ik ook niet dat weet je !quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:32 schreef KingOfMars het volgende:
Bedankt voor de sluitpost J. Ik had er geen zin an.
Ik hou d'r niet van J. Eens kijken of ik dat strak kan timen zo, dat ik aan kom fietsen en dat ze dan net naar buiten komen ofzo. En dan zo hop, op de fiets en naar huis.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:36 schreef Joene het volgende:
ff bijkletsen over de nieuwe always met vleugeltjes ?
Gewoon gaan staan in de auto , bllijven zitten en 2x toeteren als ze naar buiten komt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik hou d'r niet van J. Eens kijken of ik dat strak kan timen zo, dat ik aan kom fietsen en dat ze dan net naar buiten komen ofzo. En dan zo hop, op de fiets en naar huis.
Echt he. Wij hebben tegenover een basisschool gewoond en élke ochtend stonden daar dezelfde verschrikkelijke moeders van fuckin' half negen tot fuckin' 11 uur te kletsen over helemaal niks. En dan opeens klagen dat ze het zo druk hebben, dat het huishouden zoveel tijd kost en dat ze nergens aan toe komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon gaan staan in de auto , bllijven zitten en 2x toeteren als ze naar buiten komt.
Geen idee!quote:
Oh succes manquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Geen idee!
Ik moet vanmiddag nog schoenen gaan kopen met de kleuter (belofte maakt schuld) dus als ik dat overleef kan ik wel weer een marathon lopen denk ik.
Het is een vrouw dus kiezen uit 3 kan uren durenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:51 schreef KingOfMars het volgende:
Achja er zit maar 1 schoenenwinkel in de buurt met een beperkte selectie kleine maatjes dus het is kiezen of delen. Meestal vind ze er maar 2 of 3 acceptabel dus ik hoop dat we zo weer buiten staan. Hoop he.
.
Ja inderdaad, aan Celine d'r speelgoed moeten ze niet komen. Dan trekt ze d'r scheur open en als dat niet helpt dan komt er een rechtse directe.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Weet je wat het is, Anna moet gewoon iemand echt heel goed kennen voordat ze een beetje loskomt. Ik heb dat ook, ik kijk eerst altijd ff de kat uit de boom. En op school moet je gewoon je muil open trekken als ze aan je speelgoed komen en niet stilzwijgend toekijken. Als ze iemand echt kent dan is ze assertief genoeg.
Ik hoor 'mquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Weer een Chinook die parrallel aan de A20 vliegt!
OPE JE OGE JK DAT IS TOCH KLIP EN KLAAR ALS EEN KLONTJE!!111111quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vage shizzle, wat en/of wie zouden ze daarmee vervoeren?
http://www.sneakertjes.nl/quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:05 schreef KingOfMars het volgende:
Ja daar kwam -ie ook vandaan.
Enniewee ik ben ervandoor succes vanmiddag jullie!!!
Met Dora erop?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef KingOfMars het volgende:
De schoenen zijn binnen. Nog geen 10 minuten werk. Degelijke bruine herfst laarsjes. Linksdraaiend. Maar wel met bloemetjes en roze natuurlijk.
Leve Nick Jr. JK.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik volg al die kinderbreinverpulpende rommel ook niet zo, natuurlijk.
Dé reden dat mijn billen door een Fillipijnse schone gewassen worden als ik oud ben, in plaats van door een struise Nederlandse meid.quote:
Wij hebben die zelf nog niet, komen er binnenkort mee, met een realtek chipset. Ik ben zelf minder gecharmeerd van de realtek chipset ik vind sigma prettiger, want die speelt meer af. Als je een Sigma chip met Harddisk wil, kom je al snel op bijvoorbeeld de popcorn of HDX-1000. Alleen hebben die een draak van een gui.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:20 schreef PP. het volgende:
Swets, ik zie je overal over allerlei mediaplayers posten, ben je die dingen voor je werk aan het testen ofzo?
Ik wil dr ook ene, maar wel t liefst eentje met goed draadloos en (optie tot) een ingebouwde HDD, heb je aanraders?
Hoe bedoel je? speelt die realtek bepaalde formaten niet af? Streaming hoeft van mij niet, zolang ik maar gewoon via t netwerk mn gedownloade zooi erop kan zetten om later af te spelen. Ow, en weet je ook of die dingen ook overweg kunnen met MP3/Flac bestanden/playlists?quote:want die speelt meer af.
Nee niet minder maar slechter. Zie bv : http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=42&t=2971quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:03 schreef PP. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? speelt die realtek bepaalde formaten niet af? Streaming hoeft van mij niet, zolang ik maar gewoon via t netwerk mn gedownloade zooi erop kan zetten om later af te spelen. Ow, en weet je ook of die dingen ook overweg kunnen met MP3/Flac bestanden/playlists?
Leugens JK, leugens.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, ik ben erachter dat een regenbroek van ¤ 5,- van de Zeeman na ruim 10 jaar toch enigszins zijn waterkerendheid verliest.
Die sigma's spelen weer geen menu's? En zitten zo te zien ook in duurder spelerts.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee niet minder maar slechter. Zie bv : http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=42&t=2971
Met sigma is FLAC ook geen probleem, MP3 en playlists spelen ze allemaal wel.
De mediatank gebaseerde sigma's (popcorn) spelen wel dvd menu. De andere meestal niet. Maar dat is alleen een probleem met serie DVD rips.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:12 schreef PP. het volgende:
[..]
Die sigma's spelen weer geen menu's? En zitten zo te zien ook in duurder spelerts.
Maar ik was eigenlijk toch niet van plan te gaan streamen.
Ontslagen ook gewoon?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Net trouwens iemand ontslagen die al 6 jaar voor me werkte. Das toch best pijnlijk
Linkje?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:05 schreef KingOfMars het volgende:
Zo. Maar even iets heel stouts gedaan en waar ik anderen veelvuldig om uitgelachen heb... Geprofiteerd van (vermoedelijk) een fout op een webshop.. Bol.com heeft een lens voor de helft van de normale prijs op z'n site staan (245 ipv bijna 500), een lens die ik al heel graag wilde (macro) dus die hebben we maar even besteld.
.
.
ff kieken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:07 schreef KingOfMars het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)=ADVNLTWE00201400099
Ja, geen plek meer voor. Wat verschuivingen gehad binnen de afdeling, meer focus op minder producten. Meer software ontwikkeling, etc.quote:
Mwoch, bol is normaal gesproken echt enorm duur he. Ik denk dat iemand 50 ipv 5% heeft getiktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:09 schreef NJ het volgende:
Dit is een redelijk normale actie, lijkt me.
Rot is dat. Van beide kanten uiteraard.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, geen plek meer voor. Wat verschuivingen gehad binnen de afdeling, meer focus op minder producten. Meer software ontwikkeling, etc.
quote:Op 26 augustus 2010 13:22 schreef martist het volgende:
Nee , ik ben geen politie of wat dan ook.
Ik heb wel een adres nodig voor mijn auto die niet door de keuring komt.
Kan je me helpen?
Ik woon in Rotterdam
Vr.gr.Tony
Hij is ook niet meer leverbaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mwoch, bol is normaal gesproken echt enorm duur he. Ik denk dat iemand 50 ipv 5% heeft getikt.
Hij is er kennelijk speciaal voor geregistreerd.quote:
Bedankt JK, nog 315.961 mogelijkheden te gaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben het niet in ieder geval.
Geen slechte deal lijkt me. Zal ik er een topic voor openen? Waar wil je 'm hebben? FB, ONZ, KLB?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:56 schreef NJ het volgende:
Kijk eens aan, dat schiet lekker op zo. Als we elke minuut een account kunnen afschrijven dan zijn we er in uiterlijk 215 dagen achter wie het is.
Je moet er maar opkomen, om op dat knopje te drukken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Ja, volgens sommige tests ben ik hoogbegaafd, maar ik ga niks zelf bedenken hoor, ik druk gewoon op een knopje."
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef Joene het volgende:
ik ben uit verveling cake aan het bakken
Citroencake.quote:
Citroen men.quote:
ik hou dr ook van dus.quote:
Beffen ook J. Als het niet te zout is dan he.quote:
Kweenie J. Die verkrampte nek de hele tijd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Beffen ook J. Als het niet te zout is dan he.
Dan vraag je gewoon of ze die flamoes gewoon recht in je face duwt J.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kweenie J. Die verkrampte nek de hele tijd.
Al met al toch een hele onderneming.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan vraag je gewoon of ze die flamoes gewoon recht in je face duwt J.
Is die cake al klaar of wat?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:41 schreef Joene het volgende:
Dat wel ja en voor het uitzicht hoef je het ook niet te doen.
Ja hallo ik was al begonnen hoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey KOM, je ging nog cameraspulletjes kopen toch:
http://tweakers.net/nieuw(...)we-l-lenzen-aan.html
Was het je renault ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:12 schreef Tally het volgende:
Zo.. Komt toch nog goed met mijn autoDe schade blijkt mee te vallen
Cake finished ff koelen dan die uit het blikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:04 schreef KingOfMars het volgende:
Ff met je vochtige prikstok erin prikken toch?.
Ja.. Mijn mooie renaultquote:
Heb ik heul niet gedaanquote:
Mijn voorgevel gaat niet op de fotoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:24 schreef Joene het volgende:
fotooooos T van de je mooie voorgevel eh ik bedoel je renault.
valt hier redelijk mee.quote:
Steunwieltjes voor zn motor ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:38 schreef Tally het volgende:
Ik moet nog iets kopen voor de verjaardag van mijn man (zondag) ik zou alleen niet weten wat
Das niet nodig. Voorlopig gaat hij niet meer motor rijden.quote:
Triest genoeg idd. Dan zou ik hem gewoon wat anders lulligs gevenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Das niet nodig. Voorlopig gaat hij niet meer motor rijden.
Met al dat nieuws dat we afgelopen weekend kregen
We (vriendin waar ik dus mee in de auto zat op weg naar Italie) en ik waren van plan om in Italie 2 rompertjes te kopen. Met iets over papa er op.. Alleen durf ik dat niet zo goed meer met die bloeding afgelopen weekend.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Triest genoeg idd. Dan zou ik hem gewoon wat anders lulligs geven
Bwehehehehehe.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:46 schreef Joene het volgende:
Whehehe Garpje op tv
Man en vrouw 25 jaar getrouwd , zegt die vrouw wat zullen we eraan doen, zegt die man wat dacht je van 2 minuten stilte![]()
ik ook ,hardopquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Bwehehehehehe.. Ik moest lachen
.
Ik ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Bwehehehehehe.. Ik moest lachen
.
Tuurlijk wel , en dan doet H gewoon ook ff positief ofzoquote:
Ik hoop het zo (ook voor jullie). Aan de andere kant denk ik ook vaak: Wat nou.. Er zijn er zoveel die het tot een goed einde hebben gebracht dus waarom ik niet!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Tuurlijk wel , en dan doet H gewoon ook ff positief ofzoDan kennen we 2010 toch nog als leuk jaar beschouwen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:58 schreef Joene het volgende:
Ik hoop dat ze allebei van nederlandstalige muziek houden T.
Maar dan rijden ze zich doodquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je weet maar nooit T, misschien worden het wel Opelrijders.
Noem je er 1tje Jarno komt ie vanzelf weer tot leven ?quote:
Nou, ze schamen zich misschien een beetje dood omdat ze in zo'n 'auto' rijden.quote:
Mwoach.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:53 schreef NJ het volgende:
Beter blijft het nog een beetje droog vanavond. Ik ga namelijk weer beginnen met voetballen en vanavond is m'n eerste training.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwoach.
[ afbeelding ]
Voor de kijkers thuis linksonder.
Damn, daarmee vervloek je iemand man!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je weet maar nooit T, misschien worden het wel Opelrijders.
Vochtig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:22 schreef NJ het volgende:
Mogguh!
What the fuck?
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)ot_in_oldenzaal.html
Hmmmmmmz.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:22 schreef NJ het volgende:
Mogguh!
What the fuck?
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)ot_in_oldenzaal.html
Ik wil niet overdrijven of mezelf op m'n borsten kloppen ofzo maar ik denk dat ik al snel evenveel als jij gegegen hebt!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:50 schreef Joene het volgende:
Gewoon thuis J.
En idd ik heb gul gegeven zoals altijd J. Toch gauw een eurootje of nul.
Dat herken ik J. Ze kunnen bijv. ook zo de tering van me krijgen. Voor niks!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:57 schreef Joene het volgende:
Dat is ook het enige stukje Linkse wat ik heb J. Dat sociale en altijd wat overhebben voor de medemens.
of een beetje hemelwater...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat herken ik J. Ze kunnen bijv. ook zo de tering van me krijgen. Voor niks!
Nee joh even afwachten waar ze mee komen en dan gaan zeikenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:24 schreef KingOfMars het volgende:
Nou die lens van gisteren gaat 'm waarschijnlijk niet worden... bestelling staat nog op wordt verwerkt en de lens is inmiddels van de site af voor die prijs. Zal ik nog even de boze klant uit gaan hangen en de klantenservice gaan terroriseren?
Je vergeet het echo apparaat - raat - raat - raat.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:20 schreef KingOfMars het volgende:
OP Z'N KANTJE DAAARRRRR GAAT -IE NOG EEN KEERRRRRR!!!!!
Vooruit, geef ik ze tot maandag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee joh even afwachten waar ze mee komen en dan gaan zeiken
Ze is al redelijk nat...?quote:
Ben je droknen J?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:41 schreef Joene het volgende:
Zomaar eens een tandenborstel kopen voor het aquarium , zn tanden zijn niet mooi meer.
Dat liggen de hele dag is best vervelend hoorquote:
Bijna J. neh... wat alg op de vooruit en dat haal je vrij makkelijk weg met een tandenborstel.quote:
Beetje liggen , neuken, vingeren, nou wat een ellendequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat liggen de hele dag is best vervelend hoor
Tsssk, ben je een keer drachtig, is madam het na twee weken alweer zat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:44 schreef Tally het volgende:
Oh zo. Ja. Dat wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Weinig plastic denk ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:43 schreef scarefreak het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Joene... wet jetsers
Da kennie J.!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Beetje liggen , neuken, vingeren, nou wat een ellende
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tsssk, ben je een keer drachtig, is madam het na twee weken alweer zat.
Je gaat kunstjes voor me doen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh zo. Ja. Dat wel.
Zal ik je komen (whehehe) entertainen? Whehehehehe.
9 maanden + een jaar of wat J.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:49 schreef Joene het volgende:
Waarom ken dat niet T. Je gaat me niet vertellen dat ik nou 9 maanden niet ken neuken
ik hoor het al , tijd voor een vriendingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
9 maanden + een jaar of wat J.
O wel hoor. Das bij iedere vrouw anders. Hubbie moet even geduld hebben tot ik weet dat het zeker goed zitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:49 schreef Joene het volgende:
Waarom ken dat niet T. Je gaat me niet vertellen dat ik nou 9 maanden niet ken neuken
Misschien ken je zo een WestFries cokesletje scoren op de kermis?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:50 schreef Joene het volgende:
ik hoor het al , tijd voor een vriending
Nou sletjes genoeg idd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien ken je zo een WestFries cokesletje scoren op de kermis?
7 weken is best lang.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
O wel hoor. Das bij iedere vrouw anders. Hubbie moet even geduld hebben tot ik weet dat het zeker goed zit
Dus nu nog een week of 7.Dan mag hij best hoor.
Maar hebben ze daar dan ook van die allochtoniers?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:02 schreef Joene het volgende:
Hier zo in het mooie Den Oever het bevind zich op de parel van de vroegere zuiderzee J.
Ik weet niet wat de jeugd drinkt maar meer dan 5 euro zou het niet moeten kosten lijkt me.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ok en dan voor een baco of 2 ben je klaar zeg maar? Qua investering?
Ouwe lul.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:15 schreef Joene het volgende:
Na 2en JK , maar dan lig ik al ouderwetsch te kooi .
Neh vrijdagavond is niet de mooiste dag zegmaarquote:
Die ken ik van één van mijn vorige banen, was bijna de hele server leeg door een knakker die al te horen had gekregen dat-ie geen verlenging kreeg.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Staat m'n ontslagen medewerker op de stoep
Wilde nog wat afmaken...
"Het is tijd om elkaar los te laten..."quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee hij doet niks gekIk heb 'm wel verteld dat hij zich nu maar op zichzelf moet gaan richten
"De tijd van onze bilaterale samenwerking is voorbij"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
"Het is tijd om elkaar los te laten..."
Hij komt het internet lenen om te solliciterenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee hij doet niks gekIk heb 'm wel verteld dat hij zich nu maar op zichzelf moet gaan richten
Ik had ook echt niet meer terug gegaan om 'wat af te maken'quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:43 schreef Joene het volgende:
Nou dat bedrijf kon van mij de tyfus krijgen met zn fietsenhoksleutel
Komt omdat J. thuiszit en ik halve dagen werk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vies druk, en dat blijft ook zo het komende halfjaar. Bah!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En Talie ligt ook maar een beetje prémilf in bed te liggen.
Samen komen we er wel uit, UI. Omdat het beter kán, omdat het beter móet. Met iedereen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Zwaar tegen m'n normale gedragingen in ben ik vandaag ook op kantoor, JK. Om de lasten een beetje te delen. Zo is links.
Zo is dat, JK. En ik wilde Fatima ook niet voor de voeten lopen terwijl ze m'n huis schoonmaakt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Samen komen we er wel uit, UI. Omdat het beter kán, omdat het beter móet. Met iedereen.
Ach ik ben er echt ontzettend blij mee. Zo zielsgelukkig dat je gewoon bang bent dat er iets mis gaatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehe, daarom zeggen Engelsen en Amerikanen ook zo mooi: "Be careful what you wish for, you just might get it."
Er gaat niks mis T.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ik ben er echt ontzettend blij mee. Zo zielsgelukkig dat je gewoon bang bent dat er iets mis gaat
Dus ik ben blij dat ik er een wens aan "verspilt" hebt
Dan hoop ik nu helemaal op 2 jongetjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Er gaat niks mis T.
Dat, en pics van je geile tweeling over een jaar of 17!
Whehehe.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan hoop ik nu helemaal op 2 jongetjes
Ging ik ook een beetje vanuit JK.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik dacht, laat ik 'm zelf maar intrappen.
Daarom.
Mijn nichtje word in februari 15quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehehe.
Nouja, ik moet niet lachen, die van mij is over 10 jaar al 14..
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De open deuren zijn te talrijk om in te trappen.
Zal ik mijn benen dan maar wat wijder doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |