Dat zou het ook kunnen zijn! Als je dat om en om doet weet je lichaam totaal niet wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:51 schreef Liquidist het volgende:
haha avondmens ben ik absoluut. Op tijd naar bed gaan maakt voor mij niet uit, soms ga ik om 23:00 naar bed en soms om 05:30.. bij die laatste heb ik er wel minder last van moet ik zeggen
FoBo, if you must know, maar goed dat je daar alvast mee gestopt bentquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:39 schreef Liquidist het volgende:
WoW? Haha dat speel ik al 3 jaar neit meer.. weet niet waar je dat vandaan hebt
het is al morgenvroeg TS.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:31 schreef Liquidist het volgende:
Zo het is 03:30 en ik ga maar eens slapen. Morgenvroeg maar eens een stukje joggen. Ben benieuwd.
En jezelf maar afvragen waarom je een ochtenddepressie hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:31 schreef Liquidist het volgende:
Zo het is 03:30 en ik ga maar eens slapen. Morgenvroeg maar eens een stukje joggen. Ben benieuwd.
Alwaar ie rectaal getoucheerd wordtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
Een ochtenddepressie.
Ik zou ermee naar de huisarts gaan!
Gek he dat je 's ochtends geen zin hebt om je nest uit te komen. Probeer eens gewoon een fatsoenlijk ritme op te bouwen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:31 schreef Liquidist het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon op normale tijden naar bed gaan en een normaal ritme opbouwen. Dan ben je er zo vanaf. En anders is het toch echt je eigen schuld.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:31 schreef Liquidist het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |