quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:58 schreef Young_David het volgende:
Die mappenfunctie is top. Heb nu onder andere allemaal mapjes en submapjes met albums. Wat leuk is dat je ook de hele map kan afspelen. Nadeel daarvan is dat hij dan de nummers niet standaard sorteert, het werkt dus eigenlijk alleen goed met playlists die toch het beste random afgespeeld moeten worden (heb 3 van dat soort playlisten met 200+ nummers, dus zit helemaal goed)
Ander nadeel is dat het erg slecht vertaald wordt naar de symbian app. Ik verwacht daar nog een update van
Supperrr handigquote:
[1] ??? Waar is de voetnoot?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spotify is een Zweeds bedrijf, opgericht in 2006, dat muziek als stream aanbiedt. De gebruiker kan uit een database van miljoenen nummers bepalen welke muziek hij wil luisteren. Om opbrengsten te genereren wordt de uitzending door reclame onderbroken, maar tegen betaling is dit afkoopbaar. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes.[1]
Ja, ik snap wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef sharrelah het volgende:
Snapt iemand hoe ze dat ooit hebben geregeld?
10 euro betaal je per maand (duurste versie)
wie krijgt dat geld dan ?
iedereen een deel of naar de gene waar het muziek het meest van wordt geluisterd?
maar dan zou je kunnen meeliften als muziekuitgever op een ander muziekuitgeverse beluisterde nummers.
als iedereen een deel krijgt nartuurlijk.
snapt iemand dit eigelijk wel /\
Ik vind het handig om snel even iets te checken, een voordeel t.o.v. bijvoorbeeld Last.FM, is dat je zelf kan kiezen wat je gaat luisteren. Maar ik zie zelf niet het echt nu om er echt voor te gaan betalen, dan koop ik liever cd's.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:46 schreef cafca het volgende:
Ik heb het een tijdje geprobeerd, maar ik zie er niet echt heel veel voordelen in.
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:25 schreef ranja het volgende:
Ik vind het erg handig, je kunt sommige albums gewoon luisteren om te kijken of het wat is... valt het tegen dan luister je het nooit weer.
Het gaat sneller dan downloaden omdat je alleen maar een liedje of album hoeft te zoeken en je kunt meteen luisteren.
20 uur per maand is voor mij ruim voldoende...
Voor niks gaat de zon op hè.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef Nothingwoman het volgende:
Best oké, behalve die reclames tussendoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |