hij laat alleen maar zien dat de vergelijking van TS kant noch wal slaat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat een kut vergelijking
Allebei hebben ze hun eigen charmes
Ik ben op pinkpop,lowlands,dance valley, mysteryland, defqon en awakenings en noem maar op geweest en ik vond het allemaal even vet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:21 schreef julian6 het volgende:
[..]
hij laat alleen maar zien dat de vergelijking van TS kant noch wal slaat.
Dat vind ik ook, maar TS denkt dat op dancefestivals alleen maar pillenslikkende gabberhelga's komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben op pinkpop,lowlands,dance valley, mysteryland, defqon en awakenings en noem maar op geweest en ik vond het allemaal even vet.
de chicks op Awakeningsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar TS denkt dat op dancefestivals alleen maar pillenslikkende gabberhelga's komen.
En wat voor chicksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de chicks op Awakenings![]()
Zelfs op hardcorefeesten lopen er lekkere chicks rond
1 van de betere idd!quote:
Alle dingen hebben hun lading alle lelijke chicks maar om nou te zeggen dat LL uniek is vanwege zijn lekkerequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
En wat voor chicksIk zie eigenlijk maar weinig lelijke chicks op gabberfeesjes
En zo vond ik er op defqon opvallend veel lelijke rondlopen in tegenstelling tot voorgaande jarenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:43 schreef julian6 het volgende:
Dit jaar waren er wel opvallend veel knappe dames hoor. Viel me vorig jaar totaal niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |