nicky is een maf wijf, soort van emo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Lange bar. Samen met Nicky, Nina en Carie
.
Jij hebt kinderen, dat is de overtreffende trapquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ben zo blij dat ik niet getrouwd ben
Goeiemorgen Erwinquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
nicky is een maf wijf, soort van emo.
carie is een oudere dame.
en nina ken ik niet...
*auw* That hurtsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef douche-eendje het volgende:
Jij hebt kinderen, dat is de overtreffende trap
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen Erwin![]()
[..]
*auw* That hurts
wat is iedereen weer aardigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je in het echt ook zo gemeen?
Dan ben ik nog veel ergerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je in het echt ook zo gemeen?
dan blijf ik wel thuis vrijdag als je gemeen gaat doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan ben ik nog veel erger.
vrede in deze topicquote:
wordt geen kermis, gewoon zuipenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:07 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kan mij best gedragen hoor. Zolang ik maar niet naar de kermis moet...
Inholland. Maar dat via Uitgeest, vanuit Zaandam. Het slechste overstappunt ooitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:42 schreef lynda het volgende:
Zeg dat dan gelijkWaar moet je zijn..?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wordt geen kermis, gewoon zuipen
Huh via uitgeest, sinds wanneer is er geen intercity meer die langs Zaandam gaat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inholland. Maar dat via Uitgeest, vanuit Zaandam. Het slechste overstappunt ooit
zaandam naar alkmaar gaat rechtstreeks of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inholland. Maar dat via Uitgeest, vanuit Zaandam. Het slechste overstappunt ooit
Werktuigbouwkunde. Overgens richting Zaandam, ik kom uit zo'n gat wat ertussen ligtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Huh via uitgeest, sinds wanneer is er geen intercity meer die langs Zaandam gaat?
En gezelligWelke opleiding..? Ik begin eindelijk aan mn laatste jaar daar
welke intro?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
Hebben jullie nog last van die intro van Inholland?
Introductieweek van inholland. Die is deze week dacht ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |