Ik heb wel een soort van basis opstelling, alleen de laatste tijd zijn veel spelers daaruit verkocht. Ik moet voor de zekerheid alles maar opnieuw instellen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:34 schreef NelisZ het volgende:
"Boehoe, ik heb geen standaardopstelling en heb nu een walk-over veroorzaakt"... En dan blijven volhouden dat ze daar niks aan konden doen...
Nu kom ik weer boven aan de paginaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:34 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het topic op Global English is ook heel gezellig om terug te lezen
"Boehoe, ik heb geen standaardopstelling en heb nu een walk-over veroorzaakt"... En dan blijven volhouden dat ze daar niks aan konden doen...
Zolang je maar 8 of 9 man het veld opstuurt is er geen serieus probleem aangezien je dan geen walkover zult krijgen. Het is natuurlijk niet optimaal, maar HT kan ook niet altijd downtime voorkomenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:36 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort van basis opstelling, alleen de laatste tijd zijn veel spelers daaruit verkocht. Ik moet voor de zekerheid alles maar opnieuw instellen.
Ik doe het dan altijd 5 minuten, maar volgens mij is het veld opsturen idd voldoende.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:39 schreef MrMoon het volgende:
ik heb een speler met een pleister die ik vanmiddag wil laten spelen voor z'n vorm.. is 2 minuten spelen dan genoeg?
En terecht.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het lijkt KLB wel op het forum daar.
Wat een amateurquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:36 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Nu kom ik weer boven aan de pagina
Blijkbaar was er dus ook een duitse kerel in de hoogste divisie die geen standaardopstelling had, en daardoor een walkover had in zijn bekerduel, en dus zijn seizoen redelijk naar de kloten heeft geholpenJe zou toch op zon niveau wel mogen verwachten dat er een standaardopstelling staat?
nou ja daar twijfel ik dus tussen of enkel het veld op sturen genoeg is of dat ie minimaal 5 minuten moet spelen..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik doe het dan altijd 5 minuten, maar volgens mij is het veld opsturen idd voldoende.
had ie ook, maar 2-3-2 is niet genoegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:36 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Nu kom ik weer boven aan de pagina
Blijkbaar was er dus ook een duitse kerel in de hoogste divisie die geen standaardopstelling had, en daardoor een walkover had in zijn bekerduel, en dus zijn seizoen redelijk naar de kloten heeft geholpenJe zou toch op zon niveau wel mogen verwachten dat er een standaardopstelling staat?
Ik moest er ook wel even om lachenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat een amateurSorry, misschien ben ik een sadist maar dit soort berichten vind ik geweldig
![]()
Je kan het ook positief zien, hij kan nu eindelijk vlaggetjes gaan jagenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:52 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel even om lachenal is het ook wel best wel lullig...
Hehehehehe ik kan er stiekem wel om lachen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
had ie ook, maar 2-3-2 is niet genoeg
het gaat om dit team.. F95-Psychos Germany (825984)
quote:Recente bezoekers
136 bezoeken vandaag.
Wat speel je?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:50 schreef Drassss het volgende:
Vanavond mijn beker duel:
Tegenstander heeft een beter middenveld en komt door mijn verdediging heen.
Ik heb een top Sh'er en heb een geweldige aanval.
Gokje? Ik verlies met 6-3 ofzo?
Ik gok dat het bij mij een 3-4-1 opstelling zou zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:47 schreef MrMoon het volgende:
had ie ook, maar 2-3-2 is niet genoeg
Geen van beide.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:57 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat speel je?
3-5-2 met gespreidde verdediging en 2 WtM?
Of 2-5-3 met 2 WtM?
Hoeveel spelers moet je ook al weer minimaal op het veld hebben staan om geen WO te veroorzaken? Ik dacht 7 maar hij had er 8 staan dus dat is sowieso fout. 9 dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:58 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik gok dat het bij mij een 3-4-1 opstelling zou zijn.
9.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers moet je ook al weer minimaal op het veld hebben staan om geen WO te veroorzaken? Ik dacht 7 maar hij had er 8 staan dus dat is sowieso fout. 9 dan?
Is het geen optie om een opstelling te kiezen met meer mid om jezelf de kansen te gunnen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:58 schreef Drassss het volgende:
Geen van beide.
Ik speel 3-4-3. Met 2 inner mids en 2 vleugelspelers.
Verdediging met backs.
Spitsen (2) naar buiten.
Mijn spelers hebben allemaal nog geen training gehad...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:04 schreef klootzzz het volgende:
Morge!![]()
Over calimero's gesproken, ik heb gewoon 2 spelers die GEEN training gehad hebben. Onacceptabel en ik eis dan ook een compensatie van HT!! Oh en dan heb ik het niet eens over mijn blessure golf!
Het is niet eerlijk zo!!!!!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn spelers hebben allemaal nog geen training gehad...
Tja ik wil mijn spitsen blijven trainen. Ik zou hoogstens 2-5-3 kunnen spelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Is het geen optie om een opstelling te kiezen met meer mid om jezelf de kansen te gunnen?
PPP.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik wil mijn spitsen blijven trainen. Ik zou hoogstens 2-5-3 kunnen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |