Voor jou poezels wil ik nog wel een uitzondering maken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Onze internetvriendschap is over. OVER ZEG IK JE.
Daarom heb je een teckel?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor jou poezels wil ik nog wel een uitzondering maken!![]()
Nee geef mij maar een grote lobbes die je lekker uit kan laten en mee naar strand kan nemen etc.
Mien konijn is tof.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind grote knijnen ook leuk.
Alleen hamsters enzo, en cavia's, daar heb ik echt helemaal niks mee
Maak ik een uitzondering voor jouw poesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor jou poezels wil ik nog wel een uitzondering maken!![]()
Nee geef mij maar een grote lobbes die je lekker uit kan laten en mee naar strand kan nemen etc.
sletje!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maak ik een uitzondering voor jouw poes.
Ik ben zelf ook meer een hondenmens, alhoewel ik bij andere mensen katten wel leuk kan vinden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prrrr.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maak ik een uitzondering voor jouw poes.
Daarom heb je een Dikkie?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben ook van de grotere honden, alleen maak ik een uitzondering voor teckels, die zijn nou eenmaal briljant
Ik ben in vakantiemodus en vind alles leukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaat het een beetje, Debster?
Mijn ouders hadden vroeger een teckel die vrachtwagens altijd aan wilde vallenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben ook van de grotere honden, alleen maak ik een uitzondering voor teckels, die zijn nou eenmaal briljant
Vrij constant, toch? Ben benieuwd hoe die van Sjaan eruit zietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
halpz, ik ging even mijn orderstatus checken
Faalhaasjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
halpz, ik ging even mijn orderstatus checken
ik dacht dat het echt niets zou zijn een teckel, heb hard lopen protesteren voor een echte hond, maar ze zijn idd erg briljantquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik ook! Kom er maar in, Sjaraan!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vrij constant, toch? Ben benieuwd hoe die van Sjaan eruit ziet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |