Ik deel toch een biertje?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eensSamen spelen, samen delen enzo
Dat is een cafe waar optredens zijn (vandaar de naam podiumcafe). In verband met lage opbrengsten werkt dat cafe met vrijwillegers waarvan Erwin, IJsdraakje en ik er dus drie van zijn. Ik sta zaterdag achter de bar. Gemiddelde 1x in de maand ofzo. Geen idee hoe vaak Erwin en IJsdraakje er werkenquote:Wat is dat dan precies? Werk je daar ook nog in het weekend?
Zoiets?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:49 schreef J.J.McKay het volgende:
Is er trouwens ook een voorstel topic hier, zodat ik me een beetje kan inlezen in jullie?
Weet je gelijk genoeg over mij. Vlucht nu het nog kanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben gemeen, ik praat teveel, kan mijn kop niet houden, ben vaak te druk, lach teveel om dingen die niet grappig zijn, heb momenten dat ik zo achterlijk ben als het maar zijn kan en mijn beste vriend vind mij onmogelijk. Vind je het gek dat ik nog altijd vrijgezel ben?
Jammerquote:
Favoriete biermerk?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
JJ, in het dagelijkse leven Jeroen, 29, Huiswaard sinds een ruim jaar, hou ook van poezen en dikke tieten
Anything else?
Ben niet bang aangelegd, dus blijf nog ff hangen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zoiets?
[..]
Weet je gelijk genoeg over mij. Vlucht nu het nog kan
te vaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik deel toch een biertje?
[..]
Dat is een cafe waar optredens zijn (vandaar de naam podiumcafe). In verband met lage opbrengsten werkt dat cafe met vrijwillegers waarvan Erwin, IJsdraakje en ik er dus drie van zijn. Ik sta zaterdag achter de bar. Gemiddelde 1x in de maand ofzo. Geen idee hoe vaak Erwin en IJsdraakje er werken.
Verschilt. Aankomende weken niet, want ik mis Thijs z'n telefoontjes steeds en dan vergeet ik 'm terug te bellen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Dat is een cafe waar optredens zijn (vandaar de naam podiumcafe). In verband met lage opbrengsten werkt dat cafe met vrijwillegers waarvan Erwin, IJsdraakje en ik er dus drie van zijn. Ik sta zaterdag achter de bar. Gemiddelde 1x in de maand ofzo. Geen idee hoe vaak Erwin en IJsdraakje er werken.
Nog een Jeroenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
JJ, in het dagelijkse leven Jeroen, 29, Huiswaard sinds een ruim jaar, hou ook van poezen en dikke tieten
Anything else?
Ik lust geen bierquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Da's heul geen bierquote:
Atlantis bedoel je waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog een Jeroen(Ik ken er echt teveel)
Hoi ik ben LL (echte naam komt wel per pm) 30 jaar en ik heb in Alkmaar gewoond
Verders weet ik niet hoe ik het poezen/dikke tieten verhaal leuk kan maken
Ik heb ze allebei en ik hou van allebei
[..]
Ik lust geen bier
Oh tof Is dat voormalig..... (kan niet op de naam komen wat ook in de stad zit en waar bandjes komen/kwamen)
Jeroen, vreemde naam voor een vrouw.quote:
sinds wanneer is bacardi een biermerk?quote:
En ze is heel gemeenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef douche-eendje het volgende:
Weet je gelijk genoeg over mij. Vlucht nu het nog kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is Bianca dan een vreemde naam voor een vent? Want bacardi isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Jeroen, vreemde naam voor een vrouw.
Ja! Maar dat bestaat ook nog dus?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Atlantis bedoel je waarschijnlijk
Modenaampje hé...lang leve begin jaren 80!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog een Jeroen(Ik ken er echt teveel)
Hoi ik ben LL (echte naam komt wel per pm) 30 jaar en ik heb in Alkmaar gewoond
Verders weet ik niet hoe ik het poezen/dikke tieten verhaal leuk kan maken
Ik heb ze allebei en ik hou van allebei
[..]
Ik lust geen bier
Oh tof Is dat voormalig..... (kan niet op de naam komen wat ook in de stad zit en waar bandjes komen/kwamen)
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ze is heel gemeen
Nee Bart probeert iedereen wijs te maken dat iedereen gemeen is en hij coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, Victorie zit in dat pand nu. Atlantis ging iets te vaak dood en Parkhof werd gesloopt en dit zou een combinatie moeten voorstellen. Ofzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja! Maar dat bestaat ook nog dus?
Begin jaren 80... niks mis meequote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef J.J.McKay het volgende:
Modenaampje hé...lang leve begin jaren 80!
Hahaha, je hebt het verhaal al leuker gemaakt
Mannen niet gewenst in huize LL?
Vrouw? WTF, wie heeft bedacht dat ik een dameetje ben? Ben gewoon een vent hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Jeroen, vreemde naam voor een vrouw.
Wordt tijd dat we die rollen eens gaan omdraaienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef lynda het volgende:
Nee Bart probeert iedereen wijs te maken dat iedereen gemeen is en hij cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |