abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85693796
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:23 schreef Drassss het volgende:
Hehe.

Jazeker verkoop ik Prents. Hoe moet ik anders in godsnaam overleven :P
Hoe kom je trouwens in HEMELSNAAM aan die tweeling? En hoe houd je ze uit elkaar? :')
pi_85693905
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:30 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Hoe kom je trouwens in HEMELSNAAM aan die tweeling? En hoe houd je ze uit elkaar? :')
Dat was puur geluk ze stonden beide op de TL op dezelfde dag. Had het zelf eerst nog niet door, dus toen ik de eerste had en opeens nog een Gied Prent op de TL zag staan moest ik 2x kijken of ik niet fout had geboden ofzo :')

Vanaf dat moment heb ik de Prent ziekte opgelopen :')

Uit elkaar houden, puur het rugnummer, want ze zijn exact hetzelfde. Alhoewel de 1 iets minder is qua ratings.
pi_85693952
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dat was puur geluk ze stonden beide op de TL op dezelfde dag. Had het zelf eerst nog niet door, dus toen ik de eerste had en opeens nog een Gied Prent op de TL zag staan moest ik 2x kijken of ik niet fout had geboden ofzo :')

Vanaf dat moment heb ik de Prent ziekte opgelopen :')

Uit elkaar houden, puur het rugnummer, want ze zijn exact hetzelfde. Alhoewel de 1 iets minder is qua ratings.
Te mooi dat ze zelfs dezelfde positie hebben :')
pi_85694022
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ze hadden eigenlijk goed/uitstekend positiespel met passen, tevens een klein beetje scoren.

Ik heb ze spits gemaakt om zodoende over een aantal seizoenen die speciale verdedigende spitsen te hebben... Zo heb ik eigenlijk meerdere spitsen op dit moment die dat straks kunnen worden.
pi_85694068
quote:

[..]

Broer nummer 3 balt als linkshalf nog bij een andere club. Die probeer ik ooit nog te kopen :P
pi_85694098
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:34 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ze hadden eigenlijk goed/uitstekend positiespel met passen, tevens een klein beetje scoren.

Ik heb ze spits gemaakt om zodoende over een aantal seizoenen die speciale verdedigende spitsen te hebben... Zo heb ik eigenlijk meerdere spitsen op dit moment die dat straks kunnen worden.
TDFjes? Die moeten toch ook technisch zijn?
pi_85694162
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:36 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Klopt, dus eigenlijk gaat dat feest niet door. Het gaat meer om het idee dan dat het echt werkt :P
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:37:54 #133
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_85694164
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:36 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Tegenwoordig niet meer, de bonus voor technische spelers als verdedigende aanvaller is vrijwel helemaal verdwenen...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:38:38 #134
231633 Xummon
of toch niet?
pi_85694192
quote:

[..]

dat zijn idd de zogehete tweelingen

quote:
Tweelingen/Twins/Clones
Wat zijn eigenlijk tweelingen??

Tweelingen/Twins/Clones zijn spelers waar er in Hattrick twee van zijn. Ze hebben dezelfde (of een zeer vergelijkbare) naam en de zelfde verjaardag. Bovendien zijn hun vaardigheden tot het tijdstip van opname in een jeugdteam, als mede hun potentieel identiek. Er kunnen ook drie- of vierlingen opduiken. Voorzichtigheid is echter geboden, omdat niet alle spelers die dezelfde naam en leeftijd hebben ook daadwerkelijk tweelingen hoeven te zijn.
Heb ik als Hattrick Youthclub gebruiker voordeel van een tweeling?

Ja, want u heeft de mogelijkheid om aanvullende vaardigheden en potentieel van uw speler te ontdekken, namelijk door naar de vaardigheden van zijn tweelingbroer te kijken.
Hoe herken ik of er voor mijn spelers een potentiële tweelingbroer is?

Wanneer uw speler een potentiele tweelingbroer heeft, wordt onder zijn naam op de spelersoverzichtspagina en op de eigenschappenpagina een tweeling weergegeven Möglicher Zwilling. Wanneer u op dit symbool klikt, worden u alle vaardigheden en potentieel voorgeschoteld die als mogelijk tweelingbroer aangemerkt worden, ter vergelijking ziet u de waarde van uw speler. Wanneer u er van overtuigd bent dat het om een tweeling gaat, kunt u met een klik op de button „Van deze speler een tweeling maken” de vaardigden van de spelers overnemen. Ook toekomstige wijzigingen worden overgenomen. Deze instelling kunt u altijd weer ongedaan maken.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_85694316
Hmm dat verhaal over Tweelingen wist ik niet. Interessant :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:43:25 #136
231633 Xummon
of toch niet?
pi_85694408
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:35 schreef Drassss het volgende:

[..]

Broer nummer 3 balt als linkshalf nog bij een andere club. Die probeer ik ooit nog te kopen :P
hun 1 jaar oudere broertje
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_85694412
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:37 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Tegenwoordig niet meer, de bonus voor technische spelers als verdedigende aanvaller is vrijwel helemaal verdwenen...
betekent dat dat dit soort spelers waardeloos zijn geworden of niet? Jammer zeg, vond het altijd wel lachen hoe ze dat vergeleken met een speler als Litmanen.
pi_85694447
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:43 schreef Xummon het volgende:

[..]

hun 1 jaar oudere broertje
Klopt dat had het helemaal compleet gemaakt als hij ook nog 18 jaar was ;) Ach ik ben allang blij met deze 2 gasten.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:45:27 #139
231633 Xummon
of toch niet?
pi_85694495
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:41 schreef Drassss het volgende:
Hmm dat verhaal over Tweelingen wist ik niet. Interessant :)
kwam er toevallig achter omdat ikzelf een speler heb die als tweeling in aanmerking komt, qua leeftijd en uiterlijk komt hij overeen met een andere speler, die bij een ander team balt. Maar qua naam komt nix overeen.

Iven Mik (72509101) Neelko Minderhout (69713021)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:46:34 #140
231633 Xummon
of toch niet?
pi_85694537
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:44 schreef Drassss het volgende:

[..]

Klopt dat had het helemaal compleet gemaakt als hij ook nog 18 jaar was ;) Ach ik ben allang blij met deze 2 gasten.
echter ook deze speler valt weer onder de categorie tweelingen, schijnt het.
pi_85694551
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:38 schreef Xummon het volgende:

[..]

dat zijn idd de zogehete tweelingen
[..]

dat verhaal kende ik ook niet..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_85694865
Nou, de opstelling staat vast nu. Daar gaan we dan voor de beker. Een bitse kluif maar mocht ik de 4de ronde bereiken dan is dat een record in mijn hattrick carriere wat betreft mijn beider teams :D
pi_85694978
Ik vind HT nog steeds stom :{

* Flappekz had geen opstelling gemaakt voor zn friendly gisteren, en heeft dus met een random-opstelling gespeeld...

2 vleugeltrainees krijgen nu geen training. Tenzij ik mn training nog omzet naar korte pass, dan mist een trainee passentraining
Ik ben van pindavlees
pi_85695019
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nou, de opstelling staat vast nu. Daar gaan we dan voor de beker. Een bitse kluif maar mocht ik de 4de ronde bereiken dan is dat een record in mijn hattrick carriere wat betreft mijn beider teams :D
Ohja de beker! Ik was het vergeten :@
pi_85695117
Je hebt toch wel je meesterlijke opstelling klaarstaan?
pi_85695182
Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: Prent - Prent, Prent - Prent, Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.

De 2-5-3-opstelling van PRT zag er boeiend uit.

Uiteraard! Mijn manschappen zijn er klaar voor.
pi_85695246
AI! Hij speelt net niet met zijn A-opstelling, 1 def en 1 mid ontbreken. Op zich gunstig natuurlijk maar heel misschien is zijn middenveld nu net lager dan het mijne ipv andersom, en we counteren allebei.... :(
pi_85695311
Ik bal iig tegen zijn A-middenveld.. Het is een derby, ook altijd leuk.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:05:18 #149
231633 Xummon
of toch niet?
pi_85695323
hmmmz al na 2min met 1-0 achter
geen lekkere start
pi_85695574
Na een gemene trap tegen zijn schenen moest PRT-speler Harmen Prent in de 10e minuut mank het veld verlaten. Hij werd vervangen door Alessandro Prent.

Echt mijn aller laatste sprankje hoop is er dus afgetrapt :P Nu bal ik 2-5-3 met een prutser op het middenveld ghehe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')