abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85681700
De topics gaan niet zo hard vandaar.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_85681718
Erg he.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_85681731
Bedankt voor de sluitpost J. Ik had er geen zin an.
pi_85681773
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:32 schreef KingOfMars het volgende:
Bedankt voor de sluitpost J. Ik had er geen zin an.
ik ook niet dat weet je !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_85681792
Straks de kleuter weer van school halen. Gezellig met alle huismoeders op het schoolplein :').
pi_85681848
ff bijkletsen over de nieuwe always met vleugeltjes ?
pi_85681911
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:36 schreef Joene het volgende:
ff bijkletsen over de nieuwe always met vleugeltjes ?
Ik hou d'r niet van J. Eens kijken of ik dat strak kan timen zo, dat ik aan kom fietsen en dat ze dan net naar buiten komen ofzo. En dan zo hop, op de fiets en naar huis.
pi_85681926
Hallo. Jesters.
For great justice!
pi_85682010
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik hou d'r niet van J. Eens kijken of ik dat strak kan timen zo, dat ik aan kom fietsen en dat ze dan net naar buiten komen ofzo. En dan zo hop, op de fiets en naar huis.
Gewoon gaan staan in de auto , bllijven zitten en 2x toeteren als ze naar buiten komt.
pi_85682135
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:39 schreef Joene het volgende:

[..]

Gewoon gaan staan in de auto , bllijven zitten en 2x toeteren als ze naar buiten komt.
Echt he. Wij hebben tegenover een basisschool gewoond en élke ochtend stonden daar dezelfde verschrikkelijke moeders van fuckin' half negen tot fuckin' 11 uur te kletsen over helemaal niks. En dan opeens klagen dat ze het zo druk hebben, dat het huishouden zoveel tijd kost en dat ze nergens aan toe komen. :'). Ik had vanochtend om half 10 boodschappen gedaan, was opgeruimd, was opgezet, de kattenbak schoongemaakt, eten voor de rest van de week bedacht, puinzooi opgeruimd en dan had ik nog tijd om tussendoor te interneppen ook!
pi_85682212
en je bloeddruk bleef okay ?
pi_85682245
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef Joene het volgende:
en je bloeddruk bleef okay ?
Geen idee!

Ik moet vanmiddag nog schoenen gaan kopen met de kleuter (belofte maakt schuld) dus als ik dat overleef kan ik wel weer een marathon lopen denk ik :').
pi_85682299
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:45 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Geen idee!

Ik moet vanmiddag nog schoenen gaan kopen met de kleuter (belofte maakt schuld) dus als ik dat overleef kan ik wel weer een marathon lopen denk ik :').
Oh succes man :D Ik vanmiddag dus met H naar het Amc en daarna IKEA dus dat gaat gezellig worden en een faillisement wat ik heb uitgespaard aan de auto wordt daar uitgegeven.
pi_85682453
Achja er zit maar 1 schoenenwinkel in de buurt met een beperkte selectie kleine maatjes dus het is kiezen of delen :D. Meestal vind ze er maar 2 of 3 acceptabel dus ik hoop dat we zo weer buiten staan. Hoop he. :D.
pi_85682470
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:51 schreef KingOfMars het volgende:
Achja er zit maar 1 schoenenwinkel in de buurt met een beperkte selectie kleine maatjes dus het is kiezen of delen :D. Meestal vind ze er maar 2 of 3 acceptabel dus ik hoop dat we zo weer buiten staan. Hoop he. :D.
Het is een vrouw dus kiezen uit 3 kan uren duren :D
pi_85682497
Bovendien ben jij de lieve papa die ze Easy om dr vingers wind , dus heeft anna vanmiddag 3 paar schoenen :D
pi_85682587
Ook goed zijn we voor de rest van het seizoen klaar! :D.
pi_85682636
LOL :D
pi_85682666
Zulke dingen moet je praktisch benaderen J.
pi_85682720
Klopt ben je er maar af.
pi_85682745
En de schoenen die we vorige keer hadden waren na een paar weken compleet versleten dus wellicht heeft ze gewoon drie paar nodig :').
pi_85682848
IK hoor het al je moet ze geen Nike Air Max geven dus :P
pi_85682960
Ohja daar had ik nog een leuke link van voorbij zien komen op de Twittert maar nu ben ik 'm weer kwijt. Kut. Met allemaal kleine sneakers O+.
pi_85682990
Vraag 3 die heeft sneaker kennis genoeg :D
pi_85683017
Ja daar kwam -ie ook vandaan :D.

Enniewee ik ben ervandoor succes vanmiddag jullie!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')