijzigd door Sarabi op 25-08-2010 15:33:23 ]
ik in mn eentje op zolder... en durfde niet meer naar beneden.. heb dagenlang moeite gehad met naar bed gaan. Sarabiiiquote:
Moet ik hem weghalen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
OMG
je bezorgt me de schrik van mn leven.... wat was ik bang voor The Ring![]()
ik ril gewoon van die foto!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begin te hyperen nu hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef Duderella het volgende:
...en intussen gaan er massa's suiker (P, blijf ademhalen) in.
Dat klinkt wel bekendquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:31 schreef minilot het volgende:
Hoe suf en idioot ook - na The Ring heb ik heel soms dat als ik 's nachts in mijn eentje langs de teevee moet, ik er ineens aan denk en het dan op een rennen zet om zo snel mogelijk weer terug in de slaapkamer bij mijn lief te zijn.
The ring? Ik vond hem ook maar mwaahhh,.. Ik moet nog steeds Inception zien trouwens.. Iedereen is daar zo lyrisch over, maar dat hoofd van Di Caprio staat me gewoon niet aanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:31 schreef DarkElf het volgende:
gezien maar vond t een overhypte film eigenlijk.
ah das liefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:31 schreef minilot het volgende:
Hoe suf en idioot ook - na The Ring heb ik heel soms dat als ik 's nachts in mijn eentje langs de teevee moet, ik er ineens aan denk en het dan op een rennen zet om zo snel mogelijk weer terug in de slaapkamer bij mijn lief te zijn.
Leo is echt een betere acteur geworden dan ik ooit had kunnen denkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef Aure het volgende:
[..]
The ring? Ik vond hem ook maar mwaahhh,.. Ik moet nog steeds Inception zien trouwens.. Iedereen is daar zo lyrisch over, maar dat hoofd van Di Caprio staat me gewoon niet aan
Inception lijkt mij eigenlijk niets, die Di Caprio.... neh... dat is t toch niet idd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef Aure het volgende:
[..]
The ring? Ik vond hem ook maar mwaahhh,.. Ik moet nog steeds Inception zien trouwens.. Iedereen is daar zo lyrisch over, maar dat hoofd van Di Caprio staat me gewoon niet aan
dat heb ik ook! in de slaapkamer als ik ineens in de spiegel kijk dan denk ik 'shit weg' en dan duik ik heel gauw mn bed in.. laffe ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah das lief
(ik heb ook zoiets, iemand heeft mij ooit toen ik klein was wijsgemaakt dat je geesten kunt zien als je in een donkere kamer in een spiegel kijkt en sindsdien vind ik (zomaar soms ineens) langs spiegels lopen / in spiegels kijken in het donker eng)
Nu ben ik wel een ietsiepietsie beetje nieuwsgierig..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leo is echt een betere acteur geworden dan ik ooit had kunnen denken
Maar Shutter Island vond ik zelf iets mooier dan Inception, maar de beelden van Inception zijn gewoon geweldig mooi
draait ie nog in de bios? als ik vlg week meer tijd heb wil ik erheenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leo is echt een betere acteur geworden dan ik ooit had kunnen denken
Maar Shutter Island vond ik zelf iets mooier dan Inception, maar de beelden van Inception zijn gewoon geweldig mooi
Goedzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Nu ben ik wel een ietsiepietsie beetje nieuwsgierig..
Lijkt me wel......quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
draait ie nog in de bios? als ik vlg week meer tijd heb wil ik erheen
Duurde even voordat ik een leuke had gevondenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ehm...... Willie Wonka is toch wel heel erg eng ook dat plaatje
Hier ook zoiets. Tienduizend horrorfilms die zo gaan van..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah das lief
(ik heb ook zoiets, iemand heeft mij ooit toen ik klein was wijsgemaakt dat je geesten kunt zien als je in een donkere kamer in een spiegel kijkt en sindsdien vind ik (zomaar soms ineens) langs spiegels lopen / in spiegels kijken in het donker eng)
Whehe dat zal het wel zijn ja.. Ik heb sommige films ook 2 keer moeten kijken om m echt te begrijpen.. is toch niet zo ergquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goedzo
Mijn beste vriendin vond Inception alleen helemaal niets (heb stiekem het idee dat ze het niet snapteblont enzo) maar Shutter Island wel weer erg goed
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:34 schreef minilot het volgende:
Heb puddinkjes in de oven staan, gemaakt van pure chocolade en volle room en heel veel eidooiers. Morgen maak ik broodjes buikspek!
quote:Niettemin: momenteel maat 34 60 !Kleine porties!
![]()
Heel veel groente!
![]()
Lekker bewegen!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:38 schreef borisz het volgende:
Een abortuskliniek met een wachtlijst van 9 maanden is nooit grappig.
Nee is ook niet ergquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe dat zal het wel zijn ja.. Ik heb sommige films ook 2 keer moeten kijken om m echt te begrijpen.. is toch niet zo erg
Moet je er wel even bijvertellen dat jij een uk bent, hèquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:34 schreef minilot het volgende:
Potdorie, hebben jullie hier zitten bakkeleien over lightproducten, nepchips en mueslirepen, zijn jullie al klaar voordat ik me ermee kon bemoeien!Stokpaardje!
Heb puddinkjes in de oven staan, gemaakt van pure chocolade en volle room en heel veel eidooiers. Morgen maak ik broodjes buikspek! Niettemin: momenteel maat 34!Kleine porties!
Heel veel groente!
Lekker bewegen!
nee helemaal niet. willie wonka is wel echt vreemd, maar gewoon uiterlijk. niet zo nep als dhr depp.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar die film moet een stuk meer evil zijn heb ik gehoord?
Met allemaal snoep vol suiker erbij?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee helemaal niet. willie wonka is wel echt vreemd, maar gewoon uiterlijk. niet zo nep als dhr depp.
de liedjes zijn veel leuker, de kinderen echter en leuker en charlie en zijn familie zijn heel schattig![]()
kom maar een keer bij mij kijken![]()
Neuh. Ik vind de remake van Burton in ieder geval eigenlijk niet al te goed, die viel me echt tegen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar die film moet een stuk meer evil zijn heb ik gehoord?
Ik ben vooorrrr. Ik moet sowieso ff nieuwe afspraak maken met FFquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met allemaal snoep vol suiker erbij?
Daten
is goed! lus je ook chips?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met allemaal snoep vol suiker erbij?
Daten
kom erbij, kom erbij. zet je zorgen maar opzij (sorry denk ineens aan Belle & het Beestquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ben vooorrrr. Ik moet sowieso ff nieuwe afspraak maken met FF
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind de remake van Burton in ieder geval eigenlijk niet al te goed, die viel me echt tegen.
OOOH die wil ik ook wel weer een keer zienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kom erbij, kom erbij. zet je zorgen maar opzij (sorry denk ineens aan Belle & het Beest)
Ik lust allesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is goed! lus je ook chips?
Ja, weliswaar een uk, maar dat betekent dat ik met zeven kilo extra ook meteen een heel veel grotere broekmaat moet, waar ik dan ook nog de helft vanaf moet knippen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je er wel even bijvertellen dat jij een uk bent, hèGa je die momofuku-boodjes maken?
En met mij danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ben vooorrrr. Ik moet sowieso ff nieuwe afspraak maken met FF
Ligt Sun weer ziek op bed eigenlijk? Die was vanmiddag toch vrij?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind de remake van Burton in ieder geval eigenlijk niet al te goed, die viel me echt tegen.
Stom wijfquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:42 schreef DarkElf het volgende:
doe je goed minilot, zoveel lekkerde dingen koken en maatje 34 hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij bij een pyamaparty voor meiden?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En met mij danNiet met mij? Ik wil ook
Hoezo??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:43 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb jij nog last van een afterlowlandsdipje
Die ligt gewoon lekker met een boek bij te komen als het goed isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ligt Sun weer ziek op bed eigenlijk? Die was vanmiddag toch vrij?
Da's wel akelig jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, weliswaar een uk, maar dat betekent dat ik met zeven kilo extra ook meteen een heel veel grotere broekmaat moet, waar ik dan ook nog de helft vanaf moet knippen.![]()
En jaaaa, die broodjes!
Oh, gelukkig maar!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die ligt gewoon lekker met een boek bij te komen als het goed is
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stom wijf
noem je mij nu stom wijf of mini?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik heb vandaag net 10 sultana's en 500 gram ontbijtkoek op, dus ik denk dat ik nu bij het avondeten wel iets ongezonds kan nemenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:50 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij mag ik trouwens best nog wat meer eten.
Ik heb vandaag twee boterhammen gehad (als ontbijt, maar het was niet zo vroeg meer)
Een bak magere aardbeienyoghurt als lunch omdat ik nog niet echt weer trek had in brood.
En straks eten we aardappelen met rode kool en een schnitzeltje.
CF?
Mini en iedereen die maat 34 heeftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
noem je mij nu stom wijf of mini?
weet je wel hoeveel suiker je binnen gekregen hebt op die manier???quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag net 10 sultana's en 500 gram ontbijtkoek op, dus ik denk dat ik nu bij het avondeten wel iets ongezonds kan nemen
Geen milkybreaks erbij? Je moet wel gevarieerd eten hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag net 10 sultana's en 500 gram ontbijtkoek op, dus ik denk dat ik nu bij het avondeten wel iets ongezonds kan nemen
Hoewel ik een keurige maat heb tegenwoordig ben ik dat dan niet iigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mini en iedereen die maat 34 heeft
Nou, dat moet nog gebeuren.. ben nog aan het bij lezenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die ligt gewoon lekker met een boek bij te komen als het goed is
Dan ben je liefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hoewel ik een keurige maat heb tegenwoordig ben ik dat dan niet iig
Nou ja, het scheelt dat wij alleen toetjes eten als ik die zelf in elkaar heb geknutseld (niks uit de supermarkt!) en toetjes zijn meestal best bewerkelijk, dus daar moet ik maar net zin in hebben..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is natuurlijk ook gewoon een kwestie van variatie: ik mag ook graag uitbundige toetjes eten, maar niet elke dag, want dan word ik te dik. En ik mag ook graag bergen groentesalades eten, maar niet elke dag, want dan word ik te dun. Nou ja, bij wijze van spreken dan - zo dun ben ik niet
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mini en iedereen die maat 34 heeft
Dan is het goed, dan kunnen we in de winter wel een CUL meet houdenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef minilot het volgende:
[..]
![]()
Wacht maar hoor. Als de zomer voorbij is groei ik vanzelf weer twee maten.Natuurlijk verloop!
Net iets minder dan in mijn 20 bakken koffiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
weet je wel hoeveel suiker je binnen gekregen hebt op die manier???
kun je goed van stuiterenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Net iets minder dan in mijn 20 bakken koffie
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
Er kwam hier net kerstmuziek voorbij
Ik was ong. 6 jaar oud toen ik die maat voor het laatst hadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:57 schreef Sarabi het volgende:
Nee, maat 34 zou ook niet bij mijn figuur passen
Nou pm maar een datum en plaatsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Klinkt wel gezellig; een pyjama meetparty met Sarabi en Aure
Dat had ik toen zelfs al niet meer ben ik bangquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was ong. 6 jaar oud toen ik die maat voor het laatst had
Ik ook, maar ik sla de slanklightdieetmaffiosi posts lekker over ik onthou toch niet wie wat en waarom wel of niet wil of kan of moet etenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, dat moet nog gebeuren.. ben nog aan het bij lezen![]()
Pyamaparty? Waar heb je pyama's voor nodigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wil jij bij een pyamaparty voor meiden?
Ik had een beetje een groeiachterstand, dus ik paste toen zowat nog in babykleertjes. Ook nog een klas overgeslagen in die tijd (groep drie), dus schoolfoto's van de lagere school zien er vooral uit alsof één van m'n klasgenoten mij als huisdiertje had meegenomen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was ong. 6 jaar oud toen ik die maat voor het laatst had
toch wel wiener melange he?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Net iets minder dan in mijn 20 bakken koffie
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:10 schreef minilot het volgende:
Ik had een beetje een groeiachterstand, dus ik paste toen zowat nog in babykleertjes. Ook nog een klas overgeslagen in die tijd (groep drie), dus schoolfoto's van de lagere school zien er vooral uit alsof één van m'n klasgenoten mij als huisdiertje had meegenomen.
Ik heb niet eens een pyjama.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
Pyamaparty? Waar heb je pyama's voor nodig![]()
Als er mannen bijkomen hebben we ze wel nodigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pyamaparty? Waar heb je pyama's voor nodig![]()
Ja. Foutje in mijn playlistquote:
Oh. Nou, ik ga nu gewoon even lekker een stuk crack pie nuttigen, andersquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:57 schreef minilot het volgende:
Maar goed, ik heb het eigenlijk ook wel makkelijk, want ik heb mezelf aangewend om gewoon een keer of drie per dag heel erg lekker en heel erg voedzaam te eten en verder niks. Geen tussendoortjes, geen onzin. Ik zou niet weten hoe en waar ik ontbijtkoeken of liga's of dat soort dingen in mijn eetpatroon zou moeten inpassen, want ik eet alleen echte maaltijden.
Juh.. ik ben voor mezelf nu lekker goed bezig en heb geen behoefte aan anderen die me de les lezenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik sla de slanklightdieetmaffiosi posts lekker over ik onthou toch niet wie wat en waarom wel of niet wil of kan of moet eten
Er is toch geen andere koffiequote:
quote:(sorry P)
Peequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Foutje in mijn playlistHoewel wat kerstmuziek op zijn tijd natuurljk best leuk is
Weet ik maar zit wel heel erg in mijn aardquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
@Sarabi, het heeft geen enkele zin om jaloers te zijn, joh
Echt niet hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:11 schreef Sarabi het volgende:
Als er mannen bijkomen hebben we ze wel nodig
Crrrrackpie!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
Oh. Nou, ik ga nu gewoon even lekker een stuk crack pie nuttigen, anders
Het zijn niet MIJN cake jes ik heb ze nog nooit gemaakt zelfsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:15 schreef freecell het volgende:
Bluezzzz!Je cakejes +
Zo lekker! Warm helemaal hip!
En ze waren goed gelukt
Ik vind alle kerstmuziek wel tof eigenlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pee
Ik kén niet eens een goed kerstmuzieknr zo half nov. gaat hier de radio (die eigenlijk altijd wel aanstaat) uit tot halverwege jan
Duh...ik heb belangrijkere dingen te doen danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je je camera maar thuis laat dan
Je moet wel veel doen, maar het is allemaal wel simpelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het zijn niet MIJN cake jes ik heb ze nog nooit gemaakt zelfsMaar ik ga het nu zéker doen vlg week in mijn ferkansie
Wij zijn geen matchquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind alle kerstmuziek wel tof eigenlijkHangt helemaal van mijn bui af
Van die mooie muziek met klassieke vrouwelijke stemmen of Brian Setzer met zijn honky-tonk stuiter kerstmuziek
Of Trans-siberian Orchestra met lekkere symphonische rockmuziek met daar doorheen de klassieke deuntjes en een tof kerstverhaal.
IKerst
22 CD's hierTotaal 21 uur of zo
Dat is het meestal, allemaal niet moeilijk of zo maar veel werkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:20 schreef freecell het volgende:
Je moet wel veel doen, maar het is allemaal wel simpel![]()
quote:
maar jij houdt ook van kerst lees ik net! Net als ik dus ik ben echt een leuk mens hoorquote:
die olijfolie/citroencakejes?? Ben benieuwd, leek mij ook lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:15 schreef freecell het volgende:
Bluezzzz!Je cakejes +
Zo lekker! Warm helemaal hip!
En ze waren goed gelukt
ok, die wordt t dus nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja echt! Daar ga ik een minderwaardigheidscomplex aan over houden hoor
Ach ja hangt er een beetje vanaf wie er vanavond komtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ok, die wordt t dus niet
(arm kind, is vast heel aardig enzo)
gezamenlijke etentjes gaan niet verder dan slaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:31 schreef Aure het volgende:
Zoooo eerstegehad. Leuk meisje, aardig ook en veelste knap
Maar goed, ze is dan ook model
Anyway nu afwachten hoe de rest gaat zijn... Die komen pas vanaf half 7. Zin inn
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezamenlijke etentjes gaan niet verder dan sla
Zal ik mee komen keuren?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:31 schreef Aure het volgende:
Anyway nu afwachten hoe de rest gaat zijn... Die komen pas vanaf half 7. Zin inn
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:36 schreef minilot het volgende:
Aaaaaau, gesmoltensuikerbrandwond!
Vervloekt!
Hmm, ik twijfel. Hij is wel érg lekker en ik wil 'm best nog eens bakken, maar het is nou ook weer niet Die Taart Die Ik Al Mijn Vrienden Moet Laten Proeven ofzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Crrrrackpie!Is -ie echt zoals ze zeggen dat -ie is?
Waaruit concludeer jij dat ik een leuk mens ben?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar jij houdt ook van kerst lees ik net! Net als ik dus ik ben echt een leuk mens hoor
Oh shit! Lang koelen wegens grote warmtecapaciteit hè, maar dat wist je allicht alquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:36 schreef minilot het volgende:
Vervloekt!
Ach...een wanhopig mens verlegt zijn grenzen vaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:37 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Er komen alleen maar![]()
van onder de 25
Nergens. ik concludeer dat eigenlijk over mezelfquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij dat ik een leuk mens ben?
jupquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die olijfolie/citroencakejes?? Ben benieuwd, leek mij ook lekker
auw, wat deed je?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:36 schreef minilot het volgende:
Vervloekt!
gebraden kip?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...een wanhopig mens verlegt zijn grenzen vaak18+ en 36.5 gr. C is genoeg dan
Jup! Ik weet niet wat een grote warmtecapaciteit betekent, maar wél dat het lang koud moet. Ik typ dit dan ook tergend traag, zo met een vinger in een bakje ijswater.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh shit! Lang koelen wegens grote warmtecapaciteit hè, maar dat wist je allicht al
Lollies laten smelten in de oven, zodat ik er scherven van kan breken voor in de chocoladepuddinkjes straks.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:40 schreef freecell het volgende:
[..]
jup
Boel gedoe en drie kommen nodig en au bain de marie kloppen enzoMaar wel lekker!
[..]
auw, wat deed je?
Heel goed....zelfkennis is essentieel in het levenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nergens. ik concludeer dat eigenlijk over mezelf
Dat klinkt dan wel weer lekker!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Lollies laten smelten in de oven, zodat ik er scherven van kan breken voor in de chocoladepuddinkjes straks.
Nou...een gebraden kip van 18+ vind ik iets te oud hoorquote:
ik had wel al een vermoeden dat je een vriendelijk mens bentquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed....zelfkennis is essentieel in het levennu kan ik je verklappen dat ik mezelf 80-85% van de tijd ook wel een tof persoon vnd hoor
![]()
![]()
Zo mals dat het uit elkaar valt als je er naar kijkt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...een gebraden kip van 18+ vind ik iets te oud hoorDat vlees kan noooooooooooooooit mals meer zijn
Leuke prijsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
Prachtig boek over de geschiedenis van de Tour de France is afgeleverd.
Ha ik gewonnen als 2e prijs in de Fok!-Tourquizzen van dit jaar.
Zitten allemaal losse enveloppen in met o.a. replica's van (pers)kaarten en foto's uit het begin van deze eeuw.
Dat er veel energie voor nodig is om het product te verwarmen, en dat er dus ook veel energie 'vrijkomt' bij afkoelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Jup! Ik weet niet wat een grote warmtecapaciteit betekent, maar wél dat het lang koud moet. Ik typ dit dan ook tergend traag, zo met een vinger in een bakje ijswater.
Tegenstribbelende sinaasappel-lollies! Bah!![]()
Ik weet het, en ik kon de verleiding dan ook niet weerstaanquote:Maarreh, die crackpie - blogs zijn er lyrisch over! Ik vroeg me al af of dat vooral komt door het glorieuze gevoel dat je krijgt als je iets zelf maakt dat in de Momofuku Milk Bar vierenveertig dollar kost!
Goed excuusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef Aure het volgende:
Ik eet vanavond magnetron'voedsel' omdat ik de keuken niet vies wil maken
hoe krijg je dat voor elkaar? ik wil ook aan pilates doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben overigens 1,75 (pilates heeft mij 2 cm doen groeien).
aah wat leuk!! ik wil wel foto's en verslag pleasequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed excuus
Hier worden het snijbonen, schnitzel en alweer aardappelen (vind ik niet zo lekker)
Maar goed vrijdag lunchen bij Flinstering en zaterdag dineren bij Hermitage dus ik mag niet zeurenmaar nog wel even sparen........
Ik heb er zoveel zin in
kan ook alleen een andere vrouw zeggenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:31 schreef Aure het volgende:
quote:DE, je bent een leuk mens ondanks je kersthysterie
O, dat klinkt uitermate wiedes!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
Dat er veel energie voor nodig is om het product te verwarmen, en dat er dus ook veel energie 'vrijkomt' bij afkoelen.
O, dat snap ik wel, ja. Steeds als ik het recept voorbij zie komen dan moet ik denken aan plakkerig, zoet eierstruif!quote:Ik vind 'm zelf misschien net een tikkie te eierig (maar ik mijn smaak is erg gefocust op ei ofzo, ik proef het in wel meer dingen waar anderen het verder niet proeven).
Het was gewoon zo hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kan ook alleen een andere vrouw zeggen
En waar blijven de foto's
ik vond het hele stuk in de fabriek eigenlijk regelrecht vervelendquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Omdat het een heeeule toffe film is
Custardquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:48 schreef DarkElf het volgende:
heeft iemand een foolproof custard recept? (Rachel Allen vast wel, zo eens neuzen) dan ga ik zondag maar eens toegeven aan mijn craving
en dus?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Het was gewoon zo hoorHaha echt een supermooi meisje!
quote:Ik zat er nog aan te denken hoor, om van iedereen een foto te makenDIe mensen zijn toch zo wanhopig dat ze dat wel toelaten
Allemaal van die oefeningen waarbij je jezelf 'oprekt' - toen was ik op m'n 27e ineens 2 cm gegroeid. Mijn huisarts, die de meting uitvoerde, gaf als verklaring dat er wel wat rek in je tussenwervelschijven oid zit, en dat je dat door sterke rug-en buikspieren wat kunt oprekken ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar? ik wil ook aan pilates doen
Neequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:00 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat ik dat gewoon mag zeggen als vrouw zijnde
niet gemeen doen jijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Het was gewoon zo hoorHaha echt een supermooi meisje!
Ik zat er nog aan te denken hoor, om van iedereen een foto te makenDIe mensen zijn toch zo wanhopig dat ze dat wel toelaten
je kunt ook net als Afrikaanse dames allemaal ringen om je nek doen; dan word je ook groterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Allemaal van die oefeningen waarbij je jezelf 'oprekt' - toen was ik op m'n 27e ineens 2 cm gegroeid. Mijn huisarts, die de meting uitvoerde, gaf als verklaring dat er wel wat rek in je tussenwervelschijven oid zit, en dat je dat door sterke rug-en buikspieren wat kunt oprekken ofzo
Ik was aangenaam verrast, welteverstaan
Wat tof!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Allemaal van die oefeningen waarbij je jezelf 'oprekt' - toen was ik op m'n 27e ineens 2 cm gegroeid. Mijn huisarts, die de meting uitvoerde, gaf als verklaring dat er wel wat rek in je tussenwervelschijven oid zit, en dat je dat door sterke rug-en buikspieren wat kunt oprekken ofzo
Ik was aangenaam verrast, welteverstaan
Dorpen hèquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat tof!
Ik wou dat ik Pilates in de buurt had, maar niemand in mijn dorp geeft er les in.![]()
Hoe lang doe jij het al?
En als je ze dan afdoen, knakt je nekjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je kunt ook net als Afrikaanse dames allemaal ringen om je nek doen; dan word je ook groter
ik woon ook in een dorp en ik zag dus laatst dat een dorp verderop er ook wel ineens Pilates isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat tof!
Ik wou dat ik Pilates in de buurt had, maar niemand in mijn dorp geeft er les in.![]()
Hoe lang doe jij het al?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:03 schreef DarkElf het volgende:
...en leg sinaasappels in huis met kruidnagels erin want dat ruikt zo lekker!
Is ook best leuk, maar de periode voor kerst is echt mijn drukste tijd, dus mijn hoofd staat dan echt niet naar kerstbomen en zoete films en lange wandelingen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:03 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb een hele mooie (nep) boom, die heel groot isen heb allemaal klassieke ballen (zilver en goud en glas)en allemaal kleine lichtjes erin ... en ik heb een lampjes guirlande die in het raamkozijn ligt en heel subtiel licht geeft... en leg sinaasappels in huis met kruidnagels erin want dat ruikt zo lekker!
en ik houd van sneeuw en lekkere huiselijke geuren rond kerst en van winkelen en kerstfilmsen de knusheid en lange wandelingen en dan koud thuiskomen en warme chocomel drinken en.. en ... en...
ok ok voor iemand die niets met kerst heeft zal ik idd wrs als een hysterica overkomen![]()
Slaap zoet Isaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Hebben we het nu al over kerst?Is dat niet een beetje...vroeg?
Maar goed, heel topic gemist zie ik alweer, ik lees het vannacht wel bij. Nu naar bed
(ik slaap in het ziekenhuis)
Als ik het durf om mijn camera te gebruikenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah wat leuk!! ik wil wel foto's en verslag please
ah je bent dus wel een kerstsoftiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is ook best leuk, maar de periode voor kerst is echt mijn drukste tijd, dus mijn hoofd staat dan echt niet naar kerstbomen en zoete films en lange wandelingen.
Overigens kijk ik wel ongeveer ieder jaar It's a wonderful life. Flesje wijn erbij, dekentje en dan lekker ongegeneerd snotteren
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Hebben we het nu al over kerst?Is dat niet een beetje...vroeg?
Maar goed, heel topic gemist zie ik alweer, ik lees het vannacht wel bij. Nu naar bed
(ik slaap in het ziekenhuis)
Ahh ik wil foto's van jouw boom in decemberquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:03 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb een hele mooie (nep) boom, die heel groot isen heb allemaal klassieke ballen (zilver en goud en glas)en allemaal kleine lichtjes erin ... en ik heb een lampjes guirlande die in het raamkozijn ligt en heel subtiel licht geeft... en leg sinaasappels in huis met kruidnagels erin want dat ruikt zo lekker!
en ik houd van sneeuw en lekkere huiselijke geuren rond kerst en van winkelen en kerstfilmsen de knusheid en lange wandelingen en dan koud thuiskomen en warme chocomel drinken en.. en ... en...
ok ok voor iemand die niets met kerst heeft zal ik idd wrs als een hysterica overkomen![]()
Ik heb echt een zwak voor die film, ik heb de DVD zelfs 2xquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah je bent dus wel een kerstsoftie
Je hebt er twee voor t geval er eentje stuk gaat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb echt een zwak voor die film, ik heb de DVD zelfs 2x
Zo. Vanavond doe ik sentimenteel en maak ik een pastasalade met kipfilet van de BBQ, mayodressing met wat oregano en tabasco, doperwtjes, geroosterde paprika en stukjes augurk. Omdat ik dat in Zuid-Afrika altijd bij de Woolworth's kocht als lunch, lekker
Surequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Je hebt er twee voor t geval er eentje stuk gaat?
donderdag zou ik met P. gaan, maar ik moet morgen werken van 8.30u tot 12.30u in de fabriek, van 16u tot 22u op de markt in Den Haag en van 23u tot 3u in het Paard van Troje (Den Haag) dus moest em helaas afzeggen...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Sarabi het volgende:
FF ging jij nou vrijdag met P ?
Of heb ik dat verkeerd onthouden
Ahh dat is jammerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
donderdag zou ik met P. gaan, maar ik moet morgen werken van 8.30u tot 12.30u in de fabriek, van 16u tot 22u op de markt in Den Haag en van 23u tot 3u in het Paard van Troje (Den Haag) dus moest em helaas afzeggen...
BuzyFairyTailquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:22 schreef FutureFairytale het volgende:
donderdag zou ik met P. gaan, maar ik moet morgen werken van 8.30u tot 12.30u in de fabriek, van 16u tot 22u op de markt in Den Haag en van 23u tot 3u in het Paard van Troje (Den Haag) dus moest em helaas afzeggen...
Eetsmakelijk en veel plezier!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:45 schreef Aure het volgende:
Oke ik ben magnetronfood eten en dan is het tijd voor keuren enzoWordt zo grappig. Iedereen is alitjd vet ongemakkelijk dan. Ben benieuwd of er nog iemand is die een flesje drank mee neemt
Haha, succes!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:45 schreef Aure het volgende:
Oke ik ben magnetronfood eten en dan is het tijd voor keuren enzoWordt zo grappig. Iedereen is alitjd vet ongemakkelijk dan. Ben benieuwd of er nog iemand is die een flesje drank mee neemt
Hier moest ik grinniken: al !quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
O, die heb ik al!![]()
Overigens is het een grote doerak, want zijn 'slank' slaat op vet, en intussen gaan er massa's suiker (P, blijf ademhalen) in. Aanrader is het toetje op pagina 182. Snel, simpel en heel ongezond.
Het concept is grappig en ik/wij hebben ons geërgerd aan het eindeloze geweld.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat is helaas wel heel normaal geworden in de films/wereldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het concept is grappig en ik/wij hebben ons geërgerd aan het eindeloze geweld.
..geen wonder dat de wereld zo gewelddadig is.
Inderdaad even doorgebladerd en alle envelopjes met spullen die er in zitten even opgemaakt en bekeken. Erg leuk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:39 schreef AnneX het volgende:
en Golfer zit nu plaatjes te kijken in zijn gewonnen boek ?
Waarom niet AnneX?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:39 schreef AnneX het volgende:
en Golfer zit nu plaatjes te kijken in zijn gewonnen boek ?
en Isa: is het werken/nachtdienst in het zkhs ?
Ik vreesde een eufemistische omschrijving voor opname...
Snel bijgelezen: Aure : óok plezier vanavond met de hospitanten.
Is mij gelukkig bespaard gebleven. De hospita was blij met een werkend iemand ipv de 8 studenten die er zaten.
Nu eten bereiden, want na half acht wordt hier niet meer gekookt.
Tot later
just 5 ingredients maar tis erg makkelijk hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:21 schreef ColdFeet het volgende:
Uit welk boek komt dat prutje? En: moet je nog meer? Ik heb echt nog bergen
Och, dat is zo irritant....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Godsakke.. ik blijf maar steeds op het zelfde plekje op mijn lip bijtennet tijdens het eten ook weer 3x waarvan 1x echt heel erg hard
au
Auwie, doe dat dan ook nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Godsakke.. ik blijf maar steeds op het zelfde plekje op mijn lip bijtennet tijdens het eten ook weer 3x waarvan 1x echt heel erg hard
au
Dat gaat vanzelf, volgens mij omdat het plekje ook dikker is.quote:
Ik wilde Sun er ook niet echt van beschuldigen dat ze het expres deed hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf, volgens mij omdat het plekje ook dikker is.
Hahaha, dat dacht ik ook niet hoor. Maar ik heb het zelf soms en ik denk dan ook: verdorie, kan ik dat niet vermijden?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wilde Sun er ook niet echt van beschuldigen dat ze het expres deed hoor
Ik denk dat ik vrijdag popcorn met boter ga proberen te maken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:00 schreef LieLie het volgende:
Na Over de Kook blijft vaak de tv nog even op rtl5 staan, maar ohohoh wat is Take me Out toch een vreselijk sneu programma met vreselijk sneue types (no offence Braam)
lol waar komt die quote nou weer vandaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
Rave_NL
Compromise is not an option. [] maandag 23 augustus 2010 @ 19:10 (#139)
Pssst...
SPOILER
27 aug staat er een fok!ker op de stip!
In het radio en tv topic.
Ging al niet meer doorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Sarabi het volgende:
FF ging jij nou vrijdag met P ?
Of heb ik dat verkeerd onthouden
Wat is er dan in vredesnaam aan de handquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gevondenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
@ Braam:
Take me out #35 Nespresso dating.
In het radio en tv dingetje.
Jullie geven echt geen antwoord op mijn vraag hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:21 schreef ColdFeet het volgende:
Uit welk boek komt dat prutje? En: moet je nog meer? Ik heb echt nog bergen
Ik kan je niet helpen P. Ik koop een gerecht met die linzen in blik. In Frankrijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jullie geven echt geen antwoord op mijn vraag heWaar halen jullie die dingen
Ik kan ze niet vinden hier
Ik heb zo'n winkel hier in de buurt jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
Het zijn kleine, groene linzen en je zou ze kunnen vinden in een natuurvoedingswinkel. Lees ik.
Ik lees even verder........
Dan zou ik die kopen. Ik ben dol op Opperdoezen, maar als ik die niet kan krijgen zijn alle nieuwe aardappels ook goed hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb zo'n winkel hier in de buurt jaEn rondgekeken. Groene linzen hebben ze wel, mar die komen uit Turkije
Nou ja, er werd expliciet bij vermeld ergens dat Puy-linzen heel goed zijn voor salades omdat ze hun structuur houden (of zo).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan zou ik die kopen. Ik ben dol op Opperdoezen, maar als ik die niet kan krijgen zijn alle nieuwe aardappels ook goed hoor.
Oke. Maar het is echt niet zo dat het oneetbaar is, omdat je die linzen niet hebt...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja, er werd expliciet bij vermeld ergens dat Puy-linzen heel goed zijn voor salades omdat ze hun structuur houden (of zo).
Waarom is dat dom? Teveel idiote reacties?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:33 schreef LieLie het volgende:![]()
Ik dacht, ik open eens een topic over onze tegels. Misschien zijn er mensen die er verstand van hebben, of tips.
Dom, heel dom.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
Groene linzen zijn ook prima joh, Peetjehet maakt ook niet uit als ze iets uit elkaar vallen, zolang het maar geen rode of gele linzen zijn!
Even de trollen laten trollen en wachten op de 1e serieuze reacties, komt nog wel denk ik. Ik vind het igg niet ´algemeen bekend` al weet ik wel dat het invoegen met ander zand dan geel zand ´moet´quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:33 schreef LieLie het volgende:![]()
Ik dacht, ik open eens een topic over onze tegels. Misschien zijn er mensen die er verstand van hebben, of tips.
Dom, heel dom.
Ik zie het jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:33 schreef LieLie het volgende:
![]()
Dom, heel dom.
Heb je het over mij? Domme idioot? Je hebt gelijk, ik kan het topic niet vinden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie het jaAf en toe zijn FOK!-kers ook gewoon een stel domme idioten die niet normaal kunnen reageren... internet he
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:46 schreef LieLie het volgende:
Hahahaha, ik heb de televisie op S.O.S. Sonja (Bakker) staan.
"S.O.S. Sonja wordt mede mogelijk gemaakt door Peijnenburg!'
Kuch. Ik moet zeggen dat je ook niet de snuggerste titel hebt gekozen; ik zou hier dus direct 'ja' op reagerenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:44 schreef LieLie het volgende:
Zijn wij nou zo raar? [Vraag over terrastegels]
Da's wel een puntquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kuch. Ik moet zeggen dat je ook niet de snuggerste titel hebt gekozen; ik zou hier dus direct 'ja' op reageren
Dat zeg ik dus van die stempel en veel geld.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kuch. Ik moet zeggen dat je ook niet de snuggerste titel hebt gekozen; ik zou hier dus direct 'ja' op reageren
Krakkemieke, er is volgens mij wel een smaak- en textuurverschil, maar het is de vraag maar of dat genoeg is om enorm veel moeite voor te doen of geld voor neer te tellen (alles met AOC-stempel is duur in NL).
Maar rode linzen hebben toch heel andere kookeigenschappen dat groene? Het lijkt mij voor salades niet zo handig - voor soep en stoofgerechten, vooral.
Ooit ingesteld toen wij beiden laat thuiskwamen van werk buitenshuis en de avond veel te laat begon en wij weer bijtijds naar bed moesten/gingen. Nou ja, bijtijds.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Waarom niet AnneX?
Of gewoon omdat je dan lekker met de voetjes omhoog wilt?
Ik bereid me alvast voor op de zoveelste dramatische afloop in de hoop dat het meevaltquote:
Het is niet gebruikelijk dat van die baggeraars reageren in K&W.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:33 schreef LieLie het volgende:![]()
Dom, heel dom.
Ja, er wordt al normaal gereageerdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is niet gebruikelijk dat van die baggeraars reageren in K&W.
Het verbaasde mij ook.
Gelukkig had je ook een zinnige (?) reactie.
Als de buurvrouw niet thuis is morgen, maak ik snel een foto van haar tegels.
Wil je dat zien?
Lekker veel van die types van 14 met humorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie het jaAf en toe zijn FOK!-kers ook gewoon een stel domme idioten die niet normaal kunnen reageren... internet he
het is promotie van de nieuwe studentenpas in den haag. is 5 werkdagen en willen iedere keer dezelfde gezichten, omdat je veel op de foto gaat voor gemeente den haag en studentenpas enzo. vandaar dat ik dan ook a.s. donderdag niet kan, dan had ik die andere 4 ook af moeten zeggen en ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken maar toch heeft agent dan een groot probleem als ze niemand anders heeft (weinig meiden en zeker voor dit)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat is er dan in vredesnaam aan de handEr stond volgens mij geen festivalletje op het programma. Maareh...je wist al langer dat we uit eten gingen he
Dus je had ook nee kunnen zeggen tegen je werk
edit: ah....het happy student festivalhttp://www.happystudent.nl/ Wat ze tegenwoordig al niet verzinnen
leuk! welke film? ik maak het echt goed met je. volgende rest. week sta ik als eerste in de rijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ging al niet meer doorWe zouden donderdag gaan. Nu ga ik naar de film met een collega
Krijg je pas zo kort voor het gebeuren door wanneer je je agent je nodig heeft?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is promotie van de nieuwe studentenpas in den haag. is 5 werkdagen en willen iedere keer dezelfde gezichten, omdat je veel op de foto gaat voor gemeente den haag en studentenpas enzo. vandaar dat ik dan ook a.s. donderdag niet kan, dan had ik die andere 4 ook af moeten zeggen en ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken maar toch heeft agent dan een groot probleem als ze niemand anders heeft (weinig meiden en zeker voor dit)
Ik ben goed opgevoed door mijn vader. Maar ik kijk al jaren niet meer naar Ajax. Sorry.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:20 schreef golfer het volgende:
Pfoe. Wat zit ik mij te ergeren aan die linkerflank van Ajax.
Ik meer aan de algemene voorspelbaarheid van deze wedstrijd. Je voelt al aankomen dat als het wedstrijdbeeld zo blijft het wonderbaarlijk goed gaat tot de 90ste minuut.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:20 schreef golfer het volgende:
Pfoe. Wat zit ik mij te ergeren aan die linkerflank van Ajax.
Ja, incidenteel! Vind het alleen wat laat uitgezonden dus kijk het alleen als ik de dag er na vrij benquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Kijkt iemand hier weleens Cold Case?
Ja, wel eens! Maar wat Sun zegt, als ik wat later op ben en ik kom er langs dan blijft ie daar wel op staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Kijkt iemand hier weleens Cold Case?
SALTquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk! welke film? ik maak het echt goed met je. volgende rest. week sta ik als eerste in de rij
had een keer zelfs een uur van tevoren...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Krijg je pas zo kort voor het gebeuren door wanneer je je agent je nodig heeft?
Daar kan niemand jou toe verplichten hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het niet leuk dat ik net hoorde dat ik, omdat ik de enige ben die met de auto gaat, iedereen na 3.30u morgennacht nog naar huis kan brengen![]()
Wat jammer B. had je je op verheugd lijkt me! Wel aardige lui verder?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:41 schreef borisz het volgende:
Vergadering ging niet door. Helft van het bestuur was er maar. Laten we het houden dat men nog op vakantiemodus stond.. UIteindelijk over het accountantvak gepraat. De voorzitter is accountant en de penningmeester was accountant.
Nu de tweede helft van het voetbal kijken
D66: de partij voor flitsende beroepsbeoefenaars als accountants.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:41 schreef borisz het volgende:
Vergadering ging niet door. Helft van het bestuur was er maar. Laten we het houden dat men nog op vakantiemodus stond.. UIteindelijk over het accountantvak gepraat. De voorzitter is accountant en de penningmeester was accountant.
Nu de tweede helft van het voetbal kijken
Wat een vette onzinquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het niet leuk dat ik net hoorde dat ik, omdat ik de enige ben die met de auto gaat, iedereen na 3.30u morgennacht nog naar huis kan brengen![]()
Oh ja! Vet laten betalen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een vette onzinWat Golfer dus zegt he....laat ze maar lekker een taxi regelen. Jij hebt net zo hard gewerkt als de rest en de organisatie kan je niets verplichten. Tenzij je natuurlijk je reisuren in dat geval ook betaald krijgt.......
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
D66: de partij voor flitsende beroepsbeoefenaars als accountants.
Je gaat met Godfried naar bed?quote:
LOL! Bouillon is om morgen champignonragout te maken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat met Godfried naar bed?
Slaap lekker.
Klinkt goedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL! Bouillon is om morgen champignonragout te maken.
Oh! Het is een schande dat Linley op tv mag!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu lekker Linley kijken.. Duurt alleen tot 23.00, hoop dat ik het vol hou. Voel me gelukkig wel al wat beter, middagdutje heeft goed geholpen. Heb alleen echt nog van die verkoudheidsopvliegers.. (en hoest en snot en zo uiteraard)
LOL vind je?? Vind mijn moeder ook al.. Vind hem niet lelijk of zo hoor, maar toch niet helemaal mijn typequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh! Het is een schande dat Linley op tv mag!![]()
Zo lekker!
Oh. Ohja, helemaal leuk!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
LOL vind je?? Vind mijn moeder ook al.. Vind hem niet lelijk of zo hoor, maar toch niet helemaal mijn type
Stuur maarquote:
Ah, gelukkig. Dan tref ik tenminste niet een sacherijnige Thijs aan zo bovenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:35 schreef golfer het volgende:
Ik ben weer een paar jaar ouder geworden met die laatste 10 minuten, maar we zijn er.
Nou, dart viel ook wel weer mee. Ik zat tegen het einde alleen niet meer en stond op het laatst wel erg hard te schreeuwen tegen de TV.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Er is hier net bijna iemand overleden
WHOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:35 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GROEPSFASE BINNEN
Nee, maar Piet uiteraard wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:39 schreef ColdFeet het volgende:
Heeft iemand hier weleens rundertong klaargemaakt? Ik hoorde dat het heel lastig is
Dan koop je er twee alvast voor volgende week.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:55 schreef LieLie het volgende:
Ik wil morgen eigenlijk wel pizza's bakken, maar dan wil ik ook buffelmozzarella.
En dan moet ik alleen voor dat bolletje mozzarella op de fiets naar de stad die hiernaast ligt.
Het is een kwartiertje heen, en een kwartiertje terug, maar het is ook maar een bolletje mozzarella![]()
Wat kan een mens het toch moeilijk hebben
Ik geloof dat ik dat ook zou kiezen - maar allez, fietsen is goed voor de lijn, dus da's dan een pre, toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor pizza of andere smelt-aangelegenheden zou ik gewoon voor goedkope mozzarella gaan hoor Lielie! Proef je toch niets van terug volgens mij
Het is veel werk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:39 schreef ColdFeet het volgende:
Heeft iemand hier weleens rundertong klaargemaakt? Ik hoorde dat het heel lastig is
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sommigen minder door allerlei oorzaken.De fysio vinden dat ze ook wel Cesar kunnen doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* breek mij de bek niet open, zei zij zachtjes.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
LOL! Hoi Mr AnneX.,quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:00 schreef AnneX het volgende:
Mn. AnneX vindt het wel lekker eten de laatste tijd.
Er zit wat meer afwisseling in.![]()
Hij weet niet dat ik hier meepost.
Met dank aan CUL.
ajoh, edit even je post als in leegmaken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De fysio vinden dat ze ook wel Cesar kunnen doen?
Hihi. Ik heb me juist bij de CULlers aangesloten omdat geen van mijn RL-vrienden zo'n obsessie heeft met eten en koken als ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:00 schreef AnneX het volgende:
Mn. AnneX vindt het wel lekker eten de laatste tijd.
Er zit wat meer afwisseling in.![]()
Hij weet niet dat ik hier meepost.
Met dank aan CUL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |