SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eng niet maarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
??
hij is zó eng in die film![]()
ik vind de originele de enige film uit de jaren '70 die ik leuk vind (wat ik ken dan)was ie in de film ook niet jammer genoeg
Oja, ik kwam er ook achter dat ik Ringu zelfs helemaal niet meer eng vind
Terwijl wie die toch midden in de nacht op vakantie hebben zitten kijken
[ Bericht 36% gewijzigd door Sarabi op 25-08-2010 15:33:23 ]
ik in mn eentje op zolder... en durfde niet meer naar beneden.. heb dagenlang moeite gehad met naar bed gaan. Sarabiiiquote:
Moet ik hem weghalen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
OMG
je bezorgt me de schrik van mn leven.... wat was ik bang voor The Ring![]()
ik ril gewoon van die foto!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begin te hyperen nu hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef Duderella het volgende:
...en intussen gaan er massa's suiker (P, blijf ademhalen) in.
Dat klinkt wel bekendquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:31 schreef minilot het volgende:
Hoe suf en idioot ook - na The Ring heb ik heel soms dat als ik 's nachts in mijn eentje langs de teevee moet, ik er ineens aan denk en het dan op een rennen zet om zo snel mogelijk weer terug in de slaapkamer bij mijn lief te zijn.
The ring? Ik vond hem ook maar mwaahhh,.. Ik moet nog steeds Inception zien trouwens.. Iedereen is daar zo lyrisch over, maar dat hoofd van Di Caprio staat me gewoon niet aanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:31 schreef DarkElf het volgende:
gezien maar vond t een overhypte film eigenlijk.
ah das liefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:31 schreef minilot het volgende:
Hoe suf en idioot ook - na The Ring heb ik heel soms dat als ik 's nachts in mijn eentje langs de teevee moet, ik er ineens aan denk en het dan op een rennen zet om zo snel mogelijk weer terug in de slaapkamer bij mijn lief te zijn.
Leo is echt een betere acteur geworden dan ik ooit had kunnen denkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef Aure het volgende:
[..]
The ring? Ik vond hem ook maar mwaahhh,.. Ik moet nog steeds Inception zien trouwens.. Iedereen is daar zo lyrisch over, maar dat hoofd van Di Caprio staat me gewoon niet aan
Inception lijkt mij eigenlijk niets, die Di Caprio.... neh... dat is t toch niet idd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef Aure het volgende:
[..]
The ring? Ik vond hem ook maar mwaahhh,.. Ik moet nog steeds Inception zien trouwens.. Iedereen is daar zo lyrisch over, maar dat hoofd van Di Caprio staat me gewoon niet aan
dat heb ik ook! in de slaapkamer als ik ineens in de spiegel kijk dan denk ik 'shit weg' en dan duik ik heel gauw mn bed in.. laffe ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah das lief
(ik heb ook zoiets, iemand heeft mij ooit toen ik klein was wijsgemaakt dat je geesten kunt zien als je in een donkere kamer in een spiegel kijkt en sindsdien vind ik (zomaar soms ineens) langs spiegels lopen / in spiegels kijken in het donker eng)
Nu ben ik wel een ietsiepietsie beetje nieuwsgierig..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leo is echt een betere acteur geworden dan ik ooit had kunnen denken
Maar Shutter Island vond ik zelf iets mooier dan Inception, maar de beelden van Inception zijn gewoon geweldig mooi
draait ie nog in de bios? als ik vlg week meer tijd heb wil ik erheenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leo is echt een betere acteur geworden dan ik ooit had kunnen denken
Maar Shutter Island vond ik zelf iets mooier dan Inception, maar de beelden van Inception zijn gewoon geweldig mooi
Goedzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Nu ben ik wel een ietsiepietsie beetje nieuwsgierig..
Lijkt me wel......quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
draait ie nog in de bios? als ik vlg week meer tijd heb wil ik erheen
Duurde even voordat ik een leuke had gevondenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ehm...... Willie Wonka is toch wel heel erg eng ook dat plaatje
Hier ook zoiets. Tienduizend horrorfilms die zo gaan van..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah das lief
(ik heb ook zoiets, iemand heeft mij ooit toen ik klein was wijsgemaakt dat je geesten kunt zien als je in een donkere kamer in een spiegel kijkt en sindsdien vind ik (zomaar soms ineens) langs spiegels lopen / in spiegels kijken in het donker eng)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |