Uuuuh, dat waren er wel meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef kanovinnie het volgende:
Hey BB, laatst had je hier een youtube link gedumpt met iets in de titel met dub erin. Was wel een relaxt nummer. Van wie was dat ookalweer?
kweenie. post is een paar? Volgens mij had het nummer constant een plaatje ipv filmquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuuh, dat waren er wel meerWeet je nog iets van het nummer?
Ja maar dat is vaakquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
kweenie. post is een paar? Volgens mij had het nummer constant een plaatje ipv filmMeer weet ik niet meer.
Weet ik veel, was gewoon een chill nummer. Die iig nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar dat is vaak
Die? Was het wel dubstep?
Ja maar. Ik post hier constant nummersquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet ik veel, was gewoon een chill nummer. Die iig niet
Oh, dat heb ik altijd bij dit nummerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
oh ik weet nog wat van het nummer! op ongeveer 60% stopt hij en lijkt hij daarna opnieuw te beginnen!
hoezo?quote:
Ik moet voor 31 augustus +/- 400 euro hebben. Ik heb namelijk nog geen stufi.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet voor 31 augustus +/- 400 euro hebben. Ik heb namelijk nog geen stufi.
Boeken, duh.quote:
Kledingpakket. De boeken heb ik al bij elkaar gespaard gelukkig.quote:
ahquote:
Spannende dingenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kledingpakket. De boeken heb ik al bij elkaar gespaard gelukkig.
Ja ik ook, als het niet zo'n randdebiel was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ah
Daar heb ik een vader voor.
T-shirt, trainingsbroek, trainingsjasje, binnen en buitenschoenen etc.quote:
Nu ineens? Nou, omdat ik naar school moet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef VASND het volgende:
Vanwaar al die uitrusting nu ineens nodig dan?
Truste kano.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |