Eerder de grootmoedigen van de verstandigen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:15 schreef Dimitri_ het volgende:
Oh.. en winterbanden? Ik heb toch zeker een Volvo!
Gewoon 365 dagen per jaar zomerbanden. Scheidt de mannen van de jongens.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef r8ality het volgende:
30.000km per jaar en 1400kg. Winterbanden zijn eerder noodzaak. Daarbij staat Duitsland/Zweden op de planning dus dan moet je wel.
quote:En nu wachten op de echte winterse omstandighedenOp donderdag 21 oktober 2010 15:44 schreef r8ality het volgende:
Good busy. Mijn Snowtechs baggeren ook heerlijk door de regen.
quote:Mwah, er begint roest op te treden aan de bovenkant. maar aan de onderkant is het behoorlijk doorgeroest, dat ijzer/metaal druk je zo doorOp vrijdag 22 oktober 2010 21:26 schreef Bart-Willem het volgende:
Zijn die wielkasten zo rot dan?En anders een Amazon ipv een 440?
quote:Voor 2 tientjes heb je een mooie wielkastrand die je er zo in kan lassen.Op maandag 25 oktober 2010 12:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mwah, er begint roest op te treden aan de bovenkant. maar aan de onderkant is het behoorlijk doorgeroest, dat ijzer/metaal druk je zo door.
En een amazon in zo;n goede staat ga ik niet mee in de winter rijden, dus wil ik ze beide hebben
quote:maar dan dek je het roest alleen af ?Op maandag 25 oktober 2010 12:46 schreef PICHT het volgende:
[..]
Voor 2 tientjes heb je een mooie wielkastrand die je er zo in kan lassen.
quote:Vragen ze voor zo'n klein miezerig stukje 600 Euro?!?Op maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik dus een flink gat zitten, maar is dit goedkoper dan ¤600 te laten repareren? want ik vind het niet waard om er zoveel aan te spenderen
quote:Nee, het is net het hoekje van de wielkast, maar eruit laten zagen en lassen kost volgens mij rond de ¤400
quote:Waar vind ik die beunhazen?Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef r8ality het volgende:
Wat B-W zegt. Lekker bij de beun laten lassen voor weinig en doorrijden met die bak.
quote:*zet je computer uit
quote:Ah, zo'een zaak ken ik wel.Op maandag 25 oktober 2010 15:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
*zet je computer uit
*pak je 440
*rijdt door je woonplaats en zoek garages waar geen enorme lichtbakken met een merk opgeschroefd zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |