Dat is mij ontgaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MISDAAD, SUBKLACHTEN MOGEN NIET MEER
Dit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Linkdump. Stokoud en TS begrijpt de humor achter de website niet.
Driemaal faal dus. Diklip.
Nee, dit dan:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:33 schreef DrDentz het volgende:
Omg, dit is zooooooooooo niet KLB 2.0.
quote:
Vrienden tipte mij die site, en zeiden dat dat de beste site ooit isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:34 schreef ukga het volgende:
In de TT staat dat dit de beste site ooit is, maar in de OP gaat de TS de site afkraken
Oow kutquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:36 schreef Japsnars het volgende:
Plaatjes, subklachten en moeiteloze topics mogen niet meer. Dit wordt een keiharde ban.
Precies. Wat een retard deze TS. Open vooral nog eens een topicje dan hebben we weer wat te flamen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
geluidstechnicus is geen wangsterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:38 schreef Japsnars het volgende:
Wacht, geluidstechnicus is de TS en hij gaat wangsters uitlachen? THE IRONY!!!!!
Zeg maar dag tegen je geldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:38 schreef Wells.p het volgende:
heb besteld
Bestelling
Juh pipa's worden gedropt bij een G in jouw hood. Wy nemen contact op met jou. Jy niet met ons. En bedankt voor de doekoe
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik voel het aan m'n water jaquote:
Nee, klopt. Zelfs wangsters staan boven hem/jou/het.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:39 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
geluidstechnicus is geen wangster
Ohoooooquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, klopt. Zelfs wangsters staan boven hem/jou/het.
En jij met zoutzuur.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:41 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Ohooooo![]()
Ga jij eens heel gauw je mond spoelen met zeep![]()
Jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:40 schreef yvonne het volgende:
Je hebt intussen begrepen wat je fout deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |