Geweldig programma. Ben eigenlijk helemaal over gestapt op luisteren via spotify. Er zijn wel dingen die ze niet hebben, maar je kan ook je eigen mp3's in het programma gooien dus whatever. Verder hebben ze zo bizar veel muziek dat ik toch altijd wel dingen heb om naar te luisteren. En met een betaald abonnement (ja, betalen voor muziek, ik weet het, een raar gegeven) heb je 320 kbit kwaliteit, wat voor 99,9% van alle mensen niet te onderscheiden is van een cd (en de mensen die beweren dat wel te kunnen liegen meestal

). Dat ze niet op dag 1 nieuwe muziek hebben, eh, weinig last van. De paar albums waarvan ik wist wanneer ze uitkwamen waren wel degelijk er op dag 1.
Zie ook het probleem niet zo met een tientje per maand betalen voor muziek. Dat betaal ik ook voor mijn kabeltelevisie, en daarvoor krijg ik alleen toegang tot hetgeen zenders besluiten uit te zenden. Spotify geeft me miljoenen nummers om naar te luisteren wanneer ik wil.
Desondanks mag de interface wel danig verbeterd worden. Die is nog vrij primitief en mist een hoop basic functies die bijvoorbeeld Itunes wel heeft. Betere manieren om playlists te kunnen organiseren zou heel veel zijn, en smart playlists zouden helemaal geweldig zijn als die zouden kunnen.
quote:
Voor niks gaat de zon op hè.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.