Denk dat dat nog vies tegen kan vallenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, sorry, ik ben geen subje... en voor jij hier bent, ben je al kapot![]()
[..]
ik ben sterker dan jij
We binden hem gewoon goed vast, dan heeft hij niks te willen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik hou hem wel vasten dan vooral veeeeel spul in de midden he
Kijkdas wel lekker om zo vroeg klaar te zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:13 schreef nattermann het volgende:
Alweer veardig mit wirkeOm hauf 6 begos, gewirk tot 2
Ik laat me niet vrijwillig vastbinden.. En ik ben idd niet sterker dan jijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef Sistyria het volgende:
[..]
We binden hem gewoon goed vast, dan heeft hij niks te willen.
Natuurlijk veel in het midden, dat doet het meeste pijn
Ik had het ook niet over vrijwillig vastbindenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik laat me niet vrijwillig vastbinden.. En ik ben idd niet sterker dan jij![]()
Weet ik. Ik had het wel over tegenstribbelenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over vrijwillig vastbinden
Och dat lukt me welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ik. Ik had het wel over tegenstribbelen
kerel informeer eens bij sproetjes naar de mogelijkheden om te gaan fitnessen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik laat me niet vrijwillig vastbinden.. En ik ben idd niet sterker dan jij![]()
het is niet dat ik niet sterk ben... werk al jaren in magazijnen, das betere oefening dan fitness... het is dat Sis zo enorm sterk isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:35 schreef solaire het volgende:
[..]
kerel informeer eens bij sproetjes naar de mogelijkheden om te gaan fitnessen!
oh gut gut ik typte te snel en maakte een FOUTquote:
Dat heb jij nog nooit getest dus geen praatjes die geen gaatjes vullenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar jullie zeiden dat Tassie me vast ging houden, en die kan ik wel aan!
En ik heb niet eens al mn kracht terugquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, daar ben ik ook bang voor, jij bent echt sterk
Test morgen maar op mij danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat heb jij nog nooit getest dus geen praatjes die geen gaatjes vullen
Das waarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat heb jij nog nooit getest dus geen praatjes die geen gaatjes vullen
inderdaad.. ik was flink verrast door jouw krachtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:46 schreef Sistyria het volgende:
[..]
En ik heb niet eens al mn kracht terug
satéquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:47 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Test morgen maar op mij dan
*terug naar de keuken gaat Sateh met nasi maken*
kom maar brengenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:23 schreef Sistyria het volgende:
Poe ik zit vol, heb natuurlijk weer voor 2 gekookt en een hele pan sateh over
ik ook niet om het te komen brengen.... Een recept heb ik niet echt omdat ik alles op gevoel doe.quote:
slimmerik! Dan kom je maar langs als je weer geld hebt en krijg je kooklesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
had ik het af moeten kijken drie maanden geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |