quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:56 schreef prinsrob het volgende:
Ik woon in Enschede en ga naar de wedstrijd om Twente te supporteren. Ik heb verder weinig met voetbal.
Ok dan is het goed?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ok dan is het goed, Ken je toevallig iemand die een Seizoenkaart heeft of een Clubkaart?
Niet voor het Twente vak eikel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ok dan is het goed?![]()
Met een Ajaxclubkaart kun je ook gewoon een kaartje halen verder.. nofi
Hij wil weten hoe hij een kaartje kan kopen, dat staat los van het feit voor welke club is. Wat is er mis met gewoon eens een keer een wedstrijdje te bekijken, als je niet eens een fanatiek voetbalfan bent. En reageer eens niet zo geagiteerd...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet voor het Twente vak eikel.
En als hij voor Ajax was dan nam ik niet eens de moeite om hem te helpen.
Volgens mij kan een clubkaarthouder 2 extra kaartjes voor andere personen kopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:03 schreef Droopie het volgende:
edit: wow ik zit de site te bekijken en bij twente zijn ze helemaal niet zo streng
Ah dat komt dan mooi uit!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zoals ik al aangaf kun je per club/seizoenskaart 2 extra kaarten kopen. Dus eigenlijk 3 in totaal per club/seizoenskaart.
Het stadion van Twente zit elke wedstrijd vol, dus dat is niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:10 schreef prinsrob het volgende:
Ik ken niemand met een seizoensclubkaart of clubkaart (ik ken wel iemand die af en toe Ajaxwedstrijden bezoekt, ik weet niet of ik daar eventueel iets aan heb?).
Ik wil de wedstrijd bezoeken met m'n vriendin en haar vader, dat zijn dus 3 kaartjes. Als ik maar 1 kaartje kan kopen gaat het feest sowieso niet door. Het hoeft verder ook niet per se Ajax te zijn, als het maar een wedstrijd is waar het stadion een beetje vol zit en een leuke sfeer is.
Met een clubkaart kan ik maximaal 1 kaartje hebben? En ik moet zelf een clubkaart hebben en verder nog 2 seizoensclubkaarten regelen voor vriendin en de vader?
Alvast bedankt voor de hulp!
En weer heb je het fout:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zoals ik al aangaf kun je per club/seizoenskaart 2 extra kaarten kopen. Dus eigenlijk 3 in totaal per club/seizoenskaart.
Dit is van vorig jaar, maar dit is tegen Ajax,PSV,Feyenoord bijna altijd zo.quote:De kaartverkoop voor de wedstrijd FC Twente-Ajax start vrijdag 23 oktober bij Online Ticketing en de SSU van De Grolsch Veste. Op vertoon van een (S)CC kan er een toegangskaart worden gekocht. FC Twente-Ajax wordt gespeeld op zondag 8 november en begint om 16.30 uur.
FC Twente-Ajax
Zondag 8 november, 16.30 uur
De Grolsch Veste
Prijzen: van ¤ 33,50. tot ¤ 44,-
Start verkoop: vrijdag 23 oktober (Online Ticketing en SSU)
Op vertoon van een (S)CC kan er een toegangskaart worden gekocht.
Lees eens wat hij typt, hij wil naar een wedstrijd van FC Twente, en daarvoor heb je een clubkaart of seizoenkaart nodig van, jawel, FC Twente.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hij wil weten hoe hij een kaartje kan kopen, dat staat los van het feit voor welke club is. Wat is er mis met gewoon eens een keer een wedstrijdje te bekijken, als je niet eens een fanatiek voetbalfan bent. En reageer eens niet zo geagiteerd...
Ik zal even rondvragen of iemand een seizoenkaart heeft. Ik koop sowieso even een clubkaart. Kan ik beter online de kaartjes kopen of bij een primera? Vroeg opstaan om als eerste bij een primera te zijn is niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het stadion van Twente zit elke wedstrijd vol, dus dat is niet zo'n probleem.
Wat je kan doen is een clubkaart kopen voor Twente, dit geeft je dan de recht om kaartjes te kopen. Maar voor wedstrijden zoals Ajax,Feyenoord,PSV is dat vaak maar 1 kaartje per clubkaart.
Als je niemand kent die toevallig een seizoenkaart heeft dan wordt het heel lastig.
Zoals ik het begrepen had koop je een seizoensclubkaart (6 euro) om een wedstrijd te bezoeken en een clubkaart (16 euro) om kaartjes te kopen. Dus twee seizoensclubkaarten en een gewone clubkaart (waarmee je neem ik aan ook wedstrijden kunt bezoeken).quote:Dan koop je een clubcard voor jezelf en voor je vader. Kost 6 euro en 16 euro incl. sjaal.
Mocht het bevallen kan je altijd nog een keer. Je zal het wel leuk vinden.
Ik had hetzelfde getypt en las toen de site.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En weer heb je het fout:
[..]
Dit is van vorig jaar, maar dit is tegen Ajax,PSV,Feyenoord bijna altijd zo.
nee.. ik kopieer effe een stukkie van de site.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:20 schreef prinsrob het volgende:
Zoals ik het begrepen had koop je een seizoensclubkaart (6 euro) om een wedstrijd te bezoeken en een clubkaart (16 euro) om kaartjes te kopen. Dus twee seizoensclubkaarten en een gewone clubkaart (waarmee je neem ik aan ook wedstrijden kunt bezoeken).
Een Seizoenkaart is voor alle wedstrijden van het seizoen, en dit kost rond de 200-300 euro per jaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:20 schreef prinsrob het volgende:
Zoals ik het begrepen had koop je een seizoensclubkaart (6 euro) om een wedstrijd te bezoeken en een clubkaart (16 euro) om kaartjes te kopen. Dus twee seizoensclubkaarten en een gewone clubkaart (waarmee je neem ik aan ook wedstrijden kunt bezoeken).
CL is helemaal een drama geworden voor de Twente supporters, lees het laatste nieuwsbericht maar eens op FCTwente.nl.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:26 schreef prinsrob het volgende:
Oke dus een wedstrijd kijken tegen Ajax, PSV, Feyenoord of in de Champions League wordt lastig zonder connecties met iemand met een seizoenskaart. (3 clubkaarten kopen en dan maar hopen...)
Wat heb ik aan iemand met een seizoenskaart? Die hebben voorrang bij het kopen van meerdere kaartjes?
Anders wordt het gewoon een andere wedstrijd, als het vol zit is dat ook wel prima.
Thnx!
Dat lees je goed ja. En je moet je inschrijven een loterij poule .. en geluk hebben dat je een 2e smsje krijgt waarna je kaarten kan kopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:28 schreef Droopie het volgende:
TwenteFC lees ik nu goed dat jij niet eens gegarandeerd bent voor CL wedstrijden (mits je een SCC heb)
101-107 is Vak-P.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:35 schreef Droopie het volgende:
en laat me raden, de vakken 101-107 zijn de duurdere vakken en de echte die-hard supporters mogen hopen??
edit: he wat zijn de vakken 101-107?? de goedkoopste hebben voorrang??
Ja, en de enige reden waarom Twente dat doet is omdat ze anders een hoop gezeik krijgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dus de harde kern is verzekerd van plaatsen tijdens CL..netjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |