Hoe heb jij dat zo mooi gehouden dat bandje?quote:
Een aansteker doet wonderen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat zo mooi gehouden dat bandje?![]()
Bij mij is het echt dat laatste uiteinde helemaal afgerafeld en pluizerig
Wil je hem bewaren?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:53 schreef RickoKun het volgende:
Hoe krijg ik dat bandje er het best af?Heb em nog steeds om maar hij mag er nu wel af
Heb geen zin om hem "slordig" door te snijden ofzo
Ik zie niets.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mijn bandjesfoto staat al op Geenstijl. Ga daar maar kijken
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:53 schreef RickoKun het volgende:
Hoe krijg ik dat bandje er het best af?Heb em nog steeds om maar hij mag er nu wel af
Ah, nu rest jou alleen nog het verwijderen van deze foto en een leuke andere foto daar voor in de plaats te uploaden, uiteraard met de naam d9cc1cb8.jpgquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)taat_geen_griep.html
Afscheuren bij dat stuk waar het aan elkander zit en daarna kun je die rafels wegbranden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:53 schreef RickoKun het volgende:
Dat had ik ruim een jaar geleden moeten doen inderdaadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:07 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ah, nu rest jou alleen nog het verwijderen van deze foto en een leuke andere foto daar voor in de plaats te uploaden, uiteraard met de naam d9cc1cb8.jpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |