ik ook niet dat weet je !quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:32 schreef KingOfMars het volgende:
Bedankt voor de sluitpost J. Ik had er geen zin an.
Ik hou d'r niet van J. Eens kijken of ik dat strak kan timen zo, dat ik aan kom fietsen en dat ze dan net naar buiten komen ofzo. En dan zo hop, op de fiets en naar huis.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:36 schreef Joene het volgende:
ff bijkletsen over de nieuwe always met vleugeltjes ?
Gewoon gaan staan in de auto , bllijven zitten en 2x toeteren als ze naar buiten komt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik hou d'r niet van J. Eens kijken of ik dat strak kan timen zo, dat ik aan kom fietsen en dat ze dan net naar buiten komen ofzo. En dan zo hop, op de fiets en naar huis.
Echt he. Wij hebben tegenover een basisschool gewoond en élke ochtend stonden daar dezelfde verschrikkelijke moeders van fuckin' half negen tot fuckin' 11 uur te kletsen over helemaal niks. En dan opeens klagen dat ze het zo druk hebben, dat het huishouden zoveel tijd kost en dat ze nergens aan toe komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon gaan staan in de auto , bllijven zitten en 2x toeteren als ze naar buiten komt.
Geen idee!quote:
Oh succes manquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Geen idee!
Ik moet vanmiddag nog schoenen gaan kopen met de kleuter (belofte maakt schuld) dus als ik dat overleef kan ik wel weer een marathon lopen denk ik.
Het is een vrouw dus kiezen uit 3 kan uren durenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:51 schreef KingOfMars het volgende:
Achja er zit maar 1 schoenenwinkel in de buurt met een beperkte selectie kleine maatjes dus het is kiezen of delen. Meestal vind ze er maar 2 of 3 acceptabel dus ik hoop dat we zo weer buiten staan. Hoop he.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |