En vooral lekker in GB bestellen, bij zavvi.com en play.com enzo. Gewoon geduldig wachten op de aanbiedingen, scheelt klauwen met geld. Ik heb bijvoorbeeld een paar weken terug Batman Arkham Asylum voor 17,25 laten bezorgen hier, terwijl hij hier overal in de winkel 40 euro is. Als je maar lang genoeg wacht, dan komt het spel dat je wil vanzelf in de bonus ergensquote:
nee dat mag niet hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
Bweh ik word met het uur beroerder. Ik wil niet ziek zijn!
Ik wil het ook helemaal niet. Maar een van mijn collega's was zo lief om maandag te komen werken terwijl ze behoorlijk ziek was...quote:
Lekker collegiaal ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik wil het ook helemaal niet. Maar een van mijn collega's was zo lief om maandag te komen werken terwijl ze behoorlijk ziek was...
Merci voor de tipquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef Bart het volgende:
[..]
En vooral lekker in GB bestellen, bij zavvi.com en play.com enzo. Gewoon geduldig wachten op de aanbiedingen, scheelt klauwen met geld. Ik heb bijvoorbeeld een paar weken terug Batman Arkham Asylum voor 17,25 laten bezorgen hier, terwijl hij hier overal in de winkel 40 euro is. Als je maar lang genoeg wacht, dan komt het spel dat je wil vanzelf in de bonus ergens.
Waar ik ook een aantal games vandaan heb is Vraag & Aanbod. Tweedehands spellen doen het net zo goed en zijn net zo leuk als nieuwe games. Alleen zijn ze veel goedkoperquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Merci voor de tip
Op dit moment wil ik gewoon een aantal spellen om af te kunnen wisselen, de rest komt vanzelf wel
goedemorgen allen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:07 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga mn bed maar in, hopen dat ik een beetje kan slapen en niet nog zieker ga worden. Tot morgen!
Bezopen? Waarom zuip je dan zoveel als je moet werkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
goedemorgen allen!![]()
en een beetje beter? het weer werk ook zo lekker mee. kom je morgen wel?
ik ben een beetje bezopen op mn werk aangekomen
om het werk een beetje dragelijk te maken tegen irritante collega'squote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Bezopen? Waarom zuip je dan zoveel als je moet werken.
Ja dat wist ik alquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
om het werk een beetje dragelijk te maken tegen irritante collega's![]()
ik bedoelde natuurlijk verzopen, maar dat wisten jullie al
Beterschap, hoe gaat het nu?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:07 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga mn bed maar in, hopen dat ik een beetje kan slapen en niet nog zieker ga worden. Tot morgen!
Mogguh Bartjequote:
Goeiemorgen Erwinquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen allen!![]()
en een beetje beter? het weer werk ook zo lekker mee. kom je morgen wel?
ik ben een beetje bezopen op mn werk aangekomen
lief aangekeken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beterschap, hoe gaat het nu?
[..]
Mogguh Bartje
[..]
Goeiemorgen Erwin
Wat een pleurisweerGelukkig brengt mijn vriend de oudste naar school
of gezegd: als je toch die kant opgaat?quote:
Meestal gaat het zo:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
of gezegd: als je toch die kant opgaat?
of heeft hij het zelf aangeboden?
vrouwelijke charmes in de strijd gegooit?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meestal gaat het zo:
ik: Wat een pleurisweer![]()
Hij: Ik breng S. wel naar school
Heb ik niet en dus niet nodigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
vrouwelijke charmes in de strijd gegooit?
dat zeggen ze allemaal dat ze die niet hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik niet en dus niet nodig
Zal ik het morgen uittesten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
dat zeggen ze allemaal dat ze die niet hebben
is goed hoor. als jij maar de enige bent en niet alle dames dat gaan doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik het morgen uittesten?
Jeetje ik krijg het maar druk morgenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
is goed hoor. als jij maar de enige bent en niet alle dames dat gaan doen
je krijgt ook hulp van eendje, als je bart.... erm... onder handen gaat nemen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje ik krijg het maar druk morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |