Wie is het, wie is hetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:51 schreef yvonne het volgende:
Hoeveel van die kutklonen ben je nog van plan aan te maken?
Wat ben je grumpy de laatste tijd Yvonne...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:51 schreef yvonne het volgende:
Gewoon zo'n onbekende kneus met een tussenuur.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie is het, wie is het?
Naj, die ander was een kutkloon. da was mijn irritatie-africhting.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:51 schreef yvonne het volgende:
Evidentquote:
túúúúúrlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:52 schreef mac_this het volgende:
[..]
Naj, die ander was een kutkloon. da was mijn irritatie-africhting.
maar vanaf nu ga ik me netjes gedragen, niet het gedrag zoals Hc-sjonny
mac_this is mijn zoon van 8, ik heb hem gewezen op deze site.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon zo'n onbekende kneus met een tussenuur.
Ouy, ik ben eng vriendelijk in KLB en FB, dát is pas engquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat ben je grumpy de laatste tijd Yvonne...
Jaaquote:
Pardon? ik heb nog vakantie hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon zo'n onbekende kneus met een tussenuur.
Ja, dat ben ik. alleen gedraag ik me nu netjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:52 schreef L.no het volgende:
Welkom!
Even een vraagje hè. Was dit hc-sjonny <-- jouw vorige account?
Oh, goh.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:53 schreef klausmeister het volgende:
[..]
mac_this is mijn zoon van 8, ik heb hem gewezen op deze site.
hoe durf je zo'n toon tegen hem aan te slaan zeg.
Hoi, ik ben henk. En ik kom uit het mooie Overijssel. Wil je ooit met mij uit eten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:49 schreef mac_this het volgende:
Hallo,
Ik ben jhonny.
woon in 't noorden en ja. het leek me leuk om hier eens mee te posten enzo
en anderen afzeiken zoals een grote eigenschap van jullie allen is!
Thaanx daddy. maar je kan echt niet tellen zeg!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:53 schreef klausmeister het volgende:
[..]
mac_this is mijn zoon van 8, ik heb hem gewezen op deze site.
hoe durf je zo'n toon tegen hem aan te slaan zeg.
Nee. sorry!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi, ik ben henk. En ik kom uit het mooie Overijssel. Wil je ooit met mij uit eten?
Je hebt wel veel aandacht getrokken met dit topic. Nu houdt iedereen alles wat je doet in de gaten. Veel succes hè!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:53 schreef mac_this het volgende:
Ja, dat ben ik. alleen gedraag ik me nu netjes!
wel een beetje meewerken hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:54 schreef mac_this het volgende:
[..]
Thaanx daddy. maar je kan echt niet tellen zeg!
Ja, klopt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:54 schreef Rectum het volgende:
bahbahbah,. kan geen hyves!
Dat was wel één van je betere topics.
heb je een linkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik geloof je mac_this
Kom anders een langs bij de TV slowchat
Moet datquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik geloof je mac_this
Kom anders een langs bij de TV slowchat
Oh, is goed hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:56 schreef klausmeister het volgende:
[..]
wel een beetje meewerken he
boeie manquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt wel veel aandacht getrokken met dit topic. Nu houdt iedereen alles wat je doet in de gaten. Veel succes hè!
Mwoach, als je een lang FOK!leven wilt hebben is dat niet onbelangrijk.quote:
Wil je met me trouwen? ik vind je leukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, als je een lang FOK!leven wilt hebben is dat niet onbelangrijk.
Yvonne... Waar zijn je rode ogen gebleven?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu pas dat je rode ogen weg zijn? Waar is het vuur gebleven?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Venco Droptoppers Salmiak & Mint?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:12 schreef banapples het volgende:
[..]
Laat ik nou net een zakje drop geopend hebben
Je onderschrift belooft in elk geval veel goeds...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:56 schreef mac_this het volgende:
[..]
Ja, klopt.
maar sorry. ik ben nu netjes. ben niet meer zo asociaalen had een ban gekregen denk ik. kon niks meer zien/lezen op fok!
haha
Ik heb nu een gesuikerde dropmix van de Jumbo. Moet alleen snel eten want mijn collega's beginnen er nu ook aanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Venco Droptoppers Salmiak & Mint?
Van die visjes?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:16 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb nu een gesuikerde dropmix van de Jumbo. Moet alleen snel eten want mijn collega's beginnen er nu ook aan
sorteer'zequote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:02 schreef mac_this het volgende:
Maar mensen. ik ga nu even werkendus yvonne, je hebt nu even ruzt
Ik ben nu in m'n vriendelijke fase.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:00 schreef banapples het volgende:
[..]
Yvonne... Waar zijn je rode ogen gebleven?
Nadat je KLB had gesloten wilde ik er nog 1 maken met stoom uit je oren. Ik realiseerde me toen dat ik ECHT slecht ben met paintquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben nu in m'n vriendelijke fase.
Oké, k mag je Yvonne (mag ik ook voor de makkelijkheid Yv zeggenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben nu in m'n vriendelijke fase.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |