Het zou me goed uitkomen wanneer de AEX rond expiratiedatum deze maand in de bovenkant van de range is. Dan kan ik lekker veel verwachtingswaarde binnenkoppen. Verder boeit het me niet.quote:
Die had ik ook. BAM gaat wel weer, als die op 4,50 expireren dan kan ik alweer met winst doorrollen. Ordina is en blijft een drama. Deze week van koerstijging doet daar niks aan af. Maandag stond het aandeel nog op yearlow.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:41 schreef JimmyJames het volgende:
Had jij niet ordina en BAM? Die doen het lekker de laatste tijd.
Zeg dat wel ja, heb dat de afgelopen tijd ook een aantal keer gehad. Als die andere aandelen dan nog gaan, valt de schade wel mee. Maar als de rest ook blijft hangen heb je echt een probleem. Ben daardoor wel een stuk voorzichtiger geworden. Geen grote posities meer in één aandeel. En ja dat wist ik natuurlijk al lang, maar toch.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het blijft verschrikkelijk hoe één fikse bleeder het rendement van je hele porto kan vernachelen.
Nee, daar geloof ik allemaal niet zo in. Iedereen weet toch wat laag en vroegcyclisch is, dus dat is allemaal afgeprijsd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:49 schreef JimmyJames het volgende:
Wat was jouw motivatie om in die aandelen te stappen?
Iets met laatcyclisch voor BAM vermoed ik?
Roflquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:00 schreef Lemans24 het volgende:
Op een dag als vandaag zou een beetje reactie van m'n portefeuille op de markt wél leuk zijn...
Galapagos + 0,1%
Obligaties: -0,01%
spannend!
Tja vrijdag enzo, maandag is het Labor Day, net voor het weekend zijn mensen wat minder happig.quote:
Met de euro blijft het gokwerk. De vele financiele transacties, bijvoorbeeld tussen families, zakenrelaties, aankopen, vliegreizen, zorgen ervoor dat de vraag naar euro steeds onvoorspelbaar verandert.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef Lemans24 het volgende:
voor de euro is nog genoeg momentum: 1,29 weer binnen bereik.
Leuke actie idd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:25 schreef tony_clifton- het volgende:
Grappig, heb vandaag van mijn broker 2 bioscooptickets voor Wall Street 2 gekregen, komt uit in september blijkbaar.
Welke broker?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:25 schreef tony_clifton- het volgende:
Grappig, heb vandaag van mijn broker 2 bioscooptickets voor Wall Street 2 gekregen, komt uit in september blijkbaar.
2.42quote:And the put/call ratios were pretty much maxed out the last two days, as everyone is expecting a crash this fall.
Dit is net het deel waar ik weinig ervaring mee heb omdat ik me wat betreft NT altijd op slechts enkele markten heb gericht. Maar er zit inderdaad een soort van screener in. Dit doe je met de "Market Analyser" (zie help functie). Je kunt dan de lijst van aandelen die je volgt daarin zetten en screenen op bepaalde condities. Die condities kunnen natuurlijk ook zelf ontworpen indicatoren zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:04 schreef Maryn. het volgende:
@SeLang,
Ik las dat jij veel ervaring hebt met NinjaTrader.
Ik heb nu een strategie die werkt op basis van dagkoersen (connectie met Yahoo.. Google wil niet echt voor NL aandelen). Maar hoe kan ik die strategie nou gemakkelijk monitoren ipv alle charts te bekijken elke dag, is dit het handigst via tabblad strategies?
Thanks!
All time highs zullen nog wel een tijdje op zich laten wachten. Vergeet niet hoe ontzettend hoog de koersen stonden 10 jaar geleden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:42 schreef Mercer het volgende:
Het zou ook goed mogelijk zijn dat we dikke nieuwe all-time highs krijgen in de europese/ amerikaanse markt. Altijd voor nieuwe all-time highs flikkeren ze iedereen eruit door flink de boel onderuit te trekken. Markt of individueel aandeel, maakt niet uit. En vervolgens gaat het als een raket!
Niemand die het weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |