abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85640992
Ik zie het steeds vaker en ik denk dat we over 40 jaar nog een veel groter aantal oudjes hebben met rare uitgerekte oorlellen en een grote tattoo op hun uitgezakte lichaam...
Mensen die nu tattoos nemen denken niet na over het feit dat die tattoo straks helemaal uitrekt en er belachelijk uit gaat zien. En wie gaat je serieus nemen als bejaarde met een neusring? Ik bedoel maar,...
pi_85641128
Piercings kun je uitdoen, en de gaatjes groeien gewoon weer dicht, wat is het probleem?

Als je op je 18e een tattoo neemt, dan ziet ie er op je 55-60 niet zo mooi meer uit. Maar dan heb je er 40 jaar plezier van gehad. En die 20 jaar dat je nog te leven hebt, neem je op de koop toe, of dek je hem af. En wie zegt dat je zo oud word, en misschien zijn er tegen die tijd, wel hele goede manieren om een tattoo goed te houden, of goed weg te halen.
pi_85641160
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:58 schreef magik7777 het volgende:
Piercings kun je uitdoen, en de gaatjes groeien gewoon weer dicht, wat is het probleem?

Als je op je 18e een tattoo neemt, dan ziet ie er op je 55-60 niet zo mooi meer uit. Maar dan heb je er 40 jaar plezier van gehad.
:')
pi_85641204
Hoe wou je een tattoo goed houden als de huid gaat verzakken?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:03:17 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_85641240
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:58 schreef magik7777 het volgende:

Die gaten die men in de oren heeft vanwege het stretchen (heet het toch?) door die grote oordingen, die groeien echt nooit meer dicht. Ik vind dit superlelijk en vraag me af waarom mensen dit doen, wat is de kick hiervan want het ziet echt niet uit, ook niet op jonge leeftijd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_85641302
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die gaten die men in de oren heeft vanwege het stretchen (heet het toch?) door die grote oordingen, die groeien echt nooit meer dicht. Ik vind dit superlelijk en vraag me af waarom mensen dit doen, wat is de kick hiervan want het ziet echt niet uit, ook niet op jonge leeftijd.
Als iemand dat wil doen, prima... Ik vind het veel pijnlijker voor het oog als een vrouw met behoorlijk wat overgewicht een legging en een naveltruitje aandoet.
pi_85641393
Heb hier absoluut over nagedacht bij het nemen van mijn Ta Moko (Maori Tattoo).
Maar voor mij was de spirituele betekenis en nagedachtenis van mijn Ta Moko, belangrijker dan de estetische waarde over tientallen jaren.

Daarnaast is mijn (redelijk grote) tattoo niet zichtbaar als ik een T-shirt of Polo aan heb.

Maar goed..
Heb dan ook echt nagedacht over mijn grafische verrijking...
Niet zoals velen: Wil een tattoo... Shop binnen lopen.. Boekje open doen.. Doe mij die maar.. _O-

Heb er ook jaren op moeten wachten, voordat ik mijn echte Ta Moko kon laten zetten door een authentieke Maori.

Dus ja...
Voordelen wegen in mijn geval niet op tegen de eventuele nadelen.
Quod Sis, Esse Velis, Nihilque Malis
pi_85641425
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef Temaki_Sushi het volgende:
Mensen die nu tattoos nemen denken niet na over het feit dat die tattoo straks helemaal uitrekt en er belachelijk uit gaat zien. En wie gaat je serieus nemen als bejaarde met een neusring? Ik bedoel maar,...
Daar denk ik zeker wel over na, maar persoonlijk vind ik tatoeages mooi op alle leeftijden, niet alleen mensen in hun 20ers.
Tatoeages tellen voor mij een verhaal, hoe een persoon is en wat diegene heeft meegemaakt, mijn tatoeages hebben ook grote emotionele waarde voor me.

En een neusring kan je er gewoon uithalen hoor, groeit vrij snel weer dicht.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85641601
Overigens wel grappig dat toen ik nog werkte in een verzorgingstehuis dat er best wat oudjes waren met tatoeages, vaak wisten de kinderen het niet eens.
Er was een "madam" ( zo noemde we haar) die een flinke tatoeage op haar borst had zitten, jeugzonde volgens haarzelf maar toch nooit spijt van gehad, herinnering aan haar eerste liefde die ze in de oorlog heeft verloren. O+
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:36:53 #10
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85642216
Agh, met of zonder tattoo: zodra je oud en gerimpeld bent zie je er toch niet meer uit.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:28:26 #11
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_85646670
Ik merk vaak dat kinderen en bejaarden mijn tattoos mooi vinden en dat de middelbare leeftijd groep er het meeste problemen mee hebben omdat die nog erg bezig zijn met wat de buren er wel niet van gaan zeggen :')

Wat boeit het mij nou dat mijn tattoo gerimpeld is als ik 80 ben (Hell misschien haal ik de 80 geeneens :') )
Het gaat om de verhalen en betekenissen achter de tattoos en dat weegt niet op tegen de aftakeling van het ouder worden ;)

En verder wat SnakeLady zegt :P
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_85647104
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef purplerose het volgende:

Het gaat om de verhalen en betekenissen achter de tattoos en dat weegt niet op tegen de aftakeling van het ouder worden ;)

Helemaal mee eensch...
Echter merk en zie ik, dat dit bij de meeste gatattoeerden niet aan de orde is.. Helaas...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:56:01 #13
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_85647846
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:37 schreef NeetNormaal het volgende:

[..]

Helemaal mee eensch...
Echter merk en zie ik, dat dit bij de meeste gatattoeerden niet aan de orde is.. Helaas...
Er is idd een groep die een shop binnenloopt en een plaatje uit een boek uitkiest :P
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_85677221
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

Er is idd een groep die een shop binnenloopt en een plaatje uit een boek uitkiest :P
Yup.. Schreef het al in mijn 1ste post in dit topic.

Snap dat echt niet...
Dan heb je dus echt alleen een tattoo, om mee te kunnen showen op het zwembad...
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:57:08 #15
137556 L.no
Midlife crisis
pi_85677239
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:16 schreef snakelady het volgende:
Overigens wel grappig dat toen ik nog werkte in een verzorgingstehuis dat er best wat oudjes waren met tatoeages, vaak wisten de kinderen het niet eens.
Er was een "madam" ( zo noemde we haar) die een flinke tatoeage op haar borst had zitten, jeugzonde volgens haarzelf maar toch nooit spijt van gehad, herinnering aan haar eerste liefde die ze in de oorlog heeft verloren. O+
Wat cool man. :D
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_85677310
Ik zou me op die leeftijd meer zorgen maken of ik incontinent werd, al mijn vrienden al dood waren, Mijn kunstgebit niet meer passend te krijgen was, mijn hart oversloeg, dan me bezig te houden of de tekenen die mijn leven gesierd hebben er niet meer zo mooi uitzien.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_85677352
En wat is er trouwens mis met een neusring op 80 jarige leeftijd? Moeten we dan allemaal in nylon bloemetjesjurken, nette broek, stropdas of permanentje gaan zitten, terwijl we misschien ons hele leven dat nog nooit aan hebben gehad?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:42:17 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_85678220
Boeiend, niemand wordt er knapper op als hij bejaard wordt. Dus eigenlijk maakt het geen drol uit.
pi_85678379
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:09 schreef NeetNormaal het volgende:
Heb hier absoluut over nagedacht bij het nemen van mijn Ta Moko (Maori Tattoo).
Maar voor mij was de spirituele betekenis en nagedachtenis van mijn Ta Moko, belangrijker dan de estetische waarde over tientallen jaren.

Daarnaast is mijn (redelijk grote) tattoo niet zichtbaar als ik een T-shirt of Polo aan heb.

Maar goed..
Heb dan ook echt nagedacht over mijn grafische verrijking...
Niet zoals velen: Wil een tattoo... Shop binnen lopen.. Boekje open doen.. Doe mij die maar.. _O-

Heb er ook jaren op moeten wachten, voordat ik mijn echte Ta Moko kon laten zetten door een authentieke Maori.

Dus ja...
Voordelen wegen in mijn geval niet op tegen de eventuele nadelen.
Over het algemeen neem je inderdaad de nadelen toch wel op de koop toe ;) wat voor een tattoo het ook is ;)

Off-topic: mag ik vragen hoe jij in contact bent gekomen met die Maori? :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:35:16 #20
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_85679733
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:16 schreef snakelady het volgende:
Mooi verhaal :D

Ik kwam tijdens mijn stage ook meerder mensen tegen die een tatoeage hadden. Zelf heb ik dit jaar eindelijk eens de mogelijkheid om te beginnen met sparen voor mijn eigen tatoeage, en daarna een afspraak maken in de shop en dan zal het nog wel een hele tijd duren voordat ik terecht kan ;)
吴 曼 迪
pi_85680244
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Over het algemeen neem je inderdaad de nadelen toch wel op de koop toe ;) wat voor een tattoo het ook is ;)

Off-topic: mag ik vragen hoe jij in contact bent gekomen met die Maori? :)
De mijne is gezet door Darby Tuhaka...
Verder heb je nog Tuane en Gordon Toi Hatfield die af en toe in NL zijn.

Stuur je wel ff PM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')