Hoe heb jij dat zo mooi gehouden dat bandje?quote:
Een aansteker doet wonderen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat zo mooi gehouden dat bandje?![]()
Bij mij is het echt dat laatste uiteinde helemaal afgerafeld en pluizerig
Wil je hem bewaren?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:53 schreef RickoKun het volgende:
Hoe krijg ik dat bandje er het best af?Heb em nog steeds om maar hij mag er nu wel af
Heb geen zin om hem "slordig" door te snijden ofzo
Ik zie niets.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mijn bandjesfoto staat al op Geenstijl. Ga daar maar kijken
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:53 schreef RickoKun het volgende:
Hoe krijg ik dat bandje er het best af?Heb em nog steeds om maar hij mag er nu wel af
Ah, nu rest jou alleen nog het verwijderen van deze foto en een leuke andere foto daar voor in de plaats te uploaden, uiteraard met de naam d9cc1cb8.jpgquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)taat_geen_griep.html
Afscheuren bij dat stuk waar het aan elkander zit en daarna kun je die rafels wegbranden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:53 schreef RickoKun het volgende:
Dat had ik ruim een jaar geleden moeten doen inderdaadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:07 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ah, nu rest jou alleen nog het verwijderen van deze foto en een leuke andere foto daar voor in de plaats te uploaden, uiteraard met de naam d9cc1cb8.jpg
Deed ik vanmiddag bij een post van HSG-BOMBERquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat had ik ruim een jaar geleden moeten doen inderdaad
Dat is toch ook gewoon een campingsjonnie met gouden armbandjes?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Deed ik vanmiddag bij een post van HSG-BOMBER
Zag al dat het een oud bericht was ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat had ik ruim een jaar geleden moeten doen inderdaad
Ik ben nog nooit van mijn leven een vakantie lang op een camping geweestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon een campingsjonnie met gouden armbandjes?
Hap niet zoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van mijn leven een vakantie lang op een camping geweest. Sterker nog: ik weet wel zeker dat ik meer luxe hotels gezien heb dan jij + iedereen in dit topic ooit zullen zien.
Vriend van mij kan ze ook afdoen. Deed ie zo voor Lowlands de bandjes van 2008 en 2009 weer om en dan cool vertellen dat hij alletwee z'n bandjes nog had.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:04 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Draag ze heel het jaar... Ken wel een meisje die ze weer vast doet als ze naar lowlands gaat![]()
Troost je, ik heb nog nooit van m'n leven een luxe hotel van binnengezien.quote:
Omdat ik het leuk vindquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:02 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom hou je ze om? Stoer?
Die van mij heb ik maandagochtend al afgedaan. Vies ding.
Respectquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:06 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ze hangen bij onze muur van concertkaartjes, vind het gewoon leuke herinneringen aan goede muziek en heerlijke weekenden. Ik kan ze gewoon af en aandoen. Dus bij deze een stel van de laatste 5 jaar voor de bandjesmania
[ afbeelding ]
Die van de 9 jaren ervoor heb ik helaas allemaal eens weggegooid toen ik ging verhuizen.
Kun je hem zo ook weer om je andere arm erbij doen? Dat zou tof zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:56 schreef vaasinbloem het volgende:
Voor de mensen die hem af willen doen maar niet door willen knippen: pak een lege chipszak die nog vettig is aan de binnenkant. Doe deze binnenstebuiten en doe je hand erin. De chipszak moet onder je bandje gaan, dus prop hem daaronder. Nu die eronder zit trek je aan de rand van de chipszak van je hand af. Zo moet het lukken om de band heel en al eraf te krijgen. Heb het net geprobeerd en het is gelukt
Nog niet uitgeprobeerd. Denk dat het wel een stuk moeilijker zal zijn. Je kan het beste denk ik dan aan de onderkant van de zak het gat ook openen en met de band erop je hand erin proberen te doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:00 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kun je hem zo ook weer om je andere arm erbij doen? Dat zou tof zijn.
Ik heb namelijk nu 1 bandje om beide armen omdat ze die van werchter links deden en die van LL mocht niet links, dat was alleen voor relschoppers ofzo,quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:14 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Nog niet uitgeprobeerd. Denk dat het wel een stuk moeilijker zal zijn. Je kan het beste denk ik dan aan de onderkant van de zak het gat ook openen en met de band erop je hand erin proberen te doen.
Daarvoor zijn mijn handen te grootquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:56 schreef vaasinbloem het volgende:
Voor de mensen die hem af willen doen maar niet door willen knippen: pak een lege chipszak die nog vettig is aan de binnenkant. Doe deze binnenstebuiten en doe je hand erin. De chipszak moet onder je bandje gaan, dus prop hem daaronder. Nu die eronder zit trek je aan de rand van de chipszak van je hand af. Zo moet het lukken om de band heel en al eraf te krijgen. Heb het net geprobeerd en het is gelukt
Ik heb dan geen grote handen, maar het moet wel te doen zijn denk ik. Gewoon beetje wringen en wat kracht zetten. Ik dacht ook eerst dat het niet zou lukken, maar het rekt best wel aardig wat uit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarvoor zijn mijn handen te groot
Bullshit, die gaan even vaak als ik onder de douchequote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:57 schreef Noxa het volgende:
Ik vind die rijen bandjes die sommige mensen hebben zo ontzettend ranzig. Je wilt niet weten wat voor wildlife er in zo'n bandje groeit. Gatverdamme! En dan te bedenken dat er mensen zijn die gerust een paar jaar met een paar van die bandjes rondlopen...
Dat zegt niets; die bandjes blijven nattig, en worden echt niet schoon van een douchebeurt; het is niet voor niets dat in een ziekenhuis alles af moet; zelfs de trouwringen; en dat is gewoon glad materiaal...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bullshit, die gaan even vaak als ik onder de douche
Schoon genoeg iig vind ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat zegt niets; die bandjes blijven nattig, en worden echt niet schoon van een douchebeurt; het is niet voor niets dat in een ziekenhuis alles af moet; zelfs de trouwringen; en dat is gewoon glad materiaal...
Inderdaad.quote:
Petje, sjaak, zomer/winterjas, muts, handschoenen, etc. etc.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Er zijn genoeg die er over zeuren dat ze die bandjes ranzig vinden. Als ik dan vraag hoe vaak zij hun telefoon schoon maken gaan ze me schaapachtig aankijken. Blijkbaar weten ze niet hoeveel bacteriën daar op zitten.
Jup, mischien komt het omdat ik in een ziekenhuis werk...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat zegt niets; die bandjes blijven nattig, en worden echt niet schoon van een douchebeurt; het is niet voor niets dat in een ziekenhuis alles af moet; zelfs de trouwringen; en dat is gewoon glad materiaal...
quote:
Doe je wel een realistische test? Dus paar keer per week het bandje wassen met shampoo. Test je daarna ook dit lijstje even: Petje, sjaal, zomer/winterjas, muts, handschoenen, etc. etc.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:19 schreef Noxa het volgende:
[..]
Jup, mischien komt het omdat ik in een ziekenhuis werk...
Maar ik zou serieus wel eens een lab test willen doen met die festival bandjes die al een jaar om je arm zitten. Je wast het wel mee, maar het blijft altijd langer vochtig. Die bandjes zitten heel dicht bij je hand, die hand waarmee aan je je kont afveegt, je banden plakt, de afwas doet, de chips op eet, de laatste restjes vla uit de kom likt en het biertje van je vrienden mee vast houdt.
En die bacteriën in dat bandje zijn echt zeer happy met jouw als gastheer, want zo komen ze nog eens ergens. Springen over van de deur knop van het openbare toilet naar jouw bandje en vervolgens over naar je verse boterham. Niet heel fris nee.
Mij niet gezien iig. Buiten dat het niet heel erg hygiënisch is, staat het ook nog eens heel slonzig. Alsof je iets of iemand z'n bezit bent.
Precies, een stel geniale herinneringen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:19 schreef Noxa het volgende:
[..]
. Alsof je iets of iemand z'n bezit bent.
Ik heb geprobeerd met een aansteker alle pluizjes weg te branden maar nu ontstaat er een chemische ophoping van opgebrand plastic lijkt het wel.quote:
Eventjes platdrukken tegen het plastic van je aansteker aan, dan wordt een hardplastic geheelquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd met een aansteker alle pluizjes weg te branden maar nu ontstaat er een chemische ophoping van opgebrand plastic lijkt het wel.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |