Toegevoegd aan de OP.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:06 schreef pizzaluigi het volgende:
940 Estate represent! Heerlijke auto!
Die nieuwe S60 is idd prachtig.
Done.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:10 schreef Gambolputty het volgende:
De toevoeging "Estate" mag je bij mij ook doen. 1996-er.
Ik heb een groot gedeelte uit het vorige topic geplukt, maar dat was alleen om niet te veel te hoeven enterenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:19 schreef mistermaniac het volgende:
Psst, waar haal je op OP weg?
Heb ik het een keer netjes gedaan, sta ik er nog niet bij
Stond er idd niet in omdat ik hem niet van wiki heb gehaald. Excusesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:24 schreef mistermaniac het volgende:
Mistermaniac - 440 - 1.8 - 1995
en
850 - 2.5 10V - 1996
thnx..
Elke willekeurige andera auto was weggewaaid.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:33 schreef UncleFunk het volgende:
De S40 van Chickert en mij heeft trouwens een paar krassen overgehouden aan de storm. Was een forse boomtak op gevallenGelukkig geen deuk(en).
Donequote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:41 schreef MrSoreto het volgende:
Mij mag je bij de amazon toevoegen. (Volvo P 121)
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:28 schreef JJH het volgende:
Elke willekeurige andera auto was weggewaaid.
Oja dat gelul ja. Alsof je techniek van bijna 20 jaar verschil met elkaar kan vergelijkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:11 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Dat argument kreeg ik te horen van een meneer die mijn 740 Turbo wilde kopen maar toch zijn keutel in trok: hij wilde de auto eerst graag hebben maar vervolgens niet meer omdat hij een crashtest van ene Modus gezien had.
Mooie bootquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:10 schreef snoertje het volgende:
Mijn 240, nu met dakdragers en 2 verschillende kleuren velgen(de oude velgen ga ik dit najaar/winter opknappen.)
[ afbeelding ]
Deze blijft ook leuk:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oja dat gelul ja. Alsof je techniek van bijna 20 jaar verschil met elkaar kan vergelijken. Doe maar eens een roltestje of de 940 in de zijkant van de Modus. Lijkt me een heel ander resultaat
.
Whehe. Baksteenpowerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:46 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Deze blijft ook leuk:
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:10 schreef snoertje het volgende:
Mijn 240, nu met dakdragers en 2 verschillende kleuren velgen(de oude velgen ga ik dit najaar/winter opknappen.)
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik wil ook van die pitten op de bumper hebben. Zie je in Scandinavië ook heel veel op die auto's.
Zoiets ja.quote:
Gelukkig zitten in mijn 940 stoelen die heel veel lijken op de stoelen uit mijn 440.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef Mattt het volgende:
Ik rij nu al een tijdje VW, maar ik mis die volvo 440 stoelen nog steeds![]()
Daar kan echt geen auto tegenop.
Mijn foto ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoiets ja.![]()
[ afbeelding ]
Dit was trouwens nog in Zweden, aan de kentekens te zien. Maar dat is hetzelfde laken en pak.
Maar dat is dan wel weer een Nederlandse auto.quote:
Maar ik had het deze keer wel in de gatenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:20 schreef Bart-Willem het volgende:
Kom ik vandaar weer Realiteit tegen, zwaait meneer wéér niet!![]()
Harder remmenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is dan wel weer een Nederlandse auto.
Zonet aan beide kanten de remmerij voor losgehad. Verse blokken in de aanslag, want er zat een irritant piepje in. Niet het 'de-blokjes-zijn-op' piepen maar wat anders.
Alles goed schoongemaakt enzo, maar toen ik net naar huis reed was het piepje er nog.
Mooie A-stijlquote:
Het gebeurt me per ongeluk al wel eens dat er hier en daar iets blokkeert, zeker met die nattigheid. De oude blokjes zijn er weer ingegaan, want die waren pas half op [/hollander]quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Harder remmen
Heb je van de nieuwe remblokjes de kantjes afgevijld? Anders rem je in het begin alleen op de randjes. Schiet ook niet echt op.
Andere oplossing is je remschijven af laten draaien. Mits je niet gewoon trilplaatjes in de remklauw hoort te hebben en deze er nu niet zitten óf verkeerdom zitten.
Zwaai dan, malloot!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar ik had het deze keer wel in de gaten.
Prachtig, welke is dit? En 2010/2011 model zeker?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:04 schreef Rekkie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie bak.... hopelijk is deze een beetje 'Lease-gunstig"
Da's de nieuwe S60, Ik zou nog even wachten op de V60:quote:Op woensdag 1 september 2010 22:55 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Prachtig, welke is dit? En 2010/2011 model zeker?
Oh, het is geen kwestie van willen kopen hoor, ik heb een C30 van pas een half jaar oud, ik vroeg het me alleen af. Ik vond het echt een prachtige auto.quote:Op donderdag 2 september 2010 07:32 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's de nieuwe S60, Ik zou nog even wachten op de V60:
[ afbeelding ]
Mooie bakquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:29 schreef yupyup het volgende:
Ook maar eens melden hier:
[ afbeelding ]
XC60 D5 Summum
Iz mah car!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef UncleFunk het volgende:
En dit zijn de foto's van de S40 van Chickert en mij. Toen ik deze foto's maakte, had ik hem net gekocht. Dat was in februari 2008.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |