Mannen ook niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik vraag jou toch ook niet waarom jij voor de 800-ste keer insinueert dat ik iets met FUFR zou doen.
Je moet je echt niet zo aanstellen, daar vallen vrouwen niet op.
Ze voelt zich aangesprokenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
zeg mopsje, jij kan er anders af en toe ook wat van hoor!
Jij niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
zeg mopsje, jij kan er anders af en toe ook wat van hoor!
das standaard zoquote:
waar?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Licht geraakten vrouwen uit Eindhoven
jammer van die Nquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Licht geraakten vrouwen uit Eindhoven
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind die TT's altijd zo matig... maar goed, dat ligt wss weer aan mij
volgende is voor jou!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
"workaholic Surinamer"quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:56 schreef r8ality het volgende:
Maar Artic, af en toe vraag je je zelf idd af waarom de gemiddelde autist, nagellakfetisjist, campingbuik of workaholic Surinamer wel genoeg neuken en wij niet.
ja, dat is ze ook.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:56 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Moppie zegt dat ze slim is? Geloof jij het
Alle 1844 stuks?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Okee!quote:
Als jij nou eens zegt dat jij gewoon alle nieuwe topic's meteen aanmaakt, trek ik mijn handen er van af.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, alleen die die jullie maken nou goed
Ik heb nog nooit een Ehv topic gemaakt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neger-fetisjismequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee!
Want ik wild iets met rossige batsnegers in plaats van weer zo'n matige pest-titel!
negers
quote:
Ze is boos aan het wordenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:
Raad dat eens wie ik benquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben zo boos, voer me af!
en wie mag jij zijn?
Holy fuckquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
check mij ff boos zijn
[ afbeelding ]
Zit je nog in de pubertijd of zoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
check mij ff boos zijn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jij bent een kampert uit Mierlo.
close..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:06 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Zit je nog in de pubertijd of zo
your balls, you're gonna lose them on sundayquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jij bent een kampert uit Mierlo.
klikt op seef voor future abusequote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
check mij ff boos zijn
[ afbeelding ]
Kun je dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als jij nou eens zegt dat jij gewoon alle nieuwe topic's meteen aanmaakt, trek ik mijn handen er van af.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
He, SQ en ik zitten gewoon nog in de eerste heur.
Wij zijn nog geen dertigers je weetz...
Mijn woonplaats begint met een T en eindigt op een Nquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja leuk, een raadspelletje
Ik heb het over de topicoudste.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
He, SQ en ik zitten gewoon nog in de eerste heur.
Wij zijn nog geen dertigers je weetz...
Da's helemaal niet waar en dat weet je zelf ook welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:09 schreef FUFR het volgende:
vrouw: waarom bewaar jij allemaal foto's van Morgoth?
ik: om te reposten, dan gaat ze altijd zo lekker uit dr dak
Verzonnen verhalen. Jij zit thuis en de vrouw niet...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:09 schreef FUFR het volgende:
vrouw: waarom bewaar jij allemaal foto's van Morgoth?
ik: om te reposten, dan gaat ze altijd zo lekker uit dr dak
I rust my kofferquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's helemaal niet waar en dat weet je zelf ook wel
Snap niet dat die dingen nu weer allemaal geroepen moeten worden terwijl ik al 8 miljoen keer bewezen heb heel veel zelfspot te hebben en daar al helemaal niet mee kan zitten
was een trugblik, je weet zelfquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Verzonnen verhalen. Jij zit thuis en de vrouw niet...
Imago'squote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Snap niet dat die dingen nu weer allemaal geroepen moeten worden terwijl ik al 8 miljoen keer bewezen heb heel veel zelfspot te hebben en daar al helemaal niet mee kan zitten
juupquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wie zou daarna in het lijstje komen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef ArTiC het volgende:
Het leuke is dan ook dat de heule kliek dan gaat roepen dat ze gelijk hebben en dat je hun punt bewijst
ik voel een foto topique aankomen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
als ik dat echt klote zou vinden postte ik ze ook niet FUFR
[ afbeelding ]
you think foodishquote:
Oh ja, leg uit?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
als ik dat echt klote zou vinden postte ik ze ook niet FUFR
[ afbeelding ]
klopt, dat zeg jijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind deze plaat wel episch, al zeg ik het zelf
Eens!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind deze plaat wel episch, al zeg ik het zelf
al jaren volgens mijquote:
hupt hij?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ey joh, heb je al een stijve piemel?
maak gerust grapjes over mijn darmziekte, dat doe ik tenslotte ook over jouw sexleven.quote:
doe gerust een toque aan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje opgeblazen ja.
ik vermoed hetquote:
Zie pagina 12 van het vorige topic.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:19 schreef r8ality het volgende:
Ik vind dat er tegenwoordig te weinig over buttpluggen gepost wordt.
Dan nog.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zie pagina 12 van het vorige topic.
[Juup]quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zie pagina 12 van het vorige topic.
quote:
ja zoiets kun je aan me overlatenquote:
corectie: zijn op hun werkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:27 schreef Inu het volgende:
Ik heb gisteren nog even een briefje opgehangen met mn bed en tafel in de flat, word ik nu de hele tijd gebeld door mensen die a la minute willen komen kijken en het dan vreemd vinden als ik zeg dat ik er niet ben. Ja, sommige mensen werken gewoon
zo snel blijf je niet haken hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
die piercing is best heul groot, je zou er toch achter blijven haken...
Kun je mooi een ketting/touw aan vastmakenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
die piercing is best heul groot, je zou er toch achter blijven haken...
quote:
Dat hoeft nog niet eens, als ik dat ding had gehad was ik vorige week 'uitgescheurd'.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je nog meer piercings hebt en van welk type
Vishaaktype.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je nog meer piercings hebt en van welk type
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:38 schreef amaranta het volgende:Gratis wifi bereikt inmiddels de woonkamer...1 streepje
valt het op dat ie ineens weg is?quote:
ik verwacht alle detailsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat hoeft nog niet eens, als ik dat ding had gehad was ik vorige week 'uitgescheurd'.
en maar klagen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:40 schreef amaranta het volgende:
Goed. Eva kijkt Noddy, Fabian wil nooit meer slapen.
Het water is afgesloten omdat er aan de leidingen wordt gewerkt.
Het is niet meer kank*r heet.
ik zou afbellenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef Inu het volgende:
Ik moet vanavond koken voor vriendinnen waarvan de een allergisch is voor koemelkeiwit en de ander vegetarier is. Jullie ideeen?
Ik dacht misschien dat ik een hoop groente kan kopen, roerbakken, shoarmakruiden eroverheen (zijn zonder melk) en in pitabroodjes doen met los kaas erbij en eventueel sla...
Hij is te stoer voor middagslaapjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:40 schreef amaranta het volgende:
Goed. Eva kijkt Noddy, Fabian wil nooit meer slapen.
Het water is afgesloten omdat er aan de leidingen wordt gewerkt.
Het is niet meer kank*r heet.
het kan wel lastig zijn met fietsen enzo.quote:
Dat schijnt helemaal geweldig te zijn, sommige vrouwen zijn dan ineens niet meer van de fiets af te slaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
het kan wel lastig zijn met fietsen enzo.
dan nog..quote:
we hebben het er nog welles overquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat schijnt helemaal geweldig te zijn, sommige vrouwen zijn dan ineens niet meer van de fiets af te slaan
Shoarma zonder vleesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef Inu het volgende:
Ik moet vanavond koken voor vriendinnen waarvan de een allergisch is voor koemelkeiwit en de ander vegetarier is. Jullie ideeen?
Ik dacht misschien dat ik een hoop groente kan kopen, roerbakken, shoarmakruiden eroverheen (zijn zonder melk) en in pitabroodjes doen met los kaas erbij en eventueel sla...
En toch is het idee van die enorme piercingnaald vlakbij down there genoeg om het nooit te hoevenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat schijnt helemaal geweldig te zijn, sommige vrouwen zijn dan ineens niet meer van de fiets af te slaan
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zij eet dan toch gewoon die kaas niet?...
gewoon op je tanden bijten en fokken, merk je niets vanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En toch is het idee van die enorme piercingnaald vlakbij down there genoeg om het nooit te hoeven![]()
Ik zou bij jullie komen etenquote:
Ik dacht ook altijd dat er nooit iemand met z'n vingers in mijn ogen zou gaan vrotten...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En toch is het idee van die enorme piercingnaald vlakbij down there genoeg om het nooit te hoeven![]()
no meat, no bbqquote:
Pasta Popeye (makroni en cremespinazie en evt voor degenen die het wel mogen, kruidenkaas)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef Inu het volgende:
Hij is te stoer voor alles. Hij slaapt helemaal niet meerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij is te stoer voor middagslaapjes![]()
Lekker warm dus? Geniet er maar van want hier is het herfst
Wat denk je van een Harley.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar nu mee? Helemaal herstelt? Alle controles goed?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat er nooit iemand met z'n vingers in mijn ogen zou gaan vrotten...
hoeneer ben je trug?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Pasta Popeye (makroni en cremespinazie en evt voor degenen die het wel mogen, kruidenkaas)
[..]
Hij is te stoer voor alles. Hij slaapt helemaal niet meer
Behalve 's nachts, sinds 3 dagen klokje rond (12 uur dus)
Ja maar da's anders, dat voelt toch medisch ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat er nooit iemand met z'n vingers in mijn ogen zou gaan vrotten...
Heel goed, geen spijt..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar nu mee? Helemaal herstelt? Alle controles goed?
Geen spijt?
een piercing zetten ook hoor, geheel steriel, handscheontjes enzquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar da's anders, dat voelt toch medisch ofzo
een tomos!quote:
Ja maar er is geen medische reden om het te doen bedoel ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
een piercing zetten ook hoor, geheel steriel, handscheontjes enz
maar ja, misschien is het dan wel meteen 'klaar'..quote:
in mijn geval in ogen vrotten ook niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar er is geen medische reden om het te doen bedoel ik.
Bladerdeeg is toch meestal met roomboter?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Inu, een quiche met groentjes, ei en bladerdeeg?
Desnoods wat tofu?
Vrouwen zijn niet meteen klaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar ja, misschien is het dan wel meteen 'klaar'..en kun je er op de fiets langer van genieten.
Ligt eraan. Als je er een ketting aan kan maken zodat je vrouw vervolgens niet meer de keuken uit kan, lijkt me een goede remedie tegen stressquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar er is geen medische reden om het te doen bedoel ik.
Serieus, bel af. Of zorg dat ze na het eten komen, op de koffie.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Bladerdeeg is toch meestal met roomboter?
Ik vind al die vegetarische vleesvervangerzooi echt goor
wel waar man, ze liegtquote:
Cremespinazie heeft denk ik wel room erinquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Pasta Popeye (makroni en cremespinazie en evt voor degenen die het wel mogen, kruidenkaas)
[..]
Hij is te stoer voor alles. Hij slaapt helemaal niet meer
Behalve 's nachts, sinds 3 dagen klokje rond (12 uur dus)
quote:
Ik zou er een Amerikaans "bring your own shit" feestje van makenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Bladerdeeg is toch meestal met roomboter?
Ik vind al die vegetarische vleesvervangerzooi echt goor
Er moet toch wel gewoon iets lekkers te verzinnen zijn? Ik hoef niet perse vlees, vind het geen melk verhaal veel lastigerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Serieus, bel af. Of zorg dat ze na het eten komen, op de koffie.
Zonder melk dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Serieus, bel af. Of zorg dat ze na het eten komen, op de koffie.
Sojamelkquote:
Ja maar de combinatie vooral!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Er moet toch wel gewoon iets lekkers te verzinnen zijn? Ik hoef niet perse vlees, vind het geen melk verhaal veel lastiger
Nee, voor lactose is ze niet allergisch, voor koemelkeiwitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar de combinatie vooral!
HEt is allebei kut!
Bak een ei en gooi het op een snee lactosevrije mik!
Pardonquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:51 schreef FUFR het volgende:
nog 4 dagen en dan heb ik een mariuide probleem
Dus een geitenkaas kan wel?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, voor lactose is ze niet allergisch, voor koemelkeiwitEn dat zit ook in lactosevrije spullen
Dat wilde ik dus ook al voorstellen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou er een Amerikaans "bring your own shit" feestje van maken.
"Vrit"quote:
amaranta postsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook al voorstellen.
Kook lekker voor jou en de rest en laat haar maar dr eigen troep meenemen.
Rekening houden tot hier! En niet verder. Geneuzel ook.
Kookt zij ook vlees als jij bij haar komt eten of moet je dan ook smerige kuttroep eten?
Familie van mij drinkt ook ineens alleen sojamelk, omdat ze ineens zogenaamd allergisch is voor lactose.
Ja mijn reet, want als het haar uitkomt eet ze die dingen wel.
(bla bla mens heeft gewoon een eetstoornis)
hoe moet dat dan zonder te roken?`quote:
Nasi splitsen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
je zal maar dat veggiewijf en artic in je vriendenkring hebben en ze komen allebei eten
<insert een samen neuck opmerking>quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
je zal maar dat veggiewijf en artic in je vriendenkring hebben en ze komen allebei eten
gewoon...ik pak haar steak en zij krijgt mijn kneentvoeierquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, ik ben op dreefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:57 schreef r8ality het volgende:
SQ, je maakt m'n saaie werkdag weer ff goed.
en ik word er iedere dag aan herinnerd.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook al voorstellen.
Kook lekker voor jou en de rest en laat haar maar dr eigen troep meenemen.
Rekening houden tot hier! En niet verder. Geneuzel ook.
Kookt zij ook vlees als jij bij haar komt eten of moet je dan ook smerige kuttroep eten?
Familie van mij drinkt ook ineens alleen sojamelk, omdat ze ineens zogenaamd allergisch is voor lactose.
Ja mijn reet, want als het haar uitkomt eet ze die dingen wel.
(bla bla mens heeft gewoon een eetstoornis)
Ik lust zelf geen geitenkaasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus een geitenkaas kan wel?
Probleem opgelost
Niet eens zo'n slecht idee eigenlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
friet met ketchup Inu!
En voor die melkbek een frikandel, en voor de veggie een kaassoufflee
Ik heb geen sigaretten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
en ik word er iedere dag aan herinnerd.
als ik je vraag mee naar een caravan te gaan kijken, pak dan je sigaretten en loop ff mee....
kastje rechts in caravanquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Denk je dan ook meteen aan bier en vrienden?
Ze bakken het in de zelfde pan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:59 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Ik lust zelf geen geitenkaas
[..]
Niet eens zo'n slecht idee eigenlijk
nochthans leek je me wel een geitenkaastypequote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:59 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Ik lust zelf geen geitenkaas
[..]
En in dierlijk vet waarschijnlijkquote:
ik had laatst een Jood te eten en ik had karbonaadjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:03 schreef Inu het volgende:
[..]
En in dierlijk vet waarschijnlijk
Ze was ooit zo erg dat we niet eens dezelfde spatel mochten gebruiken voor de pan met vlees en de pan zonder vleesGelukkig is dat al een tijdje over
Ja, en eendagskuikens, nagelschaartjes en dode kamerplantenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:05 schreef r8ality het volgende:
Moehahaha. In frikadellen kunnen ook koemelkeiwitten zitten.
Ja daar meot ik haar dan wel gelijk in geven hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:03 schreef Inu het volgende:
[..]
En in dierlijk vet waarschijnlijk
Ze was ooit zo erg dat we niet eens dezelfde spatel mochten gebruiken voor de pan met vlees en de pan zonder vleesGelukkig is dat al een tijdje over
correctie...helemaal geen pijnstillersquote:
Loop je ff naar de superquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
correctie...helemaal geen pijnstillers
gewoon zuigenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
zacht broodje roompate! Wens me succes!
Slurpen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
zacht broodje roompate! Wens me succes!
jullie zijn vrijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:33 schreef FUFR het volgende:
DENK SNEL
ik heb hier een drie dagen hotelbon liggen. Catch: geldig tot 1-9
Iemand?
ja maar verjaardag..quote:
JA dan mot je ook drie keer twee dure diners kopen, en ik heb al geboekt voor over anderhalve weekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:33 schreef FUFR het volgende:
DENK SNEL
ik heb hier een drie dagen hotelbon liggen. Catch: geldig tot 1-9
Iemand?
Wauw, ik ben het weer eens met jou eensquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:10 schreef r8ality het volgende:
Nog liever dikke pukkels dan dat ik geenkaas
meer mag eten
.
dat is goedkoper dan gebruikenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:46 schreef FUFR het volgende:
overigens ook geldig in de Heimat en Belgie endezo.
anders gooi ik m weg
Kaasquote:
ik denk dat je gewoon jezelf ruiktquote:
Kaas moet je proeven, niet ruiken want dan lust je misschien bij voorbaat de meeste kazen al nietquote:
Helemaal gelijk in maar soms kom je niet onder de geur uit...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kaas moet je proeven, niet ruiken want dan lust je misschien bij voorbaat de meeste kazen al niet
Stink kaas?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik stond net nog met cremier chaumes in mijn handen. Maar ik moet nog naar de tandarts zo
boeie, hij heeft niet voor niks een mondkapje voorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik stond net nog met cremier chaumes in mijn handen. Maar ik moet nog naar de tandarts zo
Want het gebak is nu niet meer eetbaar?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:54 schreef Juup© het volgende:
Heb ik gebak gekocht voor het bezoek, hou ik de doos scheefDuchessX is nu maar nieuw gebak gaan halen.
Gelukkig heb ik daar geen last van, ik kan mijn neus afsluiten en gewoon een hap van iets nemen. Ik ruik ook zelden iets smerigs als ik dat niet wil.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in maar soms kom je niet onder de geur uit...
Dat was ook mijn idee, maar het ziet er een beetje eeuhmmm gemixt uitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Want het gebak is nu niet meer eetbaar?
Hehehehequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
boeie, hij heeft niet voor niks een mondkapje voor
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En hij heeft al meer smerigs gezien denk ik altijd maar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee leven!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar geen last van, ik kan mijn neus afsluiten en gewoon een hap van iets nemen. Ik ruik ook zelden iets smerigs als ik dat niet wil.
Komop, beetje schoonvegen en hermodelleren. En anders gewoon Evi de schuld gevenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee, maar het ziet er een beetje eeuhmmm gemixt uit
Oh dat gaat dus lekker stokbrood met Chaumes worden vanmiddag.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehehe
Als ik straks een grote meid ben geweest trakteer ik mezelf
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee leven!
En nu heb ik zin in kaasjes..
chaumes zonder stokbrood denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh dat gaat dus lekker stokbrood met Chaumes worden vanmiddag.![]()
Wat een feest....![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komop, beetje schoonvegen en hermodelleren. En anders gewoon Evi de schuld geven
oh jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
chaumes zonder stokbrood denk ik
Ik hoop voor jou dat alle ellende met de kies voorbij is na vandaag.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
chaumes zonder stokbrood denk ik
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat alle ellende met de kies voorbij is na vandaag.
waar is het vlees?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:01 schreef Inu het volgende:
Heb twee zakken wokgroente, een zak ijsbergsla, bakje champignons, shoarmakruiden, pitabroodjes, geraspte kaas, knoflooksaus en ketchup en Bastogne koeken als toetje. Moet genoeg zijn, toch?
bastognekoeken als toetje.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:01 schreef Inu het volgende:
Heb twee zakken wokgroente, een zak ijsbergsla, bakje champignons, shoarmakruiden, pitabroodjes, geraspte kaas, knoflooksaus en ketchup en Bastogne koeken als toetje. Moet genoeg zijn, toch?
Mag geen ijs, want melkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
bastognekoeken als toetje.
damn students
ja...en nu?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
KUT
Met twee mensen mailen over een artikel op MP, en dan binnen 5 minuten reageren ze ineens allebei terug dat ze akkoord zijn.AARRGGHH
Ik snap dat, anders krijg je zo'n eindeloze ellendige discussie over het eten van vleesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
wel matig dat je wel melkspullen haalt voor de veggie, maar geen vlees voor de melkbek
MP is niks voor mijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...en nu?
nu moet je 2x leveren anders ben je een negeriaanse scammert!
sowieso matig dat de rest zich aan moet passen aan zo'n groentehoerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
wel matig dat je wel melkspullen haalt voor de veggie, maar geen vlees voor de melkbek
Ja, komt ook omdat ik het dan buiten de koelkast moet hebben van hier naar Dordrecht, vind ik niet zo smakelijk...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Het is vooral vervelend als je nu de ene afzegt en de ander zegt uit zichzelf afquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
KUT
Met twee mensen mailen over een artikel op MP, en dan binnen 5 minuten reageren ze ineens allebei terug dat ze akkoord zijn.AARRGGHH
Oh, nee, daar is ze allang mee opgehoudenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik snap dat, anders krijg je zo'n eindeloze ellendige discussie over het eten van vlees
Net alsof vlees instant rot wordt van 3 uur buiten de fridgequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, komt ook omdat ik het dan buiten de koelkast moet hebben van hier naar Dordrecht, vind ik niet zo smakelijk...
[..]
Het is vooral vervelend als je nu de ene afzegt en de ander zegt uit zichzelf af
dan sla je ze met een speklap om de orenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik snap dat, anders krijg je zo'n eindeloze ellendige discussie over het eten van vlees
Ik wacht tot de eerste het geld op mijn rekening heeft gezet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, komt ook omdat ik het dan buiten de koelkast moet hebben van hier naar Dordrecht, vind ik niet zo smakelijk...
[..]
Het is vooral vervelend als je nu de ene afzegt en de ander zegt uit zichzelf af
Nee, maar echt goed zal het niet zijn...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof vlees instant rot wordt van 3 uur buiten de fridge
Dr nagels lakken?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wacht tot de eerste het geld op mijn rekening heeft gezet.
Die wil namelijk alles wat ik op MP heb staan in 1 keer kopen. Geen idee wat die er mee doet
topics openen op fok over dr nagellakvoorraadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die wil namelijk alles wat ik op MP heb staan in 1 keer kopen. Geen idee wat die er mee doet
Maakt niet uit wat die er mee moet, als die maar goed betaald.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en hoe lang liep het vlees al buiten de koelkast?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar echt goed zal het niet zijn...
Echt slecht is het ook niet mop, het is gewoon neutraalquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar echt goed zal het niet zijn...
En trouwens, ik hoef niet perse vlees, maar wil wel graag kaas. Ook uit eigen belang dus
[..]
Dr nagels lakken?
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat die er mee moet, als die maar goed betaald.
De nieuwe verslaving van SQ.quote:
Neen. MP-retailen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
De nieuwe verslaving van SQ.
MP-shoppen!
ja..als je alles dubbel verkooptquote:
We have a winner!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, de eerste heeft al betaald.
Dus die wint
Kost dus bijna meer aan verzendkosten dan dat je het kan gebruikenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:18 schreef Inu het volgende:
Job is verslaafd aan Chinese troep van EbayElke keer komt ie weer aanzetten met een of ander lelijk ding voor een tientje
Laatst kwam ie met een navigatiesysteem waar je alleen de kaarten bij kreeg van het land waar je woonde en andere kaarten kon je er niet extra op zettenOf een mini-iPhone
Wat is dat... een Raboreader in een andere kleur?quote:
Ja, ik heb hem gelukkig uit het navigatiesysteem kunnen lullenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kost dus bijna meer aan verzendkosten dan dat je het kan gebruiken
quote:
Hoe verzinnen ze zoiets lelijksquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zag laatst deze bij de AH XL
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |