Niets ergs hoor, het was vroegah gewoon in. Maar ik zie je al voor me.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan
Met bijbehorende nike air max waarvan ik met een schaar de air eruit gestoken had))
Ik had wel gewoon een kuifje want mocht niet kaal van mijn moeder))))
Ik was toen ook al zo schattigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niets ergs hoor, het was vroegah gewoon in. Maar ik zie je al voor me.
Waaaaat foto's!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had nikes(nog steeds
)
Ik was echt een gabberwijfieHad ook mijn haar half afgeschoren
[ afbeelding ]
HAKKUHHHHquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waaaaat foto's!![]()
![]()
Ik hoorde nergens bij, niet bij de alto's, niet bij de gabbers, niet bij de ehm wijffies
van een jaar of 3quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef Myraela het volgende:
Gabbers.Toen was ik nog een braaf klein meisje met 2 staartjes in mijn haar en een kralen kettinkje.
Bij de stoere Suri's in de Bijlmer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waaaaat foto's!![]()
![]()
Ik hoorde nergens bij, niet bij de alto's, niet bij de gabbers, niet bij de ehm wijffies
Wacht, ik zoek evenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Pics van sletjes lopend op hoge hakken.
ik heb nooit mee gedaan aan rages.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waaaaat foto's!![]()
![]()
staat daar ook mijn zingbelofte opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
Belangrijke dingen zet ik op post-its.. waar een muur van m'n kamer toch wel flink vol mee hangt
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
In XFA én in WK heb ik je er ook 1 of 2 keer over een droom gehoord
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeg, ben jij van de droomadministratie ofzo
Zelfs dat nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij de stoere Suri's in de Bijlmer.En Def P was je favo artiest.
Ik vergeet alles.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
Belangrijke dingen zet ik op post-its.. waar een muur van m'n kamer toch wel flink vol mee hangt
gij hoorde bij de gristelijke danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zelfs dat niet![]()
En ik woonde niet in A'dam
En ik zat op een Christelijke school
En ik dronk Blue Curacao, Pisang Ambon of bessen, of Lambrusco
Oja, dat kan wel, die droom. Ik vind falen ook dramatischquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
-Miauw-, die beschrijving kwam ik ook ergens tegen.
De angst om te falen.
[..]
ik heb nooit mee gedaan aan rages.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |