abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 mei 2002 @ 21:04:18 #1
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4270225
quote:
Ik heb eerlijk gezegd niet eens gelezen wat je hebt geschreven. Jij hebt kennelijk een persoonlijk iets met mij ofzo... daar ga ik niet eens serieus op in.
Verder lijkt dit topic alleen maar op een samenscholing van een stel bastard bashers ipv serieus game topic.

Dus.. stelletje rukkers, grow up and fuck you!

Is dit alles wat je te zeggen hebt?
Ik geloof er helemaal niets van dat je het NIET gelezen hebt.
Ik ben er van overtuigd dat je het wel gelezen hebt..En dat je eindelijk inziet dat je jezelf keer op keer tegen spreekt..Pijnlijke situatie lijkt mij..
Je kan me namelijk gewoon geen ongelijk geven en dat weet je, vandaar dat je niets zinnigs terug kon zeggen..

Kleine samenvatting voor de mensen die het hele verhaal niet hebben gelezen
Je sprak jezelf steeds namelijk tegen..Alleen deed je dat nooit in hetzelfde topic.
Wat ik heb gedaan is al jou hele domme posts uit verschillende threads bij elkaar gezet zodat IEDEREEN kan zien dat je jezelf alsmaar tegen spreekt.

Aan de hand van wat achtergrond info en wat plaatjes wist je ons het volgende te vertellen..

• De X-Box is helemaal niks.
  • De gameplay op de X-Box is slecht
  • De X-Box is slecht in race games, maar goed in FPS games omdat de X-Box net een getunede PC is.
  • De GC gaat roeleren en de line up van games die eraan komen is ijzersterk.
  • Ook de toppertjes die op de ps2 eraan zitten te komen zullen de ps2 stijf bovenaan de top 3 houden.
  • De meeste games in de line up van de X-Box zijn zwak.
  • De GC zal de beste RPG games hebben.
  • Het genre van de X-Box games trekken mij niet.
  • Dat zijn hele boute uitspraken die je doet..En let wel mensen, dit zijn uitspraken gebaseerd op wat info en wat plaatjes..Het ging voornamelijk om games die nog NIET uit zijn.. Als je hem aansprak op wat ie zei, gebruikte hij meestal gewoon een andere uitspraak uit het eerder genoemde rijtje om z'n stelling te verdedigen..

MAAR als wij iets positieft zeggen over een game aan de hand van dezelfde info en screenies zeg je dit:

quote:
    oke, als het de mening is van de xbox gamer om af te gaan op screenshots... so be it dan.
    Kerel..Echt waar..Het is geen persoonlijke vete..
    Maar ik begon me, en met mij blijkbaar vele anderen, gewoon aan je gedrag te storen..
    Als een ander het had geweest, had ik precies hetzelfde gedaan..
    Het is niet eens zozeer dat je de X-Box probeert af te kraken waar ik pissed om werd.
    De druppel was voor mij de hypocritie in je posts.
    En met hypocritie bedoel ik dit:
    Wij mogen geen positieve dingen zeggen over een X-Box game omdat we in jou ogen dan een game beoordelen op wat plaatjes en wat info, wat jij onrealistisch en subjectief vindt, maar je probeert de X-Box wel helemaal de grond in trappen aan de hand van EXACT dezelfde informatie..

Kijk nou eens goed naar dat rijtje..
    Dan zie je hopelijk zelf toch ook wel in dat je dat alles niet hard kan maken? Je weet immers niet hoe de RPG's op de X-Box en Cube zijn..Je weet niet hoe de gameplay van de X-Box is, je kan gewoon niet weten of de aankomende X-Box, GC en ps2 spellen toppers of floppers zijn en het kan niet zo zijn dat het genre X-Box spellen je niet aanstaat, aangezien alle 3 de platforms dezelfde genres hebben....Etc...Etc..
    Je reviewed nota bene zelf games!!
    Dan zou JIJ als geen ander moeten weten dat gameplay+sound+graphics "the key to succes" is..
    En dat zijn nou net de dingen waar je nog helemaal niets van KAN weten. Omdat je info zich beperkt tot wat text en plaatjes.
    Ik vind het echt reuze jammer dat zo'n gamesliefhebber als jij je fan-boy gevoelens BOVEN je objectiviteit als game reviewer zet..

quote:
    Ik vind het persoonlijk (en objectief gezien) toch nog steeds meevallen
    Jij kijkt ong. net zo objectief naar de X-Box als een joods-extremist naar een Palestijnse zelfmoordsoldaat kijkt.
    Ik weet haast zeker dat als je achter een X-Box game gaat zitten, je bij voorbaat al van mening bent dat het een kutgame is..
    Als dit nl. niet het geval is, begrijp ik al je "anti" posts niet..
    Maargoed..Nogmaals..Het is geen persoonlijke kruistocht noch probeer ik je te demoniseren..
    Ik wil alleen laten zien dat je manier van denken hypocriet, subjectief en oneerlijk is.

Ik blijf hopen dat je in zal zien dat je uitspraken over de X-Box, GC en ps2 gebaseerd zijn op fanboyism..En dat je de X-Box ooit is een eerlijke kans geeft..
    Al weet ik nu al bijna zeker dat je over een jaar niet meer om de X-Box heen kan..

P.s.
    Je zei ooit is dat het slechts een kwestie van tijd is voor dat de developers de X-Box in een hoekje laten wegrotten.
    Ook van deze stelling is helemaal niets waar..De X-Box heeft nl. een MEGARECORD gehaald..Echt een record waar je als allergrootste fanboy niet om heen kan..

The pipeline of Xbox games is jammed with new titles in every category, said Ed Fries, vice president of Xbox game content at Microsoft. With 300 Xbox games in development and 200 games slated for the holiday season, gamers will have a mountain of high-quality titles to choose from this year. No other console has ever accomplished these types of numbers in its first year

Maar er is nog meer goed nieuws uit de hoek van Microsoft

The online console gaming service, named Xbox Live, launches in North America, Japan and Europe this fall for the Xbox video game system and ramps up with consumer beta programs starting this summer.
    Xbox Live will enable all gamers to find their friends easily; talk to other players during game play through the Xbox Communicator headset; download current statistics, new levels and characters to their Xbox hard drive; and play online.
    At launch, U.S. consumers can purchase a starter kit for $49.95.* For the estimated retail price of a single game, the consumer receives a year’s subscription to Xbox Live, an Xbox Communicator that plugs into the Xbox controller and facilitates all voice communication with other players, and ReVolt, a fun online racing game from Acclaim Entertainment Inc. Pricing and specific offers in regions outside the United States will be announced locally at a later date.
    Microsoft is uniquely qualified by its resources and experience to lead the way in online console gaming.

Ik wil niet bashen, maar de ps2 heeft z'n beloftes over "on-line gamen" niet echt waar gemaakt..

Hier zijn de news items in z'n geheel te lezen:
    X-Box gamesrecord:
    http://www.gamespydaily.com/news/pressrelease.asp?id=1128
    X-Box live:
    http://www.gamespydaily.com/news/pressrelease.asp?id=1127

Ik hoop echt dat je nu is de moeite neemt om inhoudelijk te reageren.
    Dat zal haast wel moeten, want tegen de 2 geposte nieuwsberichten valt niet op te bashen.
    Ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is, tenzij je er heilig van overtuigd bent dat X-Box Live gaat floppen en de meeste van de 300 games die komen dit jaar kut zijn....
    Ik weet haast zeker dat zelfs JIJ dat niet denkt..
    Je kan het nu gewoon niet meer ontkennen dat de X-Box de goede kant op gaat..
    Trouwens, jij als gamer zou er blij mee moeten zijn...Dit houdt de concurrentie scherp..
    Overigens denk ik dat vooral X-Box Live heel veel nieuwe X-Boxers aan zal gaan trekken..

Owjah, ik had best iets genuanceerder mogen zijn vanochtend..Het was een combi van ochtendhumeur en onvervalste woede

-
    pi_4270270
    Wie is er nu gefrustreerd hier jij of die ander?
    Wat een gezeik over een console...
    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
      dinsdag 21 mei 2002 @ 21:07:13 #3
    26411 The.PhantoM
    IN URBANITY WE TRUST
    pi_4270277
    Het is nog maar de vraag of ie dit wel leest
    Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
    pi_4270281
    En dit gaat waarover
    pi_4270282
    Hmm, denk dat als er ooit een consolemeeting ofzo komt, dat het dan uitloopt op een flinke knokpartij
      dinsdag 21 mei 2002 @ 21:08:11 #6
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_4270286
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 21:06 schreef DemonBox het volgende:
    Wie is er nu gefrustreerd hier jij of die ander?
    Wat een gezeik over een console...
    Ik ja..Had daar ook zo m'n redenen voor..
    -
      dinsdag 21 mei 2002 @ 21:12:40 #7
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_4270343
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 21:07 schreef Raven het volgende:
    En dit gaat waarover
    Bastard, Dr.Daggla, ps2, X-Box, E3, online gamen, een nieuw record in gameland, een misverstand, een aantal vragen en wat uitleg over mijn post in deze thread..Die helaas gesloten is..
    De eerste 7 punten horen thuis in Digital Corner lijkt mij zo..
    -
      dinsdag 21 mei 2002 @ 21:18:44 #8
    20682 firstwollie
    opblaaskrokodil
    pi_4270428

Member of the Dark Projekt
    Anal intruder!
      dinsdag 21 mei 2002 @ 22:26:52 #9
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_4271684
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 21:08 schreef Krazy het volgende:
    Hmm, denk dat als er ooit een consolemeeting ofzo komt, dat het dan uitloopt op een flinke knokpartij
    Mmmm,...dat zou ik niet aanraden met Bastard.

En Daggla,...Je hebt een hoop moeite gedaan om te bewijzen dat het jouw meer dwars zit als Bastard. Geloof me,...ik ken hem,....dit interesseert hem helemaal niks,...(als het over Bastard gaat, want ik snap het niet helemaal)

Laat iedereen toch eens in zijn waarde !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      dinsdag 21 mei 2002 @ 22:27:39 #10
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_4271710
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 21:07 schreef Raven het volgende:
    En dit gaat waarover
    Nou, dát is nogal duidelijk.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      dinsdag 21 mei 2002 @ 22:28:07 #11
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_4271719
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 22:26 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Mmmm,...dat zou ik niet aanraden met Bastard.

En Daggla,...Je hebt een hoop moeite gedaan om te bewijzen dat het jouw meer dwars zit als Bastard. Geloof me,...ik ken hem,....dit interesseert hem helemaal niks,...(als het over Bastard gaat, want ik snap het niet helemaal)

Laat iedereen toch eens in zijn waarde !

Dat doe ik ook hoor..
    Trouwens, ik was niet de enige die er zo over dacht..
    -
      dinsdag 21 mei 2002 @ 22:45:59 #12
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_4272120
    Whoehahaha wat een triest geval ben jij zeg! Een heel topic er nog eens voor openen.

Kijk ik vind de xbox sucken, en jij niet.
    Word eens volwassen man, gaat een beetje janken als ik zn speeltje afkraak!

Tijden geleden dat ik zo heb gelachen op het forum.

The truth was in here.
      dinsdag 21 mei 2002 @ 22:46:15 #13
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_4272130
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 22:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat doe ik ook hoor..
    Trouwens, ik was niet de enige die er zo over dacht..

Dat is ook wel weer waar, maar waarom wil je dit zo graag in een topic beschrijven ?
      dinsdag 21 mei 2002 @ 22:48:38 #14
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_4272182
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 22:45 schreef Bastard het volgende:
    Whoehahaha wat een triest geval ben jij zeg! Een heel topic er nog eens voor openen.
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 22:26 schreef Chocobo het volgende:
    Geloof me,...ik ken hem,....dit interesseert hem helemaal niks,...(
    Dat dacht ik al !
      dinsdag 21 mei 2002 @ 22:51:26 #15
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_4272247
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 22:48 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[..]

Dat dacht ik al !

Kom maar op met die console meeting

The truth was in here.
      dinsdag 21 mei 2002 @ 22:54:26 #16
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_4272318
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 22:46 schreef Chocobo het volgende:
    Dat is ook wel weer waar, maar waarom wil je dit zo graag in een topic beschrijven ?
    Gezien de houding van Bastard lijkt dat me vrij duidelijk eerlijk gezegd. Waar veel XBox-gamers hun eigen console blijven promoten ten opzichte van de andere consoles, laten ze hun gezicht op een normale en soms zelfs enthousiaste manier zien in de GameCube topics. Als er telkens eentje de sfeer binnen het XBox-topic komt verzieken is het plezier voor de enthousiastelingen snel weg en denkt men ook:"Zak jij maar door de stront met je klote consolegamers, wat niet eens de console waar de meeste ophef over is heeft aangeraakt". Nothing personal to Chocobo overigens, die uiterst sportief uit de hoek komt de laatste tijd.

Zeker wanneer deze vrij negatief ingestelde persoon geen zinnig antwoord weet op goede argumenten wat een gemiddeld persoon toch wel milder zal moeten doen opstellen, en dan maar persoonlijke opmerkingen terug gaat maken.

Gezien z'n reactie in dit topic is de hoop voor sportiviteit en objectiviteit volledig vervaagd bij me. Jammer, voor iemand die zich een die-hard consolegamer lijkt te noemen. Die 'titel' verdien je dan namelijk gewoon niet.

No flame intended, anders had ik deze post wel wat pittiger gemaakt

dinsdag 21 mei 2002 @ 22:54:51 #17
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_4272323
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 22:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kom maar op met die console meeting

pi_4272336
    En weet je wat t leuke is, Bastard heeft nog gewoon 100% gelijk ook
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
      dinsdag 21 mei 2002 @ 22:55:51 #19
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_4272346
    quote:

i tried..god knows i did..
    Whe he he..
    Ik heb wel een beetje medelijden met je..
    Wie is nou de kleuter..
    ik sta iig in je sig..
    Toch wat bereikt met m'n actie..
    Ik vind het overigens een zinvolle reactie..
    Je hebt jezelf echt geprofileerd voor de ware sukkel die je bent..
    Toch typisch dat een beetje weerwoord al niet mogelijk is..Maarja, om van iemand met jouw denkvermogen iets meer te verwachten is ook een beetje wishfull thinking..
    WHE HE HE
    Kneus..
    -
    pi_4272368
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 22:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

i tried..god knows i did..
    Whe he he..
    Ik heb wel een beetje medelijden met je..
    Wie is nou de kleuter..
    ik sta iig in je sig..
    Toch wat bereikt met m'n actie..
    Ik vind het overigens een zinvolle reactie..
    Je hebt jezelf echt geprofileerd voor de ware sukkel die je bent..
    Toch typisch dat een beetje weerwoord al niet mogelijk is..Maarja, om van iemand met jouw denkvermogen iets meer te verwachten is ook een beetje wishfull thinking..
    WHE HE HE
    Kneus..

Oooh men ROFLOL
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
      dinsdag 21 mei 2002 @ 22:57:37 #21
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_4272375
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 22:54 schreef twi het volgende:

[..]

Gezien de houding van Bastard lijkt dat me vrij duidelijk eerlijk gezegd. Waar veel XBox-gamers hun eigen console blijven promoten ten opzichte van de andere consoles, laten ze hun gezicht op een normale en soms zelfs enthousiaste manier zien in de GameCube topics. Als er telkens eentje de sfeer binnen het XBox-topic komt verzieken is het plezier voor de enthousiastelingen snel weg en denkt men ook:"Zak jij maar door de stront met je klote consolegamers, wat niet eens de console waar de meeste ophef over is heeft aangeraakt". Nothing personal to Chocobo overigens, die uiterst sportief uit de hoek komt de laatste tijd.

Zeker wanneer deze vrij negatief ingestelde persoon geen zinnig antwoord weet op goede argumenten wat een gemiddeld persoon toch wel milder zal moeten doen opstellen, en dan maar persoonlijke opmerkingen terug gaat maken.

Gezien z'n reactie in dit topic is de hoop voor sportiviteit en objectiviteit volledig vervaagd bij me. Jammer, voor iemand die zich een die-hard consolegamer lijkt te noemen. Die 'titel' verdien je dan namelijk gewoon niet.

Ik begrijp je wel, maar Bastard is Bastard. Ik denk dat hij en dat ben ik ook het PS2 bashen zat is. (Gelukkig komt dat op het fok niet al te veel voor).

Ik zou persoonlijk best een Xbox willen maar heb er gewoonweg geen tijd voor. Als je het Bastard eerlijk zou vragen dan zou hij ook wel een paar dikke dagen achter een Xbox willen zitten.

dinsdag 21 mei 2002 @ 22:58:14 #22
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_4272389
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 22:46 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Omdat die andere op slot zat, en ik tegen beter weten in zat te hopen op een beetje ballen bij die fanboy om toe tegeven dat de X-Box richting ownage gaat..
    Maarja dieptrieste fan-boys moet je hebben..Zie Bastard..
    -
      dinsdag 21 mei 2002 @ 23:02:05 #23
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_4272479
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 22:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Omdat die andere op slot zat, en ik tegen beter weten in zat te hopen op een beetje ballen bij die fanboy om toe tegeven dat de X-Box richting ownage gaat..
    Maarja dieptrieste fan-boys moet je hebben..Zie Bastard..

De Xbox richting ownage ? Je bedoeld dat de Xbox het ook gaat maken in de Console wereld ? (sorry ben wat oud, weet niet wat richting ownage is) Ja,...dat denk ik ook. In dat topic van jullie met al die screens zat ik ook te . Mijn Xbox komt nog wel !
      dinsdag 21 mei 2002 @ 23:02:12 #24
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_4272482
    quote:
    Op dinsdag 21 mei 2002 22:54 schreef twi het volgende:

[..]

*hear hear*
    En trouwens..Wie is er nou triest..
    Iemand die een huichelachtige Fan-boy aan de kaak stelt of iemand die met opzet een topic komt verpesten..
    Reden:
    Ik kan er maar een bedenken..
    Hij kan het niet hebben ofzo dat het er allemaal zo gelikt uit ziet.
    Trouwens, mij is een hoop duidelijk geworden..Geen antwoord geven is voor mij hetzelfde als toegeven..
    Er viel ook niet veel te ontkennen
    -
    pi_4272487
    quote:

Ik vind anders dat ie je er mooi uitgelult heeft. Maar ja, ik sta hier verder buiten.
    Fuck you Jane Austen!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')