Nee. Je mag hem wel aanraken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:22 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Je komt terkort dus
BTW, magk je fiets een keer lenen?
Het zijn wel twee pluspunten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Dikke tetten is ook nie alles hoor
Ze zijn echt groot. En ertussen zit zo'n zwart gat, en daar kan nu eenmaal niets aan ontsnappen, zelfs niet mijn aandacht, dat weet iedereen.quote:[..]
GastSeriously, door haar tieten?
we gaan het morgen meemakenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt kinderen?
Ik zuip me nooit laveloos, dan wordt ik vervelend
Een koffie bij de borrel? Dat zou kunnen. Maar zelfs dat komt zelden voor
Goed lezen, drie vrouwbeesten in huis en een vierde op komst...één daarvan is mn vriendinquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt kinderen?
Daar zou best eens een kern van waarheid in kunnen zitten
quote:
quote:Ze zijn echt groot. En ertussen zit zo'n zwart gat, en daar kan nu eenmaal niets aan ontsnappen, zelfs niet mijn aandacht, dat weet iedereen.
Morgen zal ik me wel inhoudenquote:
Ik ben heel gezelligquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:52 schreef J.J.McKay het volgende:
Vervelend door drank én een foute indruk...klinkt als de ideale stap partner? (A)
dat klopt dat je gezellig bent.quote:
Fles staat thuis in de koelkast, ik zit op werk. Maar ik heb wel een zakjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt kinderen?
Daar zou best eens een kern van waarheid in kunnen zitten
[..]
Nou waar wacht je nog op danAchterover met die fles
Straks wordtie jaloersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
dat klopt dat je gezellig bent.
maar je houdt je in omdat je vriend erbij zit? hij rijdt toch?
Ok, foto's/film om het te bewijzen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen
hij kan toch wel wat hebben?quote:
Vertrouwt ie je? Geen reden om jaloers te zijn dus!quote:
Bewijs dat ik gezellig ben? Dat valt niet vast te leggen op foto/film Dat moet je mee makenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:56 schreef J.J.McKay het volgende:
Ok, foto's/film om het te bewijzen!
Of verhalen in de krant.
Succes eendjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:57 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga weer wat screenen, tot later!
quote:
Ja hij vertrouwt me (hoop ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:58 schreef J.J.McKay het volgende:
Vertrouwt ie je? Geen reden om jaloers te zijn dus!
200 maar? Mag hoor, als je achterop zit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:53 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Erop zittend met 200 km/u richting DE?
Ik kan niet morgen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bewijs dat ik gezellig ben? Dat valt niet vast te leggen op foto/film Dat moet je mee maken![]()
Hahaha, ik vertouw niemand voldoende om achterop te kruipen. Zelfs Rossi niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:01 schreef Bart het volgende:
[..]
200 maar? Mag hoor, als je achterop zit.
Die heeft volgens mij ook wel zijn beste tijd gehadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:06 schreef J.J.McKay het volgende:
Hahaha, ik vertouw niemand voldoende om achterop te kruipen. Zelfs Rossi niet.
Typisch, mijn vrouw heeft er geen moeite mee...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:06 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hahaha, ik vertouw niemand voldoende om achterop te kruipen. Zelfs Rossi niet.
Ik kan niet over jouw vrouw oordelenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Typisch, mijn vrouw heeft er geen moeite mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |