Ik ben geen sjeng, maar Le Courage ( http://www.lecourage.nl/ ) is erg goed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:27 schreef Frishe het volgende:
Sjengen?
Vertel me eens een leuk restaurantje waar ik nog niet geweest ben. In en om Maastricht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2010 11:38:06 ]
Ik ga wel eens bij Bokes etenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:27 schreef Frishe het volgende:
Sjengen?
Vertel me eens een leuk restaurantje waar ik nog niet geweest ben. In en om Maastricht.
Ik hou niet zo van dat chique gedoe, waarschijnlijk omdat ik nogal een kluns ben en dus ook met eten niet altijd even handig... najaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:05 schreef Ivo1986 het volgende:
Iedereen onder de indruk van dat restaurant?
Daarom wil mijn vriendin Beluga niet eens proberen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:10 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat chique gedoe, waarschijnlijk omdat ik nogal een kluns ben en dus ook met eten niet altijd even handig... naja
Daarom ben ik ook nog nooit in een van de restaurants gaan eten waar mn neef werkt(e).
Dat de keuken schoon, wil niet zeggen dat het eten lekker is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:50 schreef Frishe het volgende:
Het is El Popo in Heerlen geworden.
Als Robje Geusje zegt dat het goed is, wie ben ik dan om daaraan te twijfelen?
Goeiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat de keuken schoon, wil niet zeggen dat het eten lekker is.
Hebben die niet ook ergens een slagerij?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan je anders ook nog Brasserie America in Valkenburg aanraden. Die is ook erg goed te doen en ze hebben spareribs.
Niet dat ik weet...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:04 schreef Frishe het volgende:
[..]
Hebben die niet ook ergens een slagerij?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou bij Sisterya thuis gaan eten, als iemand lekker eten maakt is zijn het wel
sorry ik ben net wakkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:24 schreef Sistyria het volgende:
[..]
![]()
Het is Sistyria
Uhm misschien word het idd tijd om een 'aan huis restaurant' te gaan openen![]()
Zag op tv zat ze dat in veel landen al doen trouwens.... leuke bijbaan
Mn courgette soep is net goedgekeurd door twee buren
Zeg dan gewoon Sis, doen de meestequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sorry ik ben net wakkergebruik dan ook geen nickname, je echte naam kan ik ten minste spellen
![]()
en zou in jou geval zeker een idee zijn...
Komt vrij veel bij kijken en is niet zomaar eff opgezetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:27 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon Sis, doen de meeste
Had het gisteren met Tas er nog over.... een restaurantje beginnen
Het ging ook maar om een huiskamer restaurantje en dan alleen me vrienden leuke avondjes organiseren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Komt vrij veel bij kijken en is niet zomaar eff opgezet
Ik weet het...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Komt vrij veel bij kijken en is niet zomaar eff opgezet
True.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:46 schreef Softfeel het volgende:
Dat is ook leuker alleen voor vrienden..
dan blijf je er ook plezier in houden
ooh lijkt me wel gezelligquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:03 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik weet het...
[..]
True.
Diner Fok! meets bij Sis thuis dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |