Nee hoor ik vroeg me alleen af of het niet te koop was in het durpje naast julliequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Das nogal een eindje fietsen, en het heeft gegoten de afgelopen dagen![]()
Zo gek is het toch niet dat je dan iets via internet bestelt, lijkt me?
Wellicht, maar dat is dus 8km fietsen door de moesson.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor ik vroeg me alleen af of het niet te koop was in het durpje naast jullie
Ik las "ruitershop"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Want Mera is even met de routershop aan het bellen![]()
vroegah had je toch van die postkantoorloketten in een winkelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:
nadat we naar postkantoren hadden gezocht maar dat bestaat niet meer moet je nu gewoon bij de bruna of primira doen, ach waar is de tijd van vroeger gebleven
gewoon doen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat 'm niet worden geloof ik met de modem/router van Haks, en ik durf geen DIG topic meer te openen omdat ik al heul voor lul sta
Het probleem zit 'm simpelweg in het feit dat ik per ongeluk het verkeerde heb zitten bestellen en dat ik nu op allerlei onhandige manieren probeer toch mijn zin te krijgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef spuitje het volgende:
Kennen ze in Nederland niet zo iets als een Live-box?? Ik zit met verbazing de verhalen te lezen en denk: waar gaat dit over???
Dat is gewoon een hippe (merk)naam voor een router.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef spuitje het volgende:
Kennen ze in Nederland niet zo iets als een Live-box?? Ik zit met verbazing de verhalen te lezen en denk: waar gaat dit over???
Wij hebben dus inderdaad een Live-box, daar hangen momenteel twee desk-tops aan, 3 lap-tops en 2 iPhones. De laptops en iPhones uiteraard draadloos.
quote:
Rem komt net online, wtf doet die gast allemaal!?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ow, Remlof had ook nog wat te zeggen in het vorige topic:
[..]
Huh wut?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rem komt net online, wtf doet die gast allemaal!?
Maar doet het welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is gewoon een hippe (merk)naam voor een router.
en daar kom je nu pas mee, lekker daar hebben Mera&Ian nu niks aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je moet ook gewoon de router/modem gebruiken die je bij je internetabo krijgt, een los ding configureren = hell.
Eigenlijk een gateway.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is gewoon een hippe (merk)naam voor een router.
En wat als je geen router bij je internetABBO krijgt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je moet ook gewoon de router/modem gebruiken die je bij je internetabo krijgt, een los ding configureren = hell.
Dan koop je fatsoenlijk spul en als je het er wel bij zou krijgen dan ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat als je geen router bij je internetABBO krijgt?
Getting oldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan koop je fatsoenlijk spul en als je het er wel bij zou krijgen dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |