quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:58 schreef magik7777 het volgende:
Piercings kun je uitdoen, en de gaatjes groeien gewoon weer dicht, wat is het probleem?
Als je op je 18e een tattoo neemt, dan ziet ie er op je 55-60 niet zo mooi meer uit. Maar dan heb je er 40 jaar plezier van gehad.
Die gaten die men in de oren heeft vanwege het stretchen (heet het toch?) door die grote oordingen, die groeien echt nooit meer dicht. Ik vind dit superlelijk en vraag me af waarom mensen dit doen, wat is de kick hiervan want het ziet echt niet uit, ook niet op jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:58 schreef magik7777 het volgende:
Piercings kun je uitdoen, en de gaatjes groeien gewoon weer dicht, wat is het probleem?
Als iemand dat wil doen, prima... Ik vind het veel pijnlijker voor het oog als een vrouw met behoorlijk wat overgewicht een legging en een naveltruitje aandoet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die gaten die men in de oren heeft vanwege het stretchen (heet het toch?) door die grote oordingen, die groeien echt nooit meer dicht. Ik vind dit superlelijk en vraag me af waarom mensen dit doen, wat is de kick hiervan want het ziet echt niet uit, ook niet op jonge leeftijd.
Daar denk ik zeker wel over na, maar persoonlijk vind ik tatoeages mooi op alle leeftijden, niet alleen mensen in hun 20ers.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef Temaki_Sushi het volgende:
Mensen die nu tattoos nemen denken niet na over het feit dat die tattoo straks helemaal uitrekt en er belachelijk uit gaat zien. En wie gaat je serieus nemen als bejaarde met een neusring? Ik bedoel maar,...
Helemaal mee eensch...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef purplerose het volgende:
Het gaat om de verhalen en betekenissen achter de tattoos en dat weegt niet op tegen de aftakeling van het ouder worden
Er is idd een groep die een shop binnenloopt en een plaatje uit een boek uitkiestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:37 schreef NeetNormaal het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch...
Echter merk en zie ik, dat dit bij de meeste gatattoeerden niet aan de orde is.. Helaas...
Yup.. Schreef het al in mijn 1ste post in dit topic.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Er is idd een groep die een shop binnenloopt en een plaatje uit een boek uitkiest
Wat cool man.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:16 schreef snakelady het volgende:
Overigens wel grappig dat toen ik nog werkte in een verzorgingstehuis dat er best wat oudjes waren met tatoeages, vaak wisten de kinderen het niet eens.
Er was een "madam" ( zo noemde we haar) die een flinke tatoeage op haar borst had zitten, jeugzonde volgens haarzelf maar toch nooit spijt van gehad, herinnering aan haar eerste liefde die ze in de oorlog heeft verloren.
Over het algemeen neem je inderdaad de nadelen toch wel op de koop toequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:09 schreef NeetNormaal het volgende:
Heb hier absoluut over nagedacht bij het nemen van mijn Ta Moko (Maori Tattoo).
Maar voor mij was de spirituele betekenis en nagedachtenis van mijn Ta Moko, belangrijker dan de estetische waarde over tientallen jaren.
Daarnaast is mijn (redelijk grote) tattoo niet zichtbaar als ik een T-shirt of Polo aan heb.
Maar goed..
Heb dan ook echt nagedacht over mijn grafische verrijking...
Niet zoals velen: Wil een tattoo... Shop binnen lopen.. Boekje open doen.. Doe mij die maar..![]()
Heb er ook jaren op moeten wachten, voordat ik mijn echte Ta Moko kon laten zetten door een authentieke Maori.
Dus ja...
Voordelen wegen in mijn geval niet op tegen de eventuele nadelen.
Mooi verhaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:16 schreef snakelady het volgende:
Overigens wel grappig dat toen ik nog werkte in een verzorgingstehuis dat er best wat oudjes waren met tatoeages, vaak wisten de kinderen het niet eens.
Er was een "madam" ( zo noemde we haar) die een flinke tatoeage op haar borst had zitten, jeugzonde volgens haarzelf maar toch nooit spijt van gehad, herinnering aan haar eerste liefde die ze in de oorlog heeft verloren.
De mijne is gezet door Darby Tuhaka...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Over het algemeen neem je inderdaad de nadelen toch wel op de koop toewat voor een tattoo het ook is
Off-topic: mag ik vragen hoe jij in contact bent gekomen met die Maori?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |