quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef pietpiraat88 het volgende:Nou zo'n maat van me wees me er op dat bijna iedereen op Lowlands onwijs lelijk is, en toen ik er op ging letten was het inderdaad waar. Vooral vroeg in de ochtend is bijna iedereen lelijk, hoe later het wordt viel het wel mee. Het zal voor een deel aan het pils hebben gelegen maar in de ochtend liepen er echt draken tussen, en de kleding van het gros van de lowlandsbezoeker. Bij de concerten waar ik was viel het gelukkig wel mee, maar ik kan me voorstellen dat bij Anouk 99% lelijk was.
Als ik dan toch het aas neem en ga happen

Op die dance festivals hebben die hoeren vaak twintig verschillende lagen make-up op en inderdaad genoeg die nog een trainingsbroeken aan hebben.
Toch heb ik genoeg lekkere chicks gezien, al zal je tussen de 55.000 altijd de meerderheid minder aantrekkelijk vinden. Als ik dan stereotypisch bezig mag zijn (ik weet dat er bij dance parties genoeg uitzonderingen zijn) dan kan ik net zo goed zeggen dat die klappertandende strakke xtc chicks er gruwelijk uitzien (en deze keer bedoel ik met gruwelijk in de negatieve zin)