ik ook niet dat weet je !quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:32 schreef KingOfMars het volgende:
Bedankt voor de sluitpost J. Ik had er geen zin an.
Ik hou d'r niet van J. Eens kijken of ik dat strak kan timen zo, dat ik aan kom fietsen en dat ze dan net naar buiten komen ofzo. En dan zo hop, op de fiets en naar huis.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:36 schreef Joene het volgende:
ff bijkletsen over de nieuwe always met vleugeltjes ?
Gewoon gaan staan in de auto , bllijven zitten en 2x toeteren als ze naar buiten komt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik hou d'r niet van J. Eens kijken of ik dat strak kan timen zo, dat ik aan kom fietsen en dat ze dan net naar buiten komen ofzo. En dan zo hop, op de fiets en naar huis.
Echt he. Wij hebben tegenover een basisschool gewoond en élke ochtend stonden daar dezelfde verschrikkelijke moeders van fuckin' half negen tot fuckin' 11 uur te kletsen over helemaal niks. En dan opeens klagen dat ze het zo druk hebben, dat het huishouden zoveel tijd kost en dat ze nergens aan toe komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon gaan staan in de auto , bllijven zitten en 2x toeteren als ze naar buiten komt.
Geen idee!quote:
Oh succes manquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Geen idee!
Ik moet vanmiddag nog schoenen gaan kopen met de kleuter (belofte maakt schuld) dus als ik dat overleef kan ik wel weer een marathon lopen denk ik.
Het is een vrouw dus kiezen uit 3 kan uren durenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:51 schreef KingOfMars het volgende:
Achja er zit maar 1 schoenenwinkel in de buurt met een beperkte selectie kleine maatjes dus het is kiezen of delen. Meestal vind ze er maar 2 of 3 acceptabel dus ik hoop dat we zo weer buiten staan. Hoop he.
.
Ja inderdaad, aan Celine d'r speelgoed moeten ze niet komen. Dan trekt ze d'r scheur open en als dat niet helpt dan komt er een rechtse directe.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Weet je wat het is, Anna moet gewoon iemand echt heel goed kennen voordat ze een beetje loskomt. Ik heb dat ook, ik kijk eerst altijd ff de kat uit de boom. En op school moet je gewoon je muil open trekken als ze aan je speelgoed komen en niet stilzwijgend toekijken. Als ze iemand echt kent dan is ze assertief genoeg.
Ik hoor 'mquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Weer een Chinook die parrallel aan de A20 vliegt!
OPE JE OGE JK DAT IS TOCH KLIP EN KLAAR ALS EEN KLONTJE!!111111quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vage shizzle, wat en/of wie zouden ze daarmee vervoeren?
http://www.sneakertjes.nl/quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:05 schreef KingOfMars het volgende:
Ja daar kwam -ie ook vandaan.
Enniewee ik ben ervandoor succes vanmiddag jullie!!!
Met Dora erop?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef KingOfMars het volgende:
De schoenen zijn binnen. Nog geen 10 minuten werk. Degelijke bruine herfst laarsjes. Linksdraaiend. Maar wel met bloemetjes en roze natuurlijk.
Leve Nick Jr. JK.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik volg al die kinderbreinverpulpende rommel ook niet zo, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |