De kleur, dat kwastje vind ik heerlijk, ik kan niet met die grote OPI kwastjes overwegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
De kleur? Of dat dunne kwastje? Of het snelle chippen, of de lange droogtijd?

Terugroepen? Heb al heel hard naar computer geschreeuwd en geroepen, maar het helpt niksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, hij kent alleen save and close!
Gewoon terugroepen, dan staat alles zoals je het hebt achtergelaten

ff douchen, daarna uitlegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Uh wat?
Ik heb een Linksys router volgens mijn telefoon beveiligd met WPA/WPA2 PSK?
En ik heb werkelijk waar geen idee wat een mac filter is

Eerlijk zullen we alles delen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was eerst. De CG Halloween collectie Lindytje, dank je wel
!

Google docs opnieuw openen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Terugroepen? Heb al heel hard naar computer geschreeuwd en geroepen, maar het helpt niks
Kortom: geen idee hoe ik dat doe...

Kan ook niet goed met die prowide brush overweg, en ik heb niet eens smalle nagels, maar het wordt gewoon een kliederboel, hahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
De kleur, dat kwastje vind ik heerlijk, ik kan niet met die grote OPI kwastjes overweg

I know. maar tochquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moeder vreet je heus niet op meid
Yeah das waar. ze kan het me moeilijk verbieden toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou dan is 't voor jou toch goed? Dat je moeder het er moeilijk mee gaat hebben als jij naar US of frickin' A wil verhuizen.. zou gek zijn als dat niet zo is
!

och het wordt op zoveel manieren geschreven, deze kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef Debsterr het volgende:
hehehehe wisten jullie al dat sowieso ook wel geschreven wordt als soberzo?

Je bent ook lievvvvquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
okeee okee je hebt wel gelijk![]()
maar nedjes kunnen ookzijn hoor!

zoiezo is de ergstequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och het wordt op zoveel manieren geschreven, deze kan er ook nog wel bij![]()

Die is nog herleidbaar tot het woord wat het dient te zijn, hierbij moest ik toch even goed nadenken!quote:

Het moet toch niet gekker wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef Debsterr het volgende:
hehehehe wisten jullie al dat sowieso ook wel geschreven wordt als soberzo?

Vroegah zei ik altijd annuel ipv alhoewelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die is nog herleidbaar tot het woord wat het dient te zijn, hierbij moest ik toch even goed nadenken!

ik zei petappetreft in plaats van wat dat betreftquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vroegah zei ik altijd annuel ipv alhoewel

Hihihiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vroegah zei ik altijd annuel ipv alhoewel

Hahahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihihi. Ik las ooit eens een heel boek, niet snappend wat mini sterren er mee van doen hadden. Ging het om ministers
.
Haha die is ook mooi ja!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei petappetreft in plaats van wat dat betreft

bommel-dingen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihihi. Ik las ooit eens een heel boek, niet snappend wat mini sterren er mee van doen hadden. Ging het om ministers
.

kijk jij dat ook zo graag?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
shit animal cops.... ff wachten met douchen

WIJ ZIJN MET JE NAAR DE MAC GEWEEST!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL CHIPS
maar dat hebben we niet
IK WILDE VANMIDDAG NAAR MACDONALDS
maar dat wilde mn zus niet
Ik heb zo'n kutleven

Juistquote:

ja ik wilde je net adviseren om in excel te beginnen en dan te copy-pasten, maar ja...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef mirannie het volgende:
* mirannie gaat een tweede poging doen om een google docje te maken

Ja drie weken geledenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WIJ ZIJN MET JE NAAR DE MAC GEWEEST!

Jaquote:

- heb je een wachtwoord op je wireless?quote:

quote:

welke site wasda?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Sorry
Die site die ik vanmiddag postte, heeft ORLY voor 5,60 en de shipping is ook 18 dollah, je kan er zelfs meer dan 9 bestellen voor die prijs

maar geen paypal!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Sorry
Die site die ik vanmiddag postte, heeft ORLY voor 5,60 en de shipping is ook 18 dollah, je kan er zelfs meer dan 9 bestellen voor die prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |