Ik heb wéken gedaan over films downloaden in Duitslandquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:11 schreef Noek het volgende:
Ik probeer een dvd binnen te halen. Al vanaf zondag! Beat dat dan.
Of tieten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Niet eens een fotoshop van bijvoorbeeld Hans Kazan.
En als hij onder de tafel ligt mogen wij op!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Charlie! [ afbeelding ]
Ik heb nog een geweldige luchtgitaarsolo op de plank liggen!
Doen we de primeur bij Hansjepansje want die moet toch een nieuwe show.
Euh, dit is dus echt niet grappig. Mijn tante is overleden aan een tante die is overleden aan een OP.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn tante is overleden aan een OP.
Mijn tante is overleden aanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn tante is overleden aan een OP.
Of hij gaat voor een riebewies.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien moet je voortaan met de taxi terug van de meet
Die hek al twantig joar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Of hij gaat voor een riebewies.
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:19 schreef Toverheks het volgende:gaat Dementor ons nou voorlezen uit de kinderbijbel
lijkt me nou niks aan, iemand die een boek voorleest, misschien hebben ze helemaal geen mooie stem dan pakt het verhaal je ook niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie heeft er hier een beetje ervaring met luisterboeken en the likes?
quote:Hij zet mij opzei en loopt mijn kamer in, ''ja jij heb de minste spullen, dus das makkelijker, dus dat gaat allemaal even weg'' Ik vertel hem dat ik daar niet aan meewerk, dat hij van mijn spullen af moet blijven en zeg dat hij mijn kamer uit moet. hij zegt dat ik dat niet kan zeggen en hij wel zonder toestemming in mijn kamer mag komen, waarna hij opeens een boor tevoorschijn haalt, en begint zonder wat te zeggen gelijk het slot uit de deur te boren. Ik probeer hem tegen te houden en roep dat hij moet stoppen maar hij verzet zich en ik besloot om los te laten en de politie te bellen op 0900-tuig. Toen de eigenaar erachter kwam dat ik belde verzekerde hij mij: ''jij belt nu de politie? mooi, dan kun jij alvast op zoek gaan naar een andere kamer'' waarna ik antwoorde met we zullen zien.
Persoonlijk niet, maar ken wel mensen die hele slechte ogen hebben of zelfs blind zijn en heel tevreden zijn over luisterboeken. Ook mensen die door een ziekte erg snel vermoeid zijn gebruiken ze veel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie heeft er hier een beetje ervaring met luisterboeken en the likes?
Yo zit nu te godveren, die had het liever zelf gedaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:33 schreef Marrije het volgende:
Reallifesoap 'Wes en Yo' stunt van Koefnoen
van onze redactie
AMSTERDAM - De 'reallifesoap' van Wesley Sneijder en Yolanthe blijkt een stunt van de makers van Koefnoen.
De reallifesoap zal inderdaad zoals eerder aangekondigd, worden gemaakt, maar dan als vast item in het persiflageprogramma. Dit geeft de Avro, die verantwoordelijk was voor het eerdere persbericht, toe. "Tijdens de najaarspresentatie zal de Avro meer vertellen over het nieuwe item."
"Wesley en Yolanthe zullen worden gespeeld door Owen Schumacher en Plien van Bennekom", aldus de omroep.
bronhttp://www.telegraaf.nl/p(...)noen__.html?sn=prive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |