Dat höb iech ouch geheurd...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:42 schreef Refurb het volgende:
Kom op, dan goan v'r lekker door mit plat kalle (ig op zien Zösters (H) )
Ig hub geheurd dat Rob Geus un pannekookhoes in Mestrieeech heaf
Wat heb je in zijn drankje gedaan GHBquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:42 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb een vent van 2 meter en zeker 150 kilo in het gezicht geslagenmaja
Wouw net get goan Googlen euver dea vent, krieg ig dit waazig verhoalke:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:45 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dat höb iech ouch geheurd...
Zowwe veer us unne pannekook goon ete?
Doa hubse aug zoveuuuul keuze héquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:46 schreef sproetjes het volgende:
op zn zösters![]()
![]()
ig goan murge un frietje zöstere hoale dink ig
echt frietje zöstere en t ies van dea eine iessalon bie de kerk doa, is t enige gooje aan zösterequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:50 schreef Refurb het volgende:
[..]
Doa hubse aug zoveuuuul keuze hé:D:D
Ohhh lekker.... heb alleen niks in huis om een tosti te makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:53 schreef Gezicht het volgende:
Ich dink dat ich mich dalijk weer zo inne zuuchtige tosti zo wie gistere goan make.
jump in je auto, rij hierheen en ik maak er 1 voor jequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:54 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ohhh lekker.... heb alleen niks in huis om een tosti te maken
Jump in je auto...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jump in je auto, rij hierheen en ik maak er 1 voor je
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:58 schreef Sistyria het volgende:
Als het niet zo laat was had ik t nog gedaan ook
Ik moet eigenlijk naar bed maar wil nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zal het volgende keer vroeger aanbieden
ik zal je even in slaap zingen op msnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:04 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk naar bed maar wil niet
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik zal je even in slaap zingen op msn
Ehm et was buiten op het voetbalveldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:49 schreef Brerius het volgende:
[..]
Wat heb je in zijn drankje gedaan GHB![]()
![]()
![]()
wat ben jij een slet zeg pets, vind je wel lekker hé slet pets.
whahaah zie het al helemaal voor me
Me loby you![]()
![]()
Ga je dan ook voor me zingen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:23 schreef Tassiepassie het volgende:yeahhhh ik krijg vrijdag een logeetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |